Drobne oszustwa kierownicy akademika

Data: 2010-04-27 15:43:36
Autor: Student
Drobne oszustwa kierownicy akademika
Zauważyłem, że zamiast na 330 zl kieronica państwowego akademika wystawia mi potwierdzenia na 270 zl ( tak jabym mieszkał i płacił jej za trójkę). To nadaje się na policję albo do prokuratury ?

Data: 2010-04-27 15:46:17
Autor: Janina Kolina
Drobne oszustwa kierownicy akademika
trójkę). To nadaje się na policję albo do prokuratury ?
CBA zgoniue z ustawą

jk

Data: 2010-04-27 18:13:02
Autor: gacek
Student wrote:
Zauważyłem, że zamiast na 330 zl kieronica państwowego akademika wystawia mi potwierdzenia na 270 zl ( tak jabym mieszkał i płacił jej za trójkę). To nadaje się na policję albo do prokuratury ?

Bez dowodów się nie wychylaj. Ona zezna że wpłacałeś po 270, a w miałeś 330, więc należy się jeszcze 500zł. Następnym razem idź z dyktafonem i jak dostaniesz pokwitowanie na 270 to poproś o resztę.

I dopiero wtedy kombinuj co dalej.

gacek

Data: 2010-04-28 06:59:43
Autor: Marcin Debowski
On 2010-04-27, Student <arabel9@o2.pl> wrote:
Zauważyłem, że zamiast na 330 zl kieronica państwowego akademika wystawia mi potwierdzenia na 270 zl ( tak jabym mieszkał i płacił jej za trójkę). To nadaje się na policję albo do prokuratury ?

"Zauważyłeś"? I nie zaoponowałeś? Dlaczego?
Nb. NNTP-Posting host masz dość... hmm przejrzysty.

--
Marcin

Drobne oszustwa kierownicy akademika