Drobny problem z klawiszem w Samsungu i600

Data: 2009-03-13 16:11:14
Autor: Atlantis
Drobny problem z klawiszem w Samsungu i600
Niedawno kupiłem sobie tego smartphone'a i jestem pod wielkim jego wrażeniem, jednak w jakiś czas po zakupie zauważyłem drobną niedogodność, która jest dla mnie rysą na szkle. Kto wie, może ktoś inny by to zignorował, ale ja wolę wyjaśnić całą sytuację. ;)
A mianowicie jeden klawisz (konkretnie "y") czasami zachowuje się dziwnie, jakby lekko blokując się. Podczas wciskania raz na jakiś czas sprawia zauważalny opór i wskakuje na swoje miejsce z wyraźnym "chrupnięciem", podczas gdy pozostałe chodzą miękko z lekkim "klikiem". Problem występuje raz na jakiś czas i jak dotąd nie zdarzyło mi się, aby np. zaklinowanie w pozycji wciśniętej. Niemniej o ile to możliwe zależałoby mi na zlikwidowaniu tej dość irytującej niedogodności.
Tak więc:

1) Czy powinienem poczekać? Istnieje choć nikła szansa, że "sam się wyrobi"?
2) A może mam go oddać do serwisu? Jeśli tak, to czym mam się kierować? Dowolny punkt napraw GSM się nada? Dysponujecie jakimiś sprawdzonymi, wartymi polecenia adresami w Krakowie?
3) Orientacyjnie na ile powinienem szacować koszt takiej naprawy?

Drobny problem z klawiszem w Samsungu i600