"Drobne" rachunki u Płaza

Data: 2012-10-19 04:13:27
Autor: luc
"Drobne" rachunki u Płaza
Usługa działała wyśmienicie, ale do czasu. Ostatnio w żadnym punkcie
nie udało mi się przeprowadzić płatności, na przeróżne kwoty.
Zadzwoniłem pod numer wskazany w regulaminie i miły pan przekazał
info, że monitorują transakcje pod kątem przekraczania zdefiniowanych
przez nich limitów płatności kartowych i gotówkowych. Blokują
użytkownika, który je przekracza. Okazało się, że moje konto w
systemie nie jest zablokowane, ale zablokowany jest numer rachunku, na
który ma iść przelew. Można to odblokować, pisząc na email deklarację,
że nie będzie się przekraczało określonej wartości przelewów. I teraz
pytanie, jakie to wartości? Oczywiście z pana nie udało się wyciągnąć
tej informacji...

pzdrwm
luc

Data: 2012-10-19 05:04:24
Autor: kokosianka
"Drobne" rachunki u Płaza
W dniu piątek, 19 października 2012 13:13:27 UTC+2 użytkownik luc napisał:
[...]

coz za problem otworzyc wiecej rachunkow 'administracji/czynsz" - np. 30 kont oszczednosciowych w bzwbk ;-)

Data: 2012-10-19 05:37:49
Autor: luc
"Drobne" rachunki u Płaza
On 19 Paź, 14:04, kokosia...@gmail.com wrote:

coz za problem otworzyc wiecej rachunkow 'administracji/czynsz" - np. 30 kont oszczednosciowych w bzwbk ;-)

To nie problem, tylko nie chciałbym przeginać za bardzo, by nie
zablokowali konta w ich systemie...

pzdrwm
luc

Data: 2012-10-19 07:38:15
Autor: pavlo
"Drobne" rachunki u Płaza
Ludzie czy wy ze wszystkiego musicie robić oscylator?!

Przecież można korzystać z tego rozsądnie...

Data: 2012-10-19 17:16:28
Autor: Andrzej Kubiak
"Drobne" rachunki u Płaza
Dnia Fri, 19 Oct 2012 07:38:15 -0700 (PDT), pavlo napisał(a):

Ludzie czy wy ze wszystkiego musicie robić oscylator?!
Przecież można korzystać z tego rozsądnie...

Nie można, bo inni będą korzystać "nierozsądnie", i i tak zablokują - czyli
trzeba brać ile się da, póki dają.

AK, z poddaszem urządzonym przez Alior Sync.

Data: 2012-10-20 13:21:35
Autor: neoniusz
"Drobne" rachunki u Płaza
On 19.10.2012 17:16, Andrzej Kubiak wrote:
AK, z poddaszem urządzonym przez Alior Sync.

Hmm, ciekawe.

Data: 2012-10-20 04:39:06
Autor: assembea
"Drobne" rachunki u Płaza
On 19.10.2012 17:16, Andrzej Kubiak wrote:

> AK, z poddaszem urządzonym przez Alior Sync.

Hmm, ciekawe.

Nawet bardzo. No i chyba jest już jasne, że 5% pójdzie wkrótce do odstrzału...

Data: 2012-10-20 19:37:56
Autor: Andrzej Kubiak
"Drobne" rachunki u Płaza
Dnia Sat, 20 Oct 2012 04:39:06 -0700 (PDT), assembea napisał(a):

Nawet bardzo. No i chyba jest już jasne, że 5% pójdzie wkrótce do odstrzału...

Było jasne od początku, bo to była oferta nie do utrzymania. Ale pozostają
inne możliwości.

AK

Data: 2012-10-22 11:01:57
Autor: Zibo
"Drobne" rachunki u Płaza
AK, z poddaszem urz�dzonym przez Alior Sync.

A będziesz tak miły i podzielisz się doświadczeniem, którą drogą lałeś - skoro już po okazji.
A może inaczej - czy systemem do kupowania biletów - czy innym?

Zibo

Data: 2012-10-25 00:03:27
Autor: kokosianka
"Drobne" rachunki u Płaza
W dniu piątek, 19 października 2012 14:37:49 UTC+2 użytkownik luc napisał:
> [...]

