Drętwiejące palce, w sumie wiem dlaczego ale...

Data: 2013-08-22 05:42:19
Autor: kosmala.mateusz
Drętwiejące palce, w sumie wiem dlaczego ale...
W dniu środa, 21 sierpnia 2013 18:51:14 UTC+2 użytkownik piecia aka dracorp napisał:
Witam

Ostatnio doskwiera mi problem drętwienia palców. Jakoś nigdy nie było to

Zobacz rękawiczki Specialized Body Geometry - mają wkładki żelowe po wewnętrznej stronie dłoni, które mają zapobiegać uciskaniu nerwów i przez to drętwieniu dłoni.
Na pierwszy rzut oka, to te żelowe wkładki są nie tam gdzie trzeba :) - ale podobno tam te nerwy przechodzą.

Marketing, marketingiem, ale u mnie zadziałało.
a może nowe gripy, o większej średnicy i "mięksiejsze"?
Mk.

Drętwiejące palce, w sumie wiem dlaczego ale...