Dreamliner gwozdziem do trumny...

Data: 2012-11-16 13:54:29
Autor: Marek
Dreamliner gwozdziem do trumny...
....Airbusa ???

Niemieckko-Francuskie konsorcjum, europejska nadzieja na zniszczenie dominacji amerykanskiego przemyslu w swiatowej skali, sypie sie w gruzy !!!

Data: 2012-11-16 22:56:45
Autor: Lorn
W dniu 2012-11-16 22:54, Marek pisze:
...Airbusa ???

Niemieckko-Francuskie konsorcjum, europejska nadzieja na zniszczenie dominacji amerykanskiego przemyslu w swiatowej skali, sypie sie w gruzy !!!

Niby dlaczego? :> Jeden i drugi są samolotami na miarę XXI wieku.

Data: 2012-11-16 14:03:52
Autor: Marek
W dniu piątek, 16 listopada 2012 22:56:48 UTC+1 użytkownik Lorn napisał:
> [...]

Niby dlaczego? :> Jeden i drugi są samolotami na miarę XXI wieku.

Napisz, na jakich wysokosciach moga jedni i drudzy latac ?

Data: 2012-11-16 23:05:01
Autor: Lorn
W dniu 2012-11-16 23:03, Marek pisze:
[...]

Co ma wysokość do ekonomii? :> Napisałem chyba wyraźnie: "Jeden i drugi są samolotami na miarę XXI wieku."

Data: 2012-11-16 14:08:20
Autor: Marek
W dniu piątek, 16 listopada 2012 23:05:04 UTC+1 użytkownik Lorn napisał:
W dniu 2012-11-16 23:03, Marek pisze:

> W dniu pi�tek, 16 listopada 2012 22:56:48 UTC+1 u�ytkownik Lorn napisa�:

> Napisz, na jakich wysokosciach moga jedni i drudzy latac ?

Co ma wysoko�� do ekonomii? :

Im wyzej - tym mniej powietrza, mniej oporow - latwiej sie lata...
Ekonomika zyskuje.

Data: 2012-11-16 23:10:36
Autor: Lorn
W dniu 2012-11-16 23:08, Marek pisze:
[...]

Super... Chuj`a USA...

Data: 2012-11-16 14:46:04
Autor: Marek
W dniu piątek, 16 listopada 2012 23:10:39 UTC+1 użytkownik Lorn napisał:
W dniu 2012-11-16 23:08, Marek pisze:

> W dniu pi�tek, 16 listopada 2012 23:05:04 UTC+1 u�ytkownik Lorn napisa�:

> Im wyzej - tym mniej powietrza, mniej oporow - latwiej sie lata...

> Ekonomika zyskuje.

Super... Chuj`a USA...

Spadaj cieciu do zamiatania lisci...

Data: 2012-11-17 00:15:25
Autor: Lorn
W dniu 2012-11-16 23:46, Marek pisze:
Spadaj cieciu do zamiatania lisci...

Już zakończyłeś dyskusję? W stylu PiS`owskiego motłochu... ;>

Data: 2012-11-17 00:43:46
Autor: ZeNek
[...]

Tym gwozdziem nazywasz Jeden Samolot kupiony przez wiochmenow z farszawki ?

Ty wiesz ile niemcy i francja maja Airbusow ?

Data: 2012-11-17 01:16:49
Autor: Stachu Chebel
On 16 Lis, 22:54, Marek <mwisniewski2...@gmail.com> wrote:
...Airbusa ???

Niemieckko-Francuskie konsorcjum, europejska nadzieja na zniszczenie dominacji amerykanskiego przemyslu w swiatowej skali, sypie sie w gruzy !!!

I tak i wszystkim daleko do bumeranga...

Data: 2012-11-17 11:04:26
Autor: ZeNek
W dniu 2012-11-17 10:16, Stachu Chebel pisze:
[...]

W gruzy to sie sypie ten osrany kraj w ktorym mieszkamy.

Dreamliner gwozdziem do trumny...