Data: 2010-07-30 17:40:46 | |
Autor: Michał | |
[piÄ…tek][link] Dresy przerzucÄ… siÄ™ z B MW na HondÄ™ CR-Z? ;) | |
Data: 2010-07-30 20:53:26 | |
Autor: to | |
[pi±tek][link] Dresy przerzuc± siê z BMW na Hondê CR-Z? ;) | |
begin Michał
http://bmw-e36.netinfo.net.pl/index.php/2010/07/honda-cr-z-samochody-hybrydowe-czy-to-sie-oplaca/ Zauważyłeś, że to jest strona służąca pozycjonowaniu? ;) -- ignorance is bliss |
|
Data: 2010-07-30 23:22:01 | |
Autor: Olek | |
[pi±tek][link] Dresy przerzuc± siê z BMW na Hondê CR-Z? ;) | |
On 2010-07-30 17:40, Micha³ wrote:
http://bmw-e36.netinfo.net.pl/index.php/2010/07/honda-cr-z-samochody-hybrydowe-czy-to-sie-oplaca/ Mo¿e dane te nie wygl±daj± imponuj±co przy masie w³asnej nieca³ych 1200 kg, podobnie jak osi±gi (0-100 km/h w 9,9 s, V-max to 200 km/h), ale wra¿enia podczas jazdy s± naprawdê inaczej odczuwane. Na plus oczywi¶cie. Ponadto przy ostrej je¼dzie nie musimy siê zbytnio przejmowaæ spalaniem. Podczas naszej przeja¿d¿ki zu¿ycie paliwa wynios³o ¶rednio ok. 8 litrów na "setkê", a nie by³a to spokojna jazda. Przy spokojnym u¿ytkowaniu spalanie z pewno¶ci± bêdzie du¿o ni¿sze (producent deklaruje 5 l/100 km). http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=3159 |
|
Data: 2010-07-31 00:20:12 | |
Autor: CUT | |
[piÄ…tek][link] Dresy przerzucÄ… siÄ™ z BMW na HondÄ™ CR-Z? ;) | |
W dniu 2010-07-30 17:40, Michał pisze:
http://bmw-e36.netinfo.net.pl/index.php/2010/07/honda-cr-z-samochody-hybrydowe-czy-to-sie-oplaca/ Jak można w tak wyglądającym aucie nie dać w opcji 2.0 VTEC, albo zrobić wersji TypeR :( |
|
Data: 2010-07-31 01:21:36 | |
Autor: Rafa³ Grzelak | |
z BMW na HondÄ™ CR-Z? ;) | |
CUT wrote:
W dniu 2010-07-30 17:40, Michał pisze: Ja raczej stawiam, ze bedzie wersja z dieslem... -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2010-07-31 10:01:15 | |
Autor: nalesnik | |
[piÄ…tek][link] Dresy przerzucÄ… siÄ™ z BMW na HondÄ™ CR-Z? ;) | |
� wrote:
Ja raczej stawiam, ze bedzie wersja z dieslem... Na tej grupie pisze się "w dizlu" albo "w tedeiku". Uważaj na przyszłość. -- pozdr nalesnik |
|
Data: 2010-07-31 10:12:52 | |
Autor: AL | |
[piÄ…tek][link] Dresy przerzucÄ… siÄ™ z BMW na HondÄ™ CR-Z? ;) | |
� pisze:
CUT wrote: Żywotność układu napędowego Honda określa na dystans 300-500 tys. km, czyli na tyle, na ile projektowane są dzisiejsze samochody. A co jeśli na dworze panuje siarczysty mróz lub wielki upał? W takich sytuacjach system hybrydowy po prostu nie jest aktywny i CR-Z staje się normalnym "benzyniakiem". Wielbiciele jeszcze większej frajdy z jazdy nie mogą liczyć na wersje o lepszych osiągach, ponieważ Honda nie zamierza oferować żadnego fabrycznego tuningu zespołu napędowego. Na razie brak jest również planów wprowadzenia w przyszłości innego silnika. za http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=3159 -- pozdr Adam (AL) TG |
|
Data: 2010-07-31 16:01:26 | |
Autor: Arkady | |
[piÄ…tek][link] Dresy przerzucÄ… siÄ™ z BMW na HondÄ™ CR-Z? ;) | |
W dniu 2010-07-30 17:40, Michał pisze:
http://bmw-e36.netinfo.net.pl/index.php/2010/07/honda-cr-z-samochody-hybrydowe-czy-to-sie-oplaca/"Koszt przejechania 100 km/h w mieście wynosi więc 27 zł!" Myślę że policjant z suszarką miałby na ten temat inne zdanie... ;D Arkady |