Drażnienie Łukaszenki

Data: 2020-09-09 07:34:00
Autor: Runt
Drażnienie Łukaszenki
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,26282796,wp-morawiecki-przekaze-cichanouskiej-wille-w-warszawie-z-przeznaczeniem.html#do_w=46&do_v=58&do_a=288&s=BoxNewsImg5

"Jak dowiedziała się Wirtualna Polska, premier Mateusz Morawiecki przekaże Swiatłanie Cichanouskiej zabytkową willę na Saskiej Kępie z przeznaczeniem na Dom Białoruski. - De facto to tworzenie alternatywnej struktury rządu Białorusi w Polsce - mówi informator WP."

https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/7801361,bialorus-wojsko-protesty-alaksandr-lukaszenka-gotowosc-bojowa.html

"Łukaszenka rozmieszcza wojsko przy granicy z Polską i Litwą. "Oddziały w pełnej gotowości bojowej"

Bedzie dym!?

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!
http://100aferpis.pl/

Data: 2020-09-09 06:50:58
Autor: Zenek Kapelinder
Draşnienie Łukaszenki
środa, 9 września 2020 o 07:33:56 UTC+2 Runt napisał(a):
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,26282796,wp-morawiecki-przekaze-cichanouskiej-wille-w-warszawie-z-przeznaczeniem.html#do_w=46&do_v=58&do_a=288&s=BoxNewsImg5 "Jak dowiedziała się Wirtualna Polska, premier Mateusz Morawiecki przekaże Swiatłanie Cichanouskiej zabytkową willę na Saskiej Kępie z przeznaczeniem na Dom Białoruski. - De facto to tworzenie alternatywnej struktury rządu Białorusi w Polsce - mówi informator WP." https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/7801361,bialorus-wojsko-protesty-alaksandr-lukaszenka-gotowosc-bojowa.html "Łukaszenka rozmieszcza wojsko przy granicy z Polską i Litwą. "Oddziały w pełnej gotowości bojowej" Bedzie dym!? -- Runt Oculum pro oculo et dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well. http://100aferpis.pl/
Z dupy ci się będzie pizdziak vel runt dziura w dupie dymiło jak Hans przyprowadzi wnuka zasłużonego nazisty.

Data: 2020-09-10 08:10:39
Autor: Runt
kogutek podrażniony
W dniu 2020-09-09 o 15:50, cwel stolcowy Zenek Kapelinder pisze:
środa, 9 września 2020 o 07:33:56 UTC+2 Runt napisał(a):
"Łukaszenka rozmieszcza wojsko przy granicy z Polską i Litwą. "Oddziały
Z dupy
a fe! a fe! zenusiu! skąd uciebie takie zamiłowanie do skatologii?
ci się będzie pizdziak
zenusiu, jak sie miewa twoja ropiejąca łechtaczka?
u2 przesadził z jej szamotaniem? a to łobuz! ;-)))
vel runt
zenusiu, nie używaj pojęć których przy swoim IQ <30 nie rozumiesz!
dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie to zamiłowanie do kichy stolcowej?
czyżby tęsknota za czasami kiedy w sowieckim burdelu dla zasłużonych nazistów pakowano ci do odbytu kij od bejsbola aż wychodził ci gardłem?
dymiło
nie mów zenusiu! tak ci pakowali aż dymiło? ;-)))
jak Hans
hans to ksywka u2 czy to jakiś nazista który cię uszczęśliwiał? ;-)))
przyprowadzi wnuka  >zasłużonego nazisty.
zenusiu, kogusie wypierzony. nie interesują mnie ani twoje rodzinne układy czy powiązania burdelowe i pogmatwane drzewo "ginekologiczne"!
co słychac u wyłupiastej z kotłowni? chodzicie wciąż ze sobą czy wybrała jakiegos innego ślimaka do igraszek? ;-)))))

Data: 2020-09-10 16:09:25
Autor: Zenek Kapelinder
kogutek podrażniony
czwartek, 10 września 2020 o 08:10:34 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
> Z dupy a fe! a fe! zenusiu! skąd uciebie takie zamiłowanie do skatologii? > ci się będzie pizdziak zenusiu, jak sie miewa twoja ropiejąca łechtaczka? u2 przesadził z jej szamotaniem? a to łobuz! ;-))) > vel runt zenusiu, nie używaj pojęć których przy swoim IQ <30 nie rozumiesz! >dziura w dupie zenusiu, skąd u ciebie to zamiłowanie do kichy stolcowej? czyżby tęsknota za czasami kiedy w sowieckim burdelu dla zasłużonych nazistów pakowano ci do odbytu kij od bejsbola aż wychodził ci gardłem? >dymiło nie mów zenusiu! tak ci pakowali aż dymiło? ;-))) > jak Hans hans to ksywka u2 czy to jakiś nazista który cię uszczęśliwiał? ;-))) > przyprowadzi wnuka >zasłużonego nazisty. zenusiu, kogusie wypierzony. nie interesują mnie ani twoje rodzinne układy czy powiązania burdelowe i pogmatwane drzewo "ginekologiczne"! co słychac u wyłupiastej z kotłowni? chodzicie wciąż ze sobą czy wybrała jakiegos innego ślimaka do igraszek? ;-)))))
Nikt nie czyta tego co pidziak vel runt dziura w dupie wypisujesz. Taka jest prawda.

Data: 2020-09-11 07:59:04
Autor: Runt
kogutek zniewolony
W dniu 2020-09-11 o 01:09, ormo-wiec Zenek Kapelinder pisze:

Nikt nie czyta tego
ależ zenusiu, ja nie pisze do nikt tylko do ciebie bezjajeczny ogierze! ;-))))
co pidziak
jak sie miewa twoja tęczowa łechtaczka? ;-)))))
vel runt
bęcwale! nie uzywaj pojęc których znaczenia nie rozumiesz.
dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie te skłonności do "dziury w dupie"? czyzby nałogowa tęsknota za czasami w sowieckim burdelu dla zasłużonych nazistów?
wypisujesz.
tylko ty zacwelony zenusiu i pijaczyna u2 i jakis pajac o ksywce z-adek.
Taka jest prawda.
prawda jest taka ze jestes genetycznym debilem ;-))))))