Drezno - Soelden

Data: 2019-01-26 11:12:51
Autor: Uncle Pete
Drezno - Soelden
Jadę w następną sobotę z Drezna do Soelden. Zastanawiam się, co wybrać. Wariant pierwszy: Norymberga - obwodnica Monachium - zjazd na południe w Rosenheim - Innsbruck. Wariant drugi: ominąć Monachium od zachodniej strony i jechać Norymberga - Memmingen i dalej cały czas na południe. Jeździłem w zeszłym roku do Soll i mam mieszane uczucia co do jazdy przez obwodnicę Monachium - Rosenheim. Z kolei w wariancie drugim nie wiem, jak się jedzie austriackim odcinkiem, czyli drogą 179/189. Wygląda na miejscami bardzo krętą.

I czy dobrze zrozumiałem, że w wariancie drugim nie trafiam na płatne odcinki dróg w Austrii? Nie chodzi mi o zaoszczędzenie 9,20 euro, tylko o to, czy muszę kupić winietę.

Drezno - Soelden