To nie problem, tylko nie chciałbym przeginać za bardzo, by nie

Skoro robic przelew na 1-2 konta dopiero teraz osiagnales wewnetrzny limit Ropuchy, to dodatkowe 4 rachunku pozwola Ci bawic sie dalej - nikt nie mowi o byciu pazernym i przelewaniu 2x wiecej tylko o kontynuacji. Jak otworzysz 1000 rachunkow na pewno, parafrazujac niedawna promocje DB - bedzie o tym glosno ;-)

Data: 2012-10-19 09:35:41
Autor: komandytowa
"Drobne" rachunki u Płaza
czytam i nie mogę zrozumieć sensu _ekonomicznego_

coz za problem otworzyc wiecej rachunkow 'administracji/czynsz" - np. 30 kont oszczednosciowych w bzwbk ;-)

otworzy ktoś 30 rachunków BZWBK, zrobi 30 płatności 1,89 każda
zapłąci kilkaset zł prowizji dla Żabki - i jaka korzyść z karmienia żab?

Data: 2012-10-20 03:05:49
Autor: eisenberg
"Drobne" rachunki u Płaza
W dniu piątek, 19 października 2012 14:04:24 UTC+2 użytkownik kokos....@gmail.com napisał:
> [...]

coz za problem otworzyc wiecej rachunkow 'administracji/czynsz" - np. 30 kont oszczednosciowych w bzwbk ;-)

Bawcie się tak dalej! <very mad>
A tak BTW - nie ma kontroli zgodności danych odbiorcy płatności z danymi właściciela rachunku docelowego?

Data: 2012-10-20 12:10:26
Autor: osa
"Drobne" rachunki u Płaza
W dniu 2012-10-20 12:05, eisenberg pisze:
Bawcie się tak dalej! <very mad>
A tak BTW - nie ma kontroli zgodności danych odbiorcy płatności z danymi właściciela rachunku docelowego?

Nie, bo niby jak żabka miałaby uzyskać dostęp do danych klientów banków? Poza tym możesz przecież zlecić przelew na swoje konto podając własne dane... żabka nigdzie nie podaje katalogu odbiorców do których można wysłać przelew.

Data: 2012-10-20 03:19:13
Autor: eisenberg
"Drobne" rachunki u Płaza
W dniu sobota, 20 października 2012 12:10:08 UTC+2 użytkownik osa napisał:
> [...]

Nie, bo niby jak żabka miałaby uzyskać dostęp do danych klientów banków? Poza tym możesz przecież zlecić przelew na swoje konto podając własne dane... żabka nigdzie nie podaje katalogu odbiorców do których można wysłać przelew.

Czyli tylko czekać, jak wprowadzą taki katalog, eliminując z niego osoby fizyczne = skasują usługę albo wprowadzą coś na kształt np. Transkasy.

Data: 2012-10-27 10:21:41
Autor: Michal Pl
"Drobne" rachunki u Płaza
Od dawna jest w regulaminie zakaz przelewania na rachunki prywatne ;)

Z listy Drobnych rachunków wyklucza się:
i. opłaty podatkowe, lub naleŜności publiczno-prawne, które z mocy prawa naleŜą się odpowiednim
organom państwowym lub samorządowym,
ii. opłaty składek z tytułu wszelkich rodzajów ubezpieczeń społecznych, majątkowych lub
osobowych (np. składki ZUS, OC, AC),
iii. płatności Klienta realizowane na rachunki własne lub na rzecz innych osób fizycznych,
iv. płatności Klienta-Ajenta z tytułu poŜyczek realizowane na rzecz instytucji, osób fizycznych i
prawnych z wyłączeniem banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych.

Data: 2012-10-27 13:59:57
Autor: guciobankowy
"Drobne" rachunki u Płaza
W dniu sobota, 27 października 2012 19:21:41 UTC+2 użytkownik Michal Pl napisał:
[...]

Fakt :) Ale zawsze można spłacić (i nadpłacić) kartę przez rachunek powiązany (eKonto) a nie techniczny :) czyniąc zadość regulaminowi płaza :)

Data: 2012-10-19 18:08:39
Autor: zlotowinfo
[OT] "Drobne" rachunki u Płaza

"Drobne" rachunki u Płaza