Drobny szkopuł...

Data: 2009-04-06 21:27:52
Autor: viper
Drobny szkopuł...
DJ już trzeci dzień walczy z SMA100 na świecach dziennych... a to w tej formacji jest bardzo silny opór... jak nie dadzą rady sforsowac setki, to może się zrobic bardzo nieprzyjemnie dla byków...

Data: 2009-04-06 22:18:49
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Drobny szkopuł...
A ja wszystko widzę tak jak na tym obrazku
http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/dj4viper.png

DJ

Data: 2009-04-06 22:40:35
Autor: viper
Drobny szkopuł...
A ja wszystko widzę tak jak na tym obrazku
http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/dj4viper.png

DJ
jesteś chyba większym optymistą niże Ben... :))) ja na indeksy patrzę jedynie z pozycji kibica, interesują mnie jedynie o tyle, że mają jakiś wpływ na waluty... ale gdybym miał longa na DJ to po dzisiejszej sesji czułbym spory dyskomfort i niepokój... bo tak na moje wojtusiowe oko, jeżeli jutro będzie spadkowa sesja, to pojutrze może już byc panika...

Data: 2009-04-06 22:45:24
Autor: DJ\(stopazwrotu.pl\)
Drobny szkopuł...
Jak ma być panika, to niech trwa jak najdłużej. Panika, krach, armagedon, wszystko byle nie (odpukać) konsolidacja.
DJ

Data: 2009-04-06 23:42:52
Autor: skippy
Drobny szkopuł...

Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:1562.00000393.49da68c3newsgate.onet.pl...
[...]

IMO jeszcze jest margines up i po dzisiejszej sesji tym bardziej.
http://ifutures.pl/post13011.html#p13011

Pozdrawiam

Data: 2009-04-06 23:57:32
Autor: viper
Drobny szkopuł...

IMO jeszcze jest margines up i po dzisiejszej sesji tym bardziej.
http://ifutures.pl/post13011.html#p13011

Pozdrawiam
jak przebiją SMA100 to przypuszczalnie pójdą bardzo wysoko... ale powinni to zrobic bardzo zdecydowanie na dzisiejszej sesji, a tymczasem zapachniało padliną... zaczynam podejrzewac że to już był łabędzi śpiew byków, he he, nieźle to brzmi, a od jutra wszyscy sobie przpomną, że przecież jestśmy w trendzie spadkowym...

Data: 2009-04-07 00:12:31
Autor: marfi
Drobny szkopuł...
Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:1562.000003aa.49da7accnewsgate.onet.pl...

[...]

  Że jesteśmy w trendzie spadkowym wszyscy sa przekonani ale chyba równiez są tym zmęczeni - popatrz na wyniki sprzedaży gazet - ludzie wolą czytać o tym jak Czesiek zabił siekierką tesciową z powodów bliżej nieokreślonych niż o wpływie "toksycznych aktywów" na życie i twórczość Wałęsy, Tuska, Kaczyńskiego czy innych kumpli robiących show w TV...

--
marfi

Data: 2009-04-07 07:00:50
Autor: skippy
Drobny szkopuł...

[...]

nieźle to brzmi, a od jutra wszyscy sobie przpomną, że przecież jesteśmy w
trendzie spadkowym...

Może, może; głowy nie dam.
Jednak za dalszym up przemawiają, jak myślę, także obroty.
Na FW od ładnych paru sesji broniace dołków, a nie oporów.
Na kasowym - albo jakis gruby sie nałykał na górce jak gąska, albo nasi chwilowo nie moga dowolnie sterować rynkiem bo przyjechał walec i uparcie jedzie pod górę.

Hister - ale z tej analogii to nie wiem, czy wynika konieczność silnej korekty.
Równie dobrze z niej wynika 1900 IMO.

Pozdrawiam

Data: 2009-04-07 01:33:51
Autor: Hister
Drobny szkopuďż˝...
http://img178.imageshack.us/img178/5489/zrzut33.png

IMHO Teraz w dół, ale nie wydaje mi się żeby zeszło poniżej minimum z lutego. Raczej dojdzie do 1450.

Data: 2009-04-06 22:38:25
Autor: Jan Werbiński
Drobny szkopuł...
Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:1562.00000383.49da57b8newsgate.onet.pl...
DJ już trzeci dzień walczy z SMA100 na świecach dziennych... a to w tej
formacji jest bardzo silny opór... jak nie dadzą rady sforsowac setki, to może
się zrobic bardzo nieprzyjemnie dla byków...

Miej jaja i dokup

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-06 22:49:29
Autor: marfi
Drobny szkopuł...
Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:grdpbs$4hc$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

  To jest rekomendacja czy żart?

--
marfi

Data: 2009-04-06 23:02:58
Autor: skippy
Drobny szkopuł...

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:grdq0m$5uo$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Janek przeżywa każdy odjazd nie w tym kierunku i sypie ostro bezsensowny mailing w związku z powyższym.
Większość to przechodzi na pewnym etapie.
Powoli staje się trollem do KF.
:)

Werbiński, przecież pisałeś, że pogoniłes walory (w dołku).
Tu pytam za marfim, o co Ci tera biega?

Drobny szkopuł...