Drganie liter na ektanie

Data: 2020-10-13 10:14:57
Autor: mirekc
Drganie liter na ektanie
W dniu 11.10.2020 o 23:34, Animka pisze:
Po wychodzeniu za stanu uśpienia czy z wyłączenia przyciskiem i włączenia monitora litery na paskach drgają (normalnie jak jakaś dyskoteka). Wszystko sprawdzałam: karta graficzna ok, monitor niby też ok., ale podejrzewam, że raczej monitor mi pada, albo coś nie tak z zasilaniem. Przez to drganie liter na paskach aż kręci mi się w głowie.
Drganie po jakimś czasie ustaje, ale przecież tak nie powinno być.

Jest jakiś problem ze sprawdzeniem na innym monitorze? Sporo potencjalnych możliwości dałoby się w ten sposób wyeliminować.

Data: 2020-10-13 12:45:40
Autor: Animka
Drganie liter na ekranie
W dniu 2020-10-13 o 10:14, mirekc pisze:
[...]

Monitor mam tylko jeden. Po co zawalać mieszkanie monitorami.

--
animka

Data: 2020-10-13 13:36:09
Autor: Olaf Frikiov Skiorvensen
Drganie liter na ekranie
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 13 Oct 2020 12:45:40 +0200  doszła do mnie wiadomość  <rm40i9$79f$1@gioia.aioe.org>  od Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>  :
[...]

To jeszcze podaj co to za monitor(model) co za karta(model) i jakim kablem są
podłączone(HDMI/D-sub/DVI).

Data: 2020-10-13 16:53:37
Autor: Animka
Drganie liter na ekranie
W dniu 2020-10-13 o 13:36, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
[...]

Monitor Philips, już nie nowy. Nie ma sensu podawać parametrów, bo chyba będę musiała kupić jakiś inny. Wszystko w parametrach jest w porządku.
Być może UPC coś nabruździło w kablach w skrzynce i do mnie dochodzi felerny sygnał internetowy, bo dzieje się to tylko w przeglądarce Firefox i Hamsterze (w menu na górze okna). Komputer wychodzi ze stanu uśpienia i potem ta dyskoteka. O dziwo, teraz sprawdziłam uśpienie i dyskoteki nie było, natomiast po wyłączeniui włączeniu monitora przyciskiem napis Philips się zwężał i drżał jakby jakieś spięcie było, ale już w oknach FF i Hamstera nic nie "tańcowało". Nie wiem już co o tym myśleć, ale raczej myślę, że monitor pada.

Widziałam używane monitory jakie by mnie interesowały, ale sprzedawca napisał, że mogą zawierać na ekranie jakieś plamki czy odbarwienia lub małe ryski, a ludzie kupują po kilka sztuk. Warto takie coś kupić?

Przykładowo ten:
https://allegro.pl/oferta/monitor-led-eizo-ev2316w-1920x1080-tn-bialy-9475824963

--
animka

Data: 2020-10-13 20:54:59
Autor: _Master_
Drganie liter na ekranie
BŁAGAM jaki jest symbol tego monitora?

Data: 2020-10-14 08:41:04
Autor: Arnold Ziffel
Drganie liter na ekranie
_Master_ <Master@z.pl> wrote:

BŁAGAM jaki jest symbol tego monitora?

No Philips, czego nie rozumiesz... :D

--
Po wybuchu jądrowym na uschniętym kikucie ocalałego drzewa siedzą
dwa szympansy.

Data: 2020-10-13 15:08:13
Autor: mirekc
Drganie liter na ekranie
W dniu 13.10.2020 o 12:45, Animka pisze:
[...]

Nie musi być twój. Można na chwilę od kolegi pożyczyć. A nawet jak nie, to używany monitor LCD można kupić poniżej 20 zł. Nie będzie nowy ani nowoczesny, ale do testu się nada. Potem można ten gorszy oddać do recyklingu.

Data: 2020-10-13 20:53:58
Autor: _Master_
Drganie liter na ekranie
Napisz proszę jaki to konkretnie monitor. PLIS
Nie mogę patrzeć jak się tu z Ciebie nabijają z tym "prądem"

Data: 2020-10-14 08:41:39
Autor: Arnold Ziffel
Drganie liter na ekranie
_Master_ <Master@z.pl> wrote:

Nie mogę patrzeć jak się tu z Ciebie nabijają z tym "prądem"

Nikt się z nikogo nie nabija. To nie jest temat do żartów.

--
Po upojnej nocy ze słonicą, mrówek ledwo żywy kładzie się pod drzewem.
Podchodzi do niego kolega.

Data: 2020-10-14 14:14:18
Autor: Animka
Drganie liter na ekranie

_Master_ <Master@z.pl> wrote:

Nie mogę patrzeć jak się tu z Ciebie nabijają z tym "prądem"

Ja tylko przeczytalam i pomyslalam sobie, że to są jacyś "porąbańcy"
Bawią się jak dzieci.

--
animka

Data: 2020-10-14 14:45:24
Autor: Arnold Ziffel
Drganie liter na ekranie
Animka <animka@tonie.ja.wp.pl> wrote:

Nie mogę patrzeć jak się tu z Ciebie nabijają z tym "prądem"

Ja tylko przeczytalam i pomyslalam sobie, że to są jacyś "porąbańcy"
Bawią się jak dzieci.

Jak nie wierzysz, to nie musisz.

--
Chłopak odprowadza dziewczynę do domu. Ona go pyta:
- Gdzie następnym razem się zobaczymy?

Data: 2020-10-14 19:23:04
Autor: _Master_
Drganie liter na ekranie
Jaki to monitor?

Data: 2020-10-14 21:58:09
Autor: Adam
Drganie liter na ekranie
W dniu 2020-10-14 o 19:23, _Master_ pisze:
Jaki to monitor?

Już napisała obok:
W dniu 2020-10-14 o 18:21, Animka pisze:

> Nie ma nic oprócz kabla zasilania i kabla podłączonego do komputera. To
> stary monitor 19 calowy.

No cóż, ręce opadają :(

Nawet na siłę jak chce się pomóc, to se ne da.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2020-10-14 22:40:42
Autor: Irokez
Drganie liter na ekranie

Już napisała obok:

 > Nie ma nic oprócz kabla zasilania i kabla podłączonego do komputera. To
 > stary monitor 19 calowy.

No cóż, ręce opadają :(

Nawet na siłę jak chce się pomóc, to se ne da.

pisała wczoraj o 21:08
philips 190SW9

--
Irokez