Drobiazg

Data: 2010-12-08 19:42:39
Autor: rAzor
Drobiazg
Ostrzegam podszywańców - chama Grzegorza Z., dobrodzieja, kaweckiego, plutona, tzvela i kilku pomniejszych przychlastów, że jeste¶cie w kręgu zainteresowania pewnej grupy młodych aktywistów. Jeżeli, podkre¶lam - jeżeli będziecie nadal uprawiać "sztukę" podszywania, która nie do końca jak widzę jest jasna nawet dla starych użytkowników psp powyższe gremium za pomoc± pewnych działań,ktore w teorii maj± odnie¶ć pewne działania teoretycznie być może ukróci wasze niecne, chamskie  praktyki.
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 21:07:50
Autor: Tomy M.
Drobiazg
W dniu 2010-12-08 19:42, rAzor pisze:
Ostrzegam podszywańców - chama Grzegorza Z., dobrodzieja, kaweckiego,
plutona, tzvela i kilku pomniejszych przychlastów, że jesteście w kręgu
zainteresowania pewnej grupy młodych aktywistów. Jeżeli, podkreślam -
jeżeli będziecie nadal uprawiać "sztukę" podszywania, która nie do końca
jak widzÄ™ jest jasna nawet dla starych uĹĽytkownikĂłw psp powyĹĽsze gremium
za pomocą pewnych działań,ktore w teorii mają odnieść pewne działania
teoretycznie być może ukróci wasze niecne, chamskie praktyki.

ANTYFA? Ci co nie lubią mydła?

.... hehe, nie rozśmieszaj mnie chłopie bo mi zajady popękają.
Grupę ludzi to Ty na filmach tylko widziałeś.

--

Tomy M.

"Patriotyzm nie ma nic wspólnego z konserwatyzmem. Co więcej jest on przeciwieństwem konserwatyzmu. Patriotyzm jest pomostem łączącym przeszłość i przyszłość. Żaden prawdziwy rewolucjonista nie był internacjonalistą" — George Orwell

Data: 2010-12-08 21:08:50
Autor: Tomy M.
Drobiazg
.... nie dziw siÄ™ ĹĽe CiÄ™ "jadÄ™" ... takie straszenie
jest niedopuszczalne nawet z stosunku do nich.

Data: 2010-12-08 21:14:43
Autor: obserwator
Drobiazg
Tomy M. <tomy@ansibl.com> napisał(a):
.... nie dziw siÄ&#65533; ĹĽe CiÄ&#65533; "jadÄ&#65533;" ... takie straszenie
jest niedopuszczalne nawet z stosunku do nich.

masz wiec odpowiedz na pytanie: KTO ? - ktore zadales pod tekstem aleksandra
sciosa.

Mietki serducho ma sie, wiec dupcie trza miec twarda.

Data: 2010-12-08 21:57:57
Autor: rAzor
Drobiazg
Darz bór! Użytkownik... he he - Tomy M. raczył napisać:
... nie dziw się że Cię "jadę" ... takie straszenie
jest niedopuszczalne nawet z stosunku do nich.

Połóż się, synu.
Zrobimy w końcu tutaj porz±dek i miejsce do wymiany pogl±dów - pasciarze, podszywance i załgani donosiciele zostan± wyeliminowani.
Od kaweckiego po muto.
Ta grupa wróci do standardów sprzed dziesięciu lat, a każdy użytkownik będzie się trzymał netykiety i szczególnego FAQ.
Pomalutku, powolutku i delikatnie grupa zostanie zagnieżdżona przez ludzi, którzy chc± dyskutować na tematy polityczne - nie będzie miejsca na szkolne gazetki. Koniec, kropa. ...............

Mam
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 22:04:52
Autor: Azor jest pedałem
Drobiazg

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał

Pomalutku, powolutku i delikatnie grupa zostanie zagnieżdżona przez ludzi, którzy chc± dyskutować na tematy polityczne....

ty przygłupie możesz sobie "podyskutować na tematy polityczne" z czerwonoust± Jadzi± Staniszkis. Macie podobne zapatrywania i podobn± trafno¶ć przeidywania.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwaj±cej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroĽniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu cał± władzę i pozbawia wła¶nie ostatnich medialnych okienek na ¶wiat."

Data: 2010-12-09 19:43:43
Autor:
Drobiazg
On Wed, 8 Dec 2010 22:04:52 +0100, Azor jest pedałem <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]

ty przygłupie możesz sobie "podyskutować na tematy polityczne" z czerwonoust± Jadzi± Staniszkis. Macie podobne zapatrywania i podobn± trafno¶ć przeidywania.

 te miernoty spoleczne cierpia na kompleks malego czlonka ;-)))

Data: 2010-12-09 09:58:16
Autor: Andrzej
Drobiazg

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomo¶ci news:idojiu$d7o$1news.onet.pl...
[...]

Chcesz powiedzieć, że twoi wszechpolacy zrobi± mał± kotłowaninkę? Możemy się zmierzyć, mam do wystawienie kilku chłopaków ktorzy z przyjemno¶ci± podejm± "pewne działania", które zamkna ci ten głupi ryj raz na zawsze!

Andy

Data: 2010-12-10 21:27:54
Autor: pluton
Drobiazg
Ostrzegam podszywańców - chama Grzegorza Z., dobrodzieja, kaweckiego,
plutona, tzvela i kilku pomniejszych przychlastów, że jeste¶cie w kręgu
zainteresowania pewnej grupy młodych aktywistów.

Juz obsralem gacie ze strachu i oczywiscie obiecuje poprawe.

Nullification

Drobiazg