Dreamcast - Tomb Raider The Last Revelation

Data: 2011-01-18 19:20:56
Autor: friedrich
Dreamcast - Tomb Raider The Last Revelation
Wiem że Dreamcast to przeszłość ale może ktoś doradzi: miałem "kopię zapasową" Tomb Raider The Last Revelation i nie chodziła. Sprawiłem sobie ostatnio oryginał (nowy, zafoliowany, PAL) i to samo - wgrywa się pierwsze logo Dreamcasta + "powered by Windows CE" po czym logo znika i jest czarny ekran. Jestem w kropce i do tego nieco wkurzony. Czy ktoś może mieć pojęcie o co chodzi? Grał w te grę na DC?

Dreamcast - Tomb Raider The Last Revelation