Dreamcast gryzie się z Tomb Raider

Data: 2011-01-24 18:54:27
Autor: friedrich
Dreamcast gryzie się z Tomb Raider
Pytam tutaj bo nie mam pojęcia gdzie indziej. Dreamcast odpala bez problemu gry na DVD. Ale ponieważ czasu na gry niewiele więc postanowiłem skompletować biblioteczkę gier oryginalnych - milej odpalać coś na czym zarobili twórcy. "Kao the Kangaroo" chodzi jak złoto. Ale "Tomb Rider The Last Revelation" po odpaleniu pierwszego ekranu w dalszym pokazuje ciemny ekran. Pomimo że to była nówka sztuka bez ryski założyłem iż mogła być źle wytłoczona. Kupiłem francuską wersje Tomb Raider i znów to samo - konsola w tym samym miejscu przestaje czytać grę. O co chodzi?

Laser wysłużony? Napęd? Jakaś modyfikacja w bebechach konsoli o której nie wiem (sprzet kupiłem używany)?

Dreamcast gryzie się z Tomb Raider