Dresy! Achtung!

Data: 2009-09-16 14:08:46
Autor: Piotr
Dresy! Achtung!
Paru desiarzy tu pisuje, więc niech już zaczną odkladać kasę!
http://moto.onet.pl/131758,5483804,1,zdjecie.html?node=27#id5483802
Piotr

Data: 2009-09-16 14:21:10
Autor: pulsar
Dresy! Achtung!
Piotr napisał(a):
Paru desiarzy tu pisuje, więc niech już zaczną odkladać kasę!
http://moto.onet.pl/131758,5483804,1,zdjecie.html?node=27#id5483802

No offence Piotr, ale pomyliłeś
chyba desiarzy z dresiarzami...
to w końcu do których pijesz..?

pulsar

Data: 2009-09-16 14:30:54
Autor: Schweinchen
Dresy! Achtung!

"pulsar" <qwerty123@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h8qjv2$6o7$1news.interia.pl...
Piotr napisał(a):
[...]

Nic mu się nie pomyliło, on jest po prostu głupszy niż imadło.

Oj, sorry. Obraziłem imadło - głupszy niż przecinak.

E, nie wiem, czy i przecinaka nie obraziłem.

Data: 2009-09-16 14:36:21
Autor: pulsar
Dresy! Achtung!
Schweinchen napisał(a):
Nic mu się nie pomyliło, on jest po prostu głupszy niż imadło.

Oj, sorry. Obraziłem imadło - głupszy niż przecinak.

E, nie wiem, czy i przecinaka nie obraziłem.

O!, to wiele wyjaśnia... a już myślałem,
że będę mu musiał załatwić dobrą klimę...

pulsar

Data: 2009-09-16 14:42:37
Autor: Piotr
Dresy! Achtung!
Dnia Wed, 16 Sep 2009 14:30:54 +0200, Schweinchen napisał(a):

[...]

Jejku, dlaczego ty się świniak tak kompromitujesz? Jesteś masochistą,
jak pulsar?
Piotr
PS. Ty też.

Dresy! Achtung!