Drenaz mozgow !

Data: 2010-05-04 15:20:49
Autor: Neko
Drenaz mozgow !
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Kolejny raz Ameryka zawlaszczy polska inteligencje , podkupujac ja .
Jankesolubne sprzedawczyki , jakich na grupie jest kilku , ze wyemienie tylko niejakiego Neko , czy klosa , oczywiscie sie ciesza z tego , ze mamy tak liczacy sie w swiecie "towar eksportowy " , wszak ich ulubiona Ameryka znowu bedzie mogla oglaszac swiatu , ze dokonala  nowych " amerykanskich " odkryc z pominieciem tego , ze sa to polskie odkrycia !.
Przyklady takich zachowan nie sposob przytaczac bo jest ich bez liku .

Niech pan lepiej nie pyskuje tak na ta Ameryke.
W lipcu jedzie pan znowu przeciez na azbesty.

Glupio byloby, gdyby co poniektorzy za oceanem dowiedziliby sie,
co pan tak pisze o nich. Nie byloby przyjemnie, oj nie, panie Cyc

Data: 2010-05-04 18:05:35
Autor: cyc
Drenaz mozgow !

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hrp729$rqi$1news.onet.pl...
[...]

Synku , gdyby Ameryka byla w stosunku do Ciebie , jak do mnie usluzna , to uwazalbys sie za Boga !!.
Zapewnian Cie , ze w moje firmie , ktora z uwagi na stan zdrowia przekazalem synowi a ktora nie ukrywam ! z uwagi na kryzys pare miesiecy cienko przedla ( ma to juz za soba !! ) , tacy jak Ty , rowniez wtedy , kiedy mieliby amerykanskie obywatelstwo , nawet za ciecia nie znalezliby miejsca !!
To tacy jak Ty robia nam " twarz " w Ameryce  . To wy , ludzie bez ambicji , bez honoru i kompetencji , nadajacy sie tylko do zmywaka ale za to z gebami pelnymi frazesow , pustoslowia i bogoojczyznianych idiotyzow , bez kwalifikacji i z niebotycznym chamstwem dajecie swiadectwo o Polsce .
Kazden szanujacy sie i kompetentny w zawodzie Polak jest tam szanowany i to tym bardziej im mniej ma wsrod jankesow konkurentow a tych jest tam tyle co kot naplakal !.Tam w Ameryce na rekach by mnie nosili gdybym byl pod wzgledem pychy papieozopodobny !!.
Ty tego nie zrozumiesz bo masz dusze i umiejetnosci ciecia i nawet jesli uda Ci sie ukonczyc gimnazjum , to i tak wyzej tego ostatniego nie podskoczysz .

cyc

Data: 2010-05-04 18:25:25
Autor: cyc
Drenaz mozgow !

Użytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisał w wiadomości news:hrph2n$pb$1speranza.aioe.org...

"cyc" <ja@ja.pl> wrote
Tam w Ameryce na rekach by mnie nosili gdybym byl pod wzgledem pychy papieozopodobny !!.

Ty rzydzie nie jestes przypadkiem pedalem ? Masz typowo
pedalski sposob postrzegania swojej kurewskiej osobki.
Musiales byc od mlodych lat solidnie w dupe walony i
teraz brakuje ci jedynie powszechnej akceptacji swojego
zamilowania do dupczenia facetow od tylu.

W rzeczy samej !!
Podziwiam Twoja przenikliwosc i trafne oceny w kwalifikowaniu ludzie !!.
Jestem pod wrazeniem !!.
Powiedz o mojej opinii lekarzowi , moze uda Ci sie i zalapiesz sie na dodatkowe  zabiegi elektorowstrzasow  !!.

cyc

Data: 2010-05-04 19:28:05
Autor: cyc
cuhcnie rzydem "cycem"

Użytkownik "EUR" <eur@eur.pl> napisał w wiadomości news:hrpi3k$2gk$1speranza.aioe.org...

"cyc" <ja@ja.pl> wrote
W rzeczy samej !!
Podziwiam Twoja przenikliwosc i trafne oceny w kwalifikowaniu ludzie !!.

To jak to bylo narcyzie ? Kiedy po raz pierwszy byles rzydzie dupczony przez faceta ?

Masz jakies mazenia ? seksualne projekcje ?
Na mnie nie licz !! jestes obrzydliwy , brzydki a ciele i duszy a takze , jakby to powieziec ...............obsrany od stop do glow !.

cyc

Drenaz mozgow !