Drenaz mozgow !

Data: 2010-05-04 20:45:30
Autor: Tomy M.
Drenaz mozgow !
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hrp6s5$rcj$2news.onet.pl...
http://wiadomosci.onet.pl/2164790,12,polscy_studenci_najlepsi_na_zawodach_w_usa,item.html
Kolejny raz Ameryka zawlaszczy polska inteligencje , podkupujac ja .
Jankesolubne sprzedawczyki , jakich na grupie jest kilku , ze wyemienie tylko niejakiego Neko , czy klosa , oczywiscie sie ciesza z tego , ze mamy tak liczacy sie w swiecie "towar eksportowy " , wszak ich ulubiona Ameryka znowu bedzie mogla oglaszac swiatu , ze dokonala  nowych " amerykanskich " odkryc z pominieciem tego , ze sa to polskie odkrycia !.
Przyklady takich zachowan nie sposob przytaczac bo jest ich bez liku .

  To wałek, wszystkie tego typu konkursy to WAŁKI.
Organizuje się je, a w regulaminie pisze że wszystkie
pomysły i rozwiązania przechodza na własność organizatora.
  Kiedyś jak byłem młody i głupi zgłosiłem rozwiązanie
na duży konkurs, dostałem wyróżnienie i parę złotych.
Dzisiaj wiem że byłem FRAJEREM bo organizacja do której
należy teraz patent ma teraz dobra kasę z tego.
Nawet rozwiązania nie sklasyfikowane miejscami przechodzą
na własność organizatora.

Tomy M.

Drenaz mozgow !