Data: 2010-07-31 00:20:12 | |
Autor: CUT | |
[piÄ…tek][link] Dresy przerzucÄ… siÄ™ z BMW na HondÄ™ CR-Z? ;) | |
W dniu 2010-07-30 17:40, Michał pisze:
http://bmw-e36.netinfo.net.pl/index.php/2010/07/honda-cr-z-samochody-hybrydowe-czy-to-sie-oplaca/ Jak można w tak wyglądającym aucie nie dać w opcji 2.0 VTEC, albo zrobić wersji TypeR :( |
|
Data: 2010-07-31 01:21:36 | |
Autor: Rafa³ Grzelak | |
z BMW na HondÄ™ CR-Z? ;) | |
CUT wrote:
W dniu 2010-07-30 17:40, Michał pisze: Ja raczej stawiam, ze bedzie wersja z dieslem... -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2010-07-31 10:01:15 | |
Autor: nalesnik | |
[piÄ…tek][link] Dresy przerzucÄ… siÄ™ z BMW na HondÄ™ CR-Z? ;) | |
� wrote:
Ja raczej stawiam, ze bedzie wersja z dieslem... Na tej grupie pisze się "w dizlu" albo "w tedeiku". Uważaj na przyszłość. -- pozdr nalesnik |
|
Data: 2010-07-31 10:12:52 | |
Autor: AL | |
[piÄ…tek][link] Dresy przerzucÄ… siÄ™ z BMW na HondÄ™ CR-Z? ;) | |
� pisze:
CUT wrote: Żywotność układu napędowego Honda określa na dystans 300-500 tys. km, czyli na tyle, na ile projektowane są dzisiejsze samochody. A co jeśli na dworze panuje siarczysty mróz lub wielki upał? W takich sytuacjach system hybrydowy po prostu nie jest aktywny i CR-Z staje się normalnym "benzyniakiem". Wielbiciele jeszcze większej frajdy z jazdy nie mogą liczyć na wersje o lepszych osiągach, ponieważ Honda nie zamierza oferować żadnego fabrycznego tuningu zespołu napędowego. Na razie brak jest również planów wprowadzenia w przyszłości innego silnika. za http://www.autogaleria.pl/news/index.php?id=3159 -- pozdr Adam (AL) TG |