Drodzy sympatycy PO

Data: 2010-05-30 11:30:23
Autor: awe
Drodzy sympatycy PO
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,oid,18631870,title,Platformie-rosnie-PiS-owi-maleje-- -najnowszy-sondaz,wid,12319760,opinie.html
Drodzy sympatycy PO
Co ja widzę :POpatrzę na Julkę i widzę dorsze.Popatrzę na Tuska i widzę cuda.POpatrzę na Komorowskiego i widzę Jamajkę.POpatrzę na Niesiołowskiego i widzę pianę na zębach.POpatrzę na Grasia i widzę inwestorów z Kataru.Popatrzę na Chlebusia,Drzewieckiego i widzę jednorękiego bandytę.POpatrzę na Polskę i widzę niePOradność i brak kompetencji na każdym szczeblu zarządzania POcząwszy od Popłuczyn związanych z POwodzią a kończąc na hojnej POmocy POwodzianom (ci należący do PO pewnie cokolwiek dostaną,POzostali POczekają). POpatrzę na całą PO i widzę stado hien żerujących na ludzkiej naiwności czytaj :sondażach!!!

Data: 2010-05-30 11:25:58
Autor: Rafał Lepudruk
Drodzy sympatycy PO

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:httaql$g33$1news.onet.pl...
[...]

Drogi fanatyku PiS!

Nie wiem co zażywasz przed osiągnieciem stanu ekstazy nad wielkością swego prezesa ale przyznaję: daje niezły odlot!

R.L.

Data: 2010-05-30 12:01:30
Autor: awe
Drodzy sympatycy PO

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c02346d$0$19160$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
zgadzam sie w pelni. zaden z kandydatow nie jest w stanie porwac narod do czynu, boju, do budowy nowoczesnej Polski nieobraczonej mutantami postsocjalistycznymi, tymi burakami z ZSMP jak tylko Pan Jaroslaw Kaczynski
awe

Data: 2010-05-30 08:20:56
Autor: Bruner
Drodzy sympatycy PO

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:httckk$kef$1news.onet.pl...

zgadzam sie w pelni. zaden z kandydatow nie jest w stanie porwac narod do czynu, boju, do budowy nowoczesnej Polski nieobraczonej mutantami

nikt nie potrafil do tej pory tak sie wyjebac samolotem w lesie zeby znalezc sie na czalowkach gazet na calym swiecie.

Data: 2010-05-30 14:23:09
Autor: precz z gnomem
Drodzy sympatycy PO

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał

nikt nie potrafil do tej pory tak sie wyjebac samolotem w lesie zeby znalezc sie na czalowkach gazet na calym swiecie.

I na Wawelu.

Przemysław Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jarosława Kaczyńskiego może spowodować, że Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rządziłby nią "człowiek, który ma doświadczenie w hodowli zwierząt futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kamińskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, że wszystko zgodne z prawem, upadły".

Data: 2010-05-30 14:41:17
Autor: awe
Drodzy sympatycy PO

Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:httl7b$aec$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- --
no ale to juz automatycznie mozna mowic jako o bylym kandydacie
awe

Data: 2010-05-30 12:34:28
Autor: cirrus
Drodzy sympatycy PO
[...]

On dostaje orgazmu  pisząc takie bzdury.

--
stevep

Data: 2010-05-30 11:36:22
Autor: A
Drodzy sympatycy PO

[...]

Jak okulista nie pomoże to do psychologa? Powinno dac się uleczyć, nie martw się.

Data: 2010-05-30 12:04:38
Autor: Tytus
Drodzy sympatycy PO

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:httaql$g33$1news.onet.pl...
[...]