Dreamliner - spostrzeżenia...

Data: 2017-04-11 18:02:11
Autor: J.F.
Dreamliner - spostrzeżenia...
Użytkownik "Paweł"  napisał w wiadomości
Wczoraj wróciłem z wyjazdu do Japonii naszą chlubą - Dreamliner'em "Franek" i mam parę refleksji.
Myślałem, że ten samolot to będzie nówka "spod igły" a tu wręcz przeciwnie:
- jedno okno się nie ściemniało aż w końcu steward przyniósł gazetę i taśmę klejącą zakleił nią okno - no, po prostu szok!!!

Nic innego zrobic nie mogl :-)

- wiele monitorów nie działało w cale, wiele miało trudności z ekranem dotykowym, mój się zawiesił podczas oglądania filmu,

Ech ta elektronika :-)

- monitory generują dużo ciepła, są prawie gorące - co tam tak generuje dużo ciepła, podświetlenie, elektronika?

Wirusy ? :-)
Na zewnatrz -60, to problemu chlodzenia nie ma :-)

...szczególnie widoczne po powrocie z niesamowicie uprzejmej Japonii, w której wszyscy się kłaniają w pas kilkadziesiąt razy dziennie i nawet zakup batona w sklepie jest niesamowicie przyjemnym przeżyciem...
czyli jakość obsugi pasażerów:
- starszy personel pokładowy - z niesamowicie nadętymi minami, odpowiadając zdawkowe "Nie, nie ma", Nie nie można", "Proszę się przesunąć", "Tu nie można stać", ogólnie jest się intruzem,

To i tak lepiej niz wywlekanie z samolotu, jak w USA :-)

Nie wiem, czy czepiam się? Czy inne linie teraz też tak mają? Czy LOT to  tzw. "tania linia"?

Tania to zdecydowanie nie :-(

J.

Dreamliner - spostrzeżenia...