Drenaz mozgow !

Data: 2010-05-06 01:12:49
Autor: MH
Drenaz mozgow !

http://wiadomosci.onet.pl/2164790,12,polscy_studenci_najlepsi_na_zawodach_w_usa,item.html
Kolejny raz Ameryka zawlaszczy polska inteligencje , podkupujac ja .
Jankesolubne sprzedawczyki , jakich na grupie jest kilku , ze wyemienie tylko niejakiego Neko , czy klosa , oczywiscie sie ciesza z tego , ze mamy tak liczacy sie w swiecie "towar eksportowy " , wszak ich ulubiona Ameryka znowu bedzie mogla oglaszac swiatu , ze dokonala  nowych " amerykanskich " odkryc z pominieciem tego , ze sa to polskie odkrycia !.
Przyklady takich zachowan nie sposob przytaczac bo jest ich bez liku .

cyc

==============

Nie do końca się z Tobą zgadzam.. Najechałeś na kilku grupowiczów , co do
których mamy takie samo zdanie. PO CO ??  W kontekście tytułu wątka , nie są to
raczej osoby , którym zagraża drenaż mózgu..  A co się tyczy wykorzystania
naszej myśli technicznej .. , mizernie to dziś wygląda. Pomagam latoroślom
swoich sąsiadów (kumpli) przy pracach magisterskich (ścisłe przedmioty) , marnie
to wygląda. Cholera , nie wiem kto jest za to winowaty , ale tak jest..
Mojego młodego też gniotę (1-szy rok) i zdecydowanie więcej umie od tych z 3-go
, 4-go. Dlaczego ?? Jest motywacja !!  Wracając do tematu wątka , Twoja
argumentacja nie przekonuje mnie.. Niestety , nasz system edukacji jest ..
powiedzmy sobie to szczerze : DO DUPY !!!  Jednostki , pasjonaci w dowolnej
dziedzinie mogą coś osiągnąć.. Skonfrontujmy to z Hamerykańskim systemem
edukacji.. Bijemy ich "na łeb , na szyję" !!  Skąd ten hamerykański sukces ??

W latach 80-tych mieliśmy studentów z krajów arabskich , z afryki (głównie
Nigeria) i Wietnamców.. W zasadzie , nie było sensu przeprowadzać egzaminów. Dlaczego ?? Ano dlatego ,
że araby i negry NIC , URWA JEGO MAĆ NIC nie wiedziały. Wietnamców też nie było sensu egzamicować. Dlaczego ??  BO ONI URWA JEGO MAĆ
WSZYSTKO WIEDZIELI !!!

Obecnie w Silicon Valley w biurach konstrukcyjnych ponad 90% są Ruscy i Chińczycy..

MH --

Drenaz mozgow !