Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Drgania na wolnych obrotach - TAV4 D4D

Drgania na wolnych obrotach - TAV4 D4D

Data: 2011-03-02 04:32:46
Autor: michalp
Drgania na wolnych obrotach - TAV4 D4D
Witam,

Odświeżam wątek - w RAV4 na wolnych obrotach - 800-1100 wyraźnie czuć
drgania karoserii. Było wymienione sprzęgło, ale bez koła dwumasowego
- mechanik stwierdził, że jest w porządku. Jednak problem z drganiem
pojawił się w momencie uszkodzenia sprzęgła po wjechaniu na zaspę
śniegu.

Byłem w ASO - nie wiedzieli o wymianie sprzęgła, ich diagnoza - coś z
wtryskiwaczami. TYrzeba wyjąc i sprawdzić. Z kolei inni mechanicy
mówią od razu - dwumas.

Dodam, że silnik spalanie ma niskie, osiągi w porządku, drgania tylko
na wolnych obrotach. Żadnej reakcji nie ma, gdy przyciskam sprzęgło.
Biegi wchodzą dobrze, nic nie zgrzyta, żadnych odgłosów.

Czy może ktoś ma swoje spostrzeżenia na w/w problem?

Michał

Data: 2011-03-02 05:59:39
Autor: Mateusz
Drgania na wolnych obrotach - TAV4 D4D
a na jałowym tez Ci drży ? wyważanie kół sprawdzałeś ?
Może warto sprawdzić poduszkę silnika ?

masz to auto na gwarancji? mógłbym Ci polecić warsztat specjalizujący
się w toyotach w Katowicach.

Data: 2011-03-02 10:45:07
Autor: michalp
Drgania na wolnych obrotach - TAV4 D4D
On 2 Mar, 14:59, Mateusz <mateusz.chmurzyn...@gmail.com> wrote:
a na jałowym tez Ci drży ? wyważanie kół sprawdzałeś ?
Może warto sprawdzić poduszkę silnika ?

masz to auto na gwarancji? mógłbym Ci polecić warsztat specjalizujący
się w toyotach w Katowicach.

Poduszki ok,

drży w zasadzie tylko na jałowym, potem tego nie czuję. Napisałem, że
w zakresie 800-1100, ponieważ jak jest zimny, to obroty są wyższe i
drży również przy tych wyższych.

Auto już niestety po gwarancji tak, jak by producent wiedział, że tuż
po 100 tyś. km zaczyna się sypać.

Data: 2011-03-02 23:14:05
Autor: Przemysław Czaja
Drgania na wolnych obrotach - TAV4 D4D

Użytkownik "michalp"

drży w zasadzie tylko na jałowym, potem tego nie czuję.

Miałem podobną sytuację po wymianie sprzęgła ale w silniku benzynowym, również drżał na biegu jałowym - przyczyną był zawór EGR- dlaczego tak było, że na poprzednim sprzęgle nie drżał nie dowiem się już pownie nigdy, a może to czysty przypadek, że siadły dwa podzespoły w jednym czasie

Data: 2011-03-02 15:02:32
Autor: Mateusz
Drgania na wolnych obrotach - TAV4 D4D
On 2 Mar, 23:14, "Przemys aw Czaja" <prze...@poczta.fm> wrote:
Mia em podobn sytuacj po wymianie sprz g a ale w silniku benzynowym,
r wnie dr a na biegu ja owym - przyczyn by zaw r EGR- dlaczego tak
by o, e na poprzednim sprz gle nie dr a nie dowiem si ju pownie
nigdy, a mo e to czysty przypadek, e siad y dwa podzespo y w jednym
czasie

To co się dzieje z tymi RAV4 to jest jakaś totalna masakra. Na
motonews często pojawiają się tematy związane z tą toyotą.
EGR to jeszce pół biedy - można zaślepić. Tyle, że wydaje mi się, że
przy usterce tego zaworu zapaliłby się check i emitował jakieś błędy
dot. składu mieszanki.

Jak już celujesz w EGR to może analizator spalin by się przydał na tą
okoliczność ?

Drgania na wolnych obrotach - TAV4 D4D

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona