Drogówka

Data: 2013-05-18 14:52:43
Autor: Skylla
Drogówka
Wulgarny, chamski, przerysowany, a sama intryga kryminalna tak wtórna, że aż strach (popłuczyny po choćby Ekstradycji i wielu innych produkcjach).
Ja tego zupełnie nie kupuję. Dla mnie to dno, a szkoda bo np. taka Róża to naprawdę dobry film był.
S.

Data: 2013-05-18 17:31:49
Autor: Qrczak
Drogówka
Dnia 2013-05-18 14:52, obywatel Skylla uprzejmie donosi:
Wulgarny,

Ale to o policji...

chamski,

ale to o policji...

przerysowany, a sama intryga kryminalna tak wtórna,

ale to o policji jest.

że aż strach (popłuczyny po choćby Ekstradycji i wielu innych produkcjach).
Ja tego zupełnie nie kupuję. Dla mnie to dno, a szkoda bo np. taka Róża
to naprawdę dobry film był.

A Róża nie była o policji.

Ale fakt, w Domu złym milicja była przedstawiona bardziej intrygująco.

Data: 2013-05-18 23:12:36
Autor: Habeck Colibretto
Drogówka
Dnia 18.05.2013, o godzinie 17.31.49, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

Wulgarny,

Ale to o policji...

chamski,

ale to o policji...

przerysowany, a sama intryga kryminalna tak wtórna,

ale to o policji jest.

¿e a¿ strach (pop³uczyny po choæby Ekstradycji i wielu innych produkcjach).
Ja tego zupe³nie nie kupujê. Dla mnie to dno, a szkoda bo np. taka Ró¿a
to naprawdê dobry film by³.

A Ró¿a nie by³a o policji.

Ale fakt, w Domu z³ym milicja by³a przedstawiona bardziej intryguj±co.

Ale warto do tego siadaæ? Tak czy inaczej usi±dê, bo to wysmarowa³
Smarzowski, ale przynajmniej chcia³bym wiedzieæ z jakim nastawieniem. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-05-18 19:25:58
Autor: rs
Drogówka
On 5/18/2013 5:12 PM, Habeck Colibretto wrote:
[...]

to jak chcesz miec nastawienie takie, zeby ci sie film spodobal, to ci powiem, ze to niemozebna chujnia, zeby omijac szerokim lukiem, pluc przez lewe ramie, po kazdym wspomnieniu tytulu. <rs>

Data: 2013-05-19 23:27:46
Autor: Habeck Colibretto
Drogówka
Dnia 19.05.2013, o godzinie 01.25.58, na pl.rec.film, rs napisa³(a):

Wulgarny,

Ale to o policji...

chamski,

ale to o policji...

[...]

Kurcze... ¿e taki dobry to siê nie spodziewa³em! Taka krytyka od
najlepszego krytyka to najlepsza niekrytyka. :)

Data: 2013-05-20 15:38:12
Autor: Qrczak
Drogówka
Dnia 2013-05-18 23:12, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Mnie siê nawet podoba³. Choæ bez sza³u.
Sory ¿e pó¼no no ale wiesz maj jest.

M³odo¶æ musi siê wyszumieæ, staro¶æ musi siê wypaliæ.

Data: 2013-05-20 18:52:28
Autor: Artur Wieckowski
Drogówka
W dniu 2013-05-20 15:38, Qrczak pisze:

Mnie siê nawet podoba³. Choæ bez sza³u.
Sory ¿e pó¼no no ale wiesz maj jest.

Mnie siê te¿.
Widzê spore podobieñstwo do End of watch i po raz (chyba) pierwszy od dawien dawna polski film niesie wiêcej ³adunku ni¿ "nienasz"
Smarzowski znacznie mocniej mnie poruszy³. tak w skrócie ;-)

pozdr,

Data: 2013-05-20 22:45:45
Autor: Habeck Colibretto
Drogówka
Dnia 20.05.2013, o godzinie 18.52.28, na pl.rec.film, Artur Wieckowski
napisa³(a):

[...]

Ale EoW ze wzglêdu na technikê krêcenia to kupa niemo¿ebna. Ni to
dokumentalnie, ni to fabularnie. Scenariusz te¿ na kolana nie powala³.

Data: 2013-05-21 19:26:33
Autor: Artur Wieckowski
Drogówka
W dniu 2013-05-20 22:45, Habeck Colibretto pisze:
[...]

End of Watch jest krêcony niemal tak samo jak Drogówka. Bardzo podobna tematyka, podobnie zakoñczone..Tak jak napisa³em polski jest lepszy, a EoW ja gównem raczej nie nazwê.

pozdr,

Data: 2013-05-21 21:36:23
Autor: Habeck Colibretto
Drogówka
Dnia 21.05.2013, o godzinie 19.26.33, na pl.rec.film, Artur Wieckowski
napisa³(a):
[...]

Ja nie o tym jaki scenariusz. Da siê obejrzeæ, ale nic oryginalnego.
Problemem jest to jak film jest krêcony. Niby z kamer, które wykorzystuj±
bohaterowie, a tu co i rusz pojawia siê filmowanie zupe³nie od nich
niezale¿ne, tak jakby krêcone przez kogo¶ dodatkowego w prawie wszystkich
scenach. Irytuj±ce to strasznie by³o.

Data: 2013-05-22 20:30:44
Autor: Habeck Colibretto
Drogówka
[...]

To ja jeszcze dodam - skoro obejrza³em Drogówkê - ¿e jest ona lepsza od
EoW. --

Data: 2013-05-25 20:25:11
Autor: Artur Wieckowski
Drogówka
W dniu 2013-05-22 20:30, Habeck Colibretto pisze:
[...]

I tu jak najbardziej siê zgadzam ;-)
Przyznasz jednak, ¿e technika krêcenia i sama fabu³a s± bardzo podobne?

pozdr,
AW

Data: 2013-05-25 15:15:32
Autor: rs
Drogówka
On 5/25/2013 2:25 PM, Artur Wieckowski wrote:

I tu jak najbardziej siê zgadzam ;-)
Przyznasz jednak, ¿e technika krêcenia i sama fabu³a s± bardzo podobne?

technika krecenia nie jest w obydwu przypadkach podobna. w EoW jest to, o ile dobrze pamietam, byla tylko ta reczna kamerka, ktora mial policjant i pare ujec normalnych. w drogowce jest material z kilku zrodel. normalna kamera "zewnetrza" wzgledem akcji, material z kamer przemyslowych, rejestracje telefonami komorkowymi przeroznej masci.
co do fabuly, to tez widze powazne roznice. <rs>

Data: 2013-05-26 00:43:35
Autor: Habeck Colibretto
Drogówka
Dnia 25.05.2013, o godzinie 20.25.11, na pl.rec.film, Artur Wieckowski
napisa³(a):

[...]

Nie. Kamery "z pierwszej rêki" w Drogówce praktycznie nie by³o, a na tym
opiera³ siê EoW. Scenariusz te¿ siê ró¿ni. EoW to typowo policyjny film, D z politycznymi
wysokimi powi±zaniami.
Podobieñstwa s±, ale "bardzo" jest na wyrost. I to raczej podobieñstwa w
odbiorze ca³o¶ci.

Data: 2013-06-21 20:56:31
Autor: Qrczak
Drogówka
Dnia 2013-05-20 18:52, obywatel Artur Wieckowski uprzejmie donosi:
[...]

Za polecenie EoW dziêkujê.
Ró¿nicê rzeczywi¶cie widaæ.

Ja tam nie jestem socjopat±. Umiem doskonale udawaæ, ¿e lubiê ludzi.

Data: 2013-06-24 22:14:47
Autor: Habeck Colibretto
Drogówka
Dnia 21.06.2013, o godzinie 20.56.31, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

[...]

Chyba dziêkowaæ to mo¿na tylko za to, ¿e Drogówka mocno na plus odstaje. :)

Data: 2013-05-21 20:50:09
Autor: the_foe
Drogówka
W dniu 2013-05-18 17:31, Qrczak pisze:

Ale fakt, w Domu złym milicja była przedstawiona bardziej intrygująco.

Milicja z definicji jest bardziej interesująca, bo to była kasta. Dzis policjant to kolejny zawód.

--
@foe_pl

Data: 2013-05-21 21:49:44
Autor: aL
Drogówka
W dniu 2013-05-18 17:31, Qrczak pisze:
Dnia 2013-05-18 14:52, obywatel Skylla uprzejmie donosi:
Wulgarny,

Ale to o policji...

Ależ nie tylko o policji.

chamski,

ale to o policji...

Ależ nie.

przerysowany, a sama intryga kryminalna tak wtórna,

ale to o policji jest.

Ale to nie jest o policji.

Ale fakt, w Domu złym milicja była przedstawiona bardziej intrygująco.

W Drogówce też jest milicja, bo to nie kwestia nazwy formacji, a stanu
umysłu ludzi ją tworzących, a w szerszym wymiarze kondycji
moralno-mentalnej Polaków. Czy ja wspominałem, że to nie jest film
wyłącznie o pracy policji?
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.

Data: 2013-05-22 20:29:48
Autor: Habeck Colibretto
Drogówka
Dnia 18.05.2013, o godzinie 14.52.43, na pl.rec.film, Skylla napisa³(a):

Wulgarny,

Gdzie tam...

chamski,

Dlaczego?!

przerysowany,

Mam nadziejê...

a sama intryga kryminalna tak wtórna, ¿e a¿ strach (pop³uczyny po choæby Ekstradycji i wielu innych produkcjach).

Ale ogl±da siê dobrze. Po prostu krymina³.

Ja tego zupe³nie nie kupujê. Dla mnie to dno, a szkoda bo np. taka Ró¿a to naprawdê dobry film by³.

I Ró¿a dobra i Drogówka te¿. Tylko to zupe³nie inne filmy.

Data: 2013-05-22 22:54:21
Autor: medea
Drogówka
W dniu 2013-05-22 20:29, Habeck Colibretto pisze:
Dnia 18.05.2013, o godzinie 14.52.43, na pl.rec.film, Skylla napisa³(a):

Wulgarny,
Gdzie tam...

chamski,
Dlaczego?!

Ka¿dy ma swój poziom wytrzyma³o¶ci po prostu. Kiedy ja by³am w kinie, pewne ma³¿eñstwo w wieku emerytowanym opu¶ci³o seans po pó³ godzinie. Nie doczekali rozkrêcenia siê akcji i sedna sprawy. Moim zdaniem trochê za du¿o tego brudu od samego pocz±tku, spokojnie mo¿na by by³o wstêp skróciæ o po³owê, z zachowaniem sensu. Jak i niektóre inne "¶rodki wyrazu" ju¿ w trakcie akcji, he he.

przerysowany,
Mam nadziejê...

I ja mam.

a sama intryga kryminalna tak wtórna,
¿e a¿ strach (pop³uczyny po choæby Ekstradycji i wielu innych produkcjach).
Ale ogl±da siê dobrze.

A nawet czasem robi siê niedobrze. ;-P

Ja tego zupe³nie nie kupujê. Dla mnie to dno, a szkoda bo np. taka Ró¿a
to naprawdê dobry film by³.
I Ró¿a dobra i Drogówka te¿. Tylko to zupe³nie inne filmy.

E, "Ró¿a" jest bezkonkurencyjna, a "Drogówka" taka sobie - w swoich kategoriach.

Chocia¿ mo¿e za parê lat zmieniê zdanie, podobnie jak by³o z "Domem z³ym". Najpierw mi siê nie za bardzo podoba³, a po kilku latach od¶wie¿y³am i zrehabilitowa³am. ;)

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2013-05-23 02:18:14
Autor: no9
Drogówka
W dniu 2013-05-22 22:54, medea pisze:

Ka¿dy ma swój poziom wytrzyma³o¶ci po prostu. Kiedy ja by³am w kinie,
pewne ma³¿eñstwo w wieku emerytowanym opu¶ci³o seans po pó³ godzinie.

Pewnie ich zemdli³o jak kurwa ostentacyjnie splunê³a sperm±. ;)

Data: 2013-05-23 11:16:00
Autor: Habeck Colibretto
Drogówka
Dnia 22.05.2013, o godzinie 22.54.21, na pl.rec.film, medea napisa³(a):

Wulgarny,
Gdzie tam...

chamski,
Dlaczego?!

Ka¿dy ma swój poziom wytrzyma³o¶ci po prostu.

No to fakt. Ale chcia³bym widzieæ, gdzie film by³ chamski?

[...]

Iiii tam. To Smarzowski. Tak... wiem. Nie wszystko mu wolno, ale taka
specyfika jego filmów. Nie odstaje on od poprzednich w "chamstwie" i
"wulgarno¶ci". Przekleñstwa, które w innych polskich filmach najczê¶ciej
mnie ra¿±, tutaj, w ¶rodowiskach, które filmuje Smarzowski brzmi±
ca³kowicie naturalnie. A aktorzy graj± tak dobrze, ¿e "kurwy", "chuje" i
inne niecenzuralne s³ownictwo a¿ tak mnie nie boli.

przerysowany,
Mam nadziejê...
I ja mam.

Chocia¿ znajomy policjant mówi³ mi, ¿e i tak siê zdarza jak na tym filmie.
Ale ¿e przerysowany jest, choæ nie a¿ tak bardzo jak mo¿e siê wydawaæ.

a sama intryga kryminalna tak wtórna,
¿e a¿ strach (pop³uczyny po choæby Ekstradycji i wielu innych produkcjach).
Ale ogl±da siê dobrze.
A nawet czasem robi siê niedobrze. ;-P

:)

[...]

Jeden i drugi ma swoj± specyfikê. Sporo moich znajomych Wesela nie lubi,
Domem z³ym siê nie zachwyca, Ró¿a ich nie ujê³a. Mi podobaj± siê wszystkich
z wymienionych filmów.

Chocia¿ mo¿e za parê lat zmieniê zdanie, podobnie jak by³o z "Domem z³ym". Najpierw mi siê nie za bardzo podoba³, a po kilku latach od¶wie¿y³am i zrehabilitowa³am. ;)

A to ciekawe! :)

Data: 2013-05-23 12:07:49
Autor: Qrczak
Drogówka
Dnia 2013-05-23 11:16, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Uf. To ja ju¿ Was z b³êdu wyprowadzaæ nie muszê.

Ja tam nie jestem socjopat±. Umiem doskonale udawaæ, ¿e lubiê ludzi.

Data: 2013-05-23 12:31:26
Autor: Habeck Colibretto
Drogówka
Dnia 23.05.2013, o godzinie 12.07.49, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

[...]

To znaczy jest mniej ni¿ przerysowany? Kumpel mnie oszuka³ i jest tak jak
na filmie?! Podobno na dziwki nie chodzi... ;)

Data: 2013-05-23 13:01:52
Autor: Qrczak
Drogówka
Dnia 2013-05-23 12:31, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Mo¿e nie lubi kobiet.

Ja tam nie jestem socjopat±. Umiem doskonale udawaæ, ¿e lubiê ludzi.

Data: 2013-05-23 14:59:41
Autor: Habeck Colibretto
Drogówka
Dnia 23.05.2013, o godzinie 13.01.52, na pl.rec.film, Qrczak napisa³(a):

[...]

Nie wiem jak inne kobiety, ale ¿onê lubiê... --

Data: 2013-05-23 15:28:33
Autor: Qrczak
Drogówka
Dnia 2013-05-23 14:59, obywatel Habeck Colibretto uprzejmie donosi:
[...]

Mo¿e wiêc u Was, w sto³ecznej, kwalifikacja inna.
Nie mnie oceniaæ. Ja z prowincji.

M³odo¶æ musi siê wyszumieæ, staro¶æ musi siê wypaliæ.

Data: 2013-05-23 19:15:32
Autor: Feniks z popio³ów
Drogówka
W dniu 2013-05-23 11:16, Habeck Colibretto pisze:
[...]

To nie moje okre¶lenie, ale podejrzewam, ¿e chodzi³o (Skylli) o to, ¿e pokazane by³o skrajne chamstwo i prymityw. I to w sposób superrealistyczny, co by nie powiedzieæ naturalistyczny, bez ¿adnych niedomówieñ. To naprawdê trudno zdzier¿yæ, zw³aszcza na pocz±tku, kiedy jeszcze nie zawi±¿e siê dobrze akcja i nie wiadomo, czy warto siê tak mêczyæ.

Iiii tam. To Smarzowski. Tak... wiem. Nie wszystko mu wolno, ale taka
specyfika jego filmów. Nie odstaje on od poprzednich w "chamstwie" i
"wulgarno¶ci".

Smarzowski nie-Smarzowski, ale mo¿na chyba w filmie czego¶ do koñca nie dopowiedzieæ, a jednak du¿o powiedzieæ. Ale ju¿ od dawna kino idzie w innym kierunku. Mam wra¿enie, ¿e czasami ohyda jest celem samym w sobie, jednym z najnowszych przyk³adów "Django" (co nie zmienia faktu, ¿e film nakrêcony i zagrany ¶wietnie).

[...]

Tu siê zgadzam. Wszystko by³o zagrane dobrze, brzmia³o naturalnie itd. No, mo¿e poza domow± scen± d¼wiêkow± u Latino Lovera. ;)

Chocia¿ znajomy policjant mówi³ mi, ¿e i tak siê zdarza jak na tym filmie.
Ale ¿e przerysowany jest, choæ nie a¿ tak bardzo jak mo¿e siê wydawaæ.

Hm, mam nadziejê, ¿e nie wszêdzie i ¿e chocia¿ idzie ku lepszemu.

Jeden i drugi ma swoj± specyfikê. Sporo moich znajomych Wesela nie lubi,
Domem z³ym siê nie zachwyca, Ró¿a ich nie ujê³a. Mi podobaj± siê wszystkich
z wymienionych filmów.

A ja doceniam jego filmy, ale nie mam ochoty ogl±daæ ich ponownie (wyj±tek stanowi³ tu "DZ"). Za mocne jak dla mnie.

Chocia¿ mo¿e za parê lat zmieniê zdanie, podobnie jak by³o z "Domem
z³ym". Najpierw mi siê nie za bardzo podoba³, a po kilku latach
od¶wie¿y³am i zrehabilitowa³am. ;)
A to ciekawe! :)

Za pierwszym razem po prostu chyba go nie zrozumia³am do koñca, tzn. nie wychwyci³am wszystkich w±tków, bo jako¶ nie wesz³am w ten rwany sposób narracji. Wydawa³ mi siê zbyt groteskowy. No i postanowi³am obejrzeæ drugi raz, ale wcze¶niej potrzebowa³am czasu na odetchniêcie i zapomnienie. ;)

Ewa

Data: 2013-05-24 08:02:48
Autor: Habeck Colibretto
Drogówka
Dnia 23.05.2013, o godzinie 19.15.32, na pl.rec.film, Feniks z popio³ów
[...]

Rozumiem. Broniæ oczywi¶cie nie mam zamiaru, ale moje zdanie jest inne. To co zrobi³
re¿yser to by³o zarysowanie t³a w jakim przyjdzie nam siê obracaæ przez
nastêpne pó³torej godziny. Tak naturalistycznego pierdzenia w kiblu w kinie
jeszcze nie s³ysza³em - w ¿yciu jak najbardziej i to nie raz. Ale
oczywi¶cie nie tylko o pierdzenie chodzi... :) Niektórzy mog± nie
zdzier¿yæ.

[...]

Próbujê siê za to zabraæ. Mam nadziejê, ¿e w wypo¿yczalni bêd± mieli. Jakby
nie patrzeæ Smarzowski a¿ tak nie epatuje ohyd± jak Tarantino. Albo inaczej
- u S ohyda jest ¿yciowa, prawdziwa, prawie dokumentalna, u T przerysowana,
sztuczna. Jedna i druga ma jaki¶ cel. A poniewa¿ ich filmy maj± jakie¶
zjadliwe scenariusze to nie jest ¶rodkiem samym w sobie. Z drugiej strony przypominam siê to co pisa³em o Serbskim filmie - ¿e
ohydny, ¿e bez sensu, ¿e po co, ¿e nudny i bez sensu. I pewnie znale¼liby
siê tacy, którzy napisaliby o nim dok³adnie to co ja w poprzednim akapicie.
:)

[...]

Wiesz... najlepsze, ¿e wszêdzie w policji pracuj± ludzie. I jednocze¶nie
jest to najgorsze.

[...]

Dwa razy widzia³em tylko Wesele. Ca³± resztê tylko po razie. Nie widzê
potrzeby przypominania sobie czego¶ co siedzi do¶æ mocno w g³owie... po
prostu jest na to jeszcze za wcze¶nie.
[...]

Ja niestety mam problem z zapominaniem jego filmów. :)

Data: 2013-05-24 11:43:05
Autor: Feniks z popio³ów
Drogówka
W dniu 2013-05-24 08:02, Habeck Colibretto pisze:

[...]

Ja to rozumiem, ale widocznie nie potrzebujê a¿ tak wyrazistego t³a, ¿eby wej¶æ w klimat. No i tu - pierwsze pó³ godziny stanowi samo t³o, a potem dopiero zarysowuj± siê jakie¶ kszta³ty. Nie przemawia do mnie taki zabieg. "Ró¿a" by³a dosadna i mocna, pomimo ¿e a¿ tak nie epatowa³a "t³em" i dos³owno¶ci±. Poza tym dosadno¶æ by³a doskonale zrównowa¿ona przez swoist± delikatno¶æ w wyra¿aniu emocji g³ównych bohaterów. Przynajmniej takie by³o moje odczucie, i to w sumie ceniê w tym filmie najbardziej.

  Tak naturalistycznego pierdzenia w kiblu w kinie
jeszcze nie s³ysza³em - w ¿yciu jak najbardziej i to nie raz. Ale
oczywi¶cie nie tylko o pierdzenie chodzi... :) Niektórzy mog± nie
zdzier¿yæ.

Nawet najbardziej naturalistyczne pierdzenie traci na uroku, kiedy jest go zbyt du¿o. ;)

[...]

No w³a¶nie ja w "Django" tego celu nie wychwyci³am. Obejrzysz, to mo¿e pogadamy. ;)

[...]

Nie widzia³am tego filmu. Ciekawe.

Ewa

Data: 2013-05-24 23:45:50
Autor: Habeck Colibretto
Drogówka
Dnia 24.05.2013, o godzinie 11.43.05, na pl.rec.film, Feniks z popio³ów
napisa³(a):

[...]

Nie ogl±daj. Chyba, ¿e krêci Ciê gwa³cenie niemowlaków... Ohydny, bez
sensu... choæ o dziwo ca³kiem sprawnie zagrany i technicznie lepszy ni¿ siê
zapowiada³ (chocia¿ i tak "efekty" totalnie le¿±).

Data: 2013-05-25 12:20:32
Autor: Feniks z popio³ów
Drogówka
W dniu 2013-05-24 23:45, Habeck Colibretto pisze:
[...]

W pierwszej chwili pomy¶la³am, ¿e to mo¿e jaki¶ film o wojnie na Ba³kanach, ale znalaz³am co nieco o nim w necie i po samych opisach stwierdzam, ¿e musi byæ niez³y hardcore.
Nie, takie filmy zupe³nie mnie nie krêc±. I czego¶ takiego w³a¶nie siê obawiam jako kierunku, w którym zmierza kino (nawet je¶li mia³yby pokazywaæ jak±¶ czê¶æ prawdy). Wola³abym siê myliæ.

Ewa

Data: 2013-05-25 12:53:28
Autor: Habeck Colibretto
Drogówka
Dnia 25.05.2013, o godzinie 12.20.32, na pl.rec.film, Feniks z popio³ów
napisa³(a):

[...]

Dok³adnie. Porno, dzieci, gore... wszystko razem. Siêgn±³em do niego, bo chcia³em jakie¶ mocne gore do polewki. Ale tego siê
nie spodziwa³am.

Nie, takie filmy zupe³nie mnie nie krêc±. I czego¶ takiego w³a¶nie siê obawiam jako kierunku, w którym zmierza kino (nawet je¶li mia³yby pokazywaæ jak±¶ czê¶æ prawdy). Wola³abym siê myliæ.

Czê¶æ kina idzie w tym kierunku. Ale tylko czê¶æ, wiêc nie ma siê czego
baæ. :)

Data: 2013-05-24 10:22:33
Autor: Qrczak
Drogówka
Dnia 2013-05-23 19:15, obywatel Feniks z popio³ów uprzejmie donosi:
[...]

Teraz to trochê strach niedopowiadaæ. Zaraz mundrzejsze dorobi± do tego swoje idee. I mogi³a.

Ale ju¿ od dawna kino idzie w
innym kierunku. Mam wra¿enie, ¿e czasami ohyda jest celem samym w sobie,
jednym z najnowszych przyk³adów "Django" (co nie zmienia faktu, ¿e film
nakrêcony i zagrany ¶wietnie).

Przed zabraniem siê za Django nale¿y zerkn±æ na nazwisko re¿ysera. I ju¿ wszystko wiadomo.

[...]

Widzê tu analogiê do polskiej gastronomii. Nowe przysz³o, ale czy wszêdzie i na pewno na lepsze?

[...]

A ja Smarzowskiego kupujê od (mnie znanego) pocz±tku, od Wesela. Chocia¿ te¿ by³ mocno podszyty, chocia¿by s³ynny bigos.

M³odo¶æ musi siê wyszumieæ, staro¶æ musi siê wypaliæ.

Data: 2013-05-24 11:54:31
Autor: Feniks z popio³ów
Drogówka
W dniu 2013-05-24 10:22, Qrczak pisze:
[...]

To trza krêciæ dla gupich i nie dopowiadaæ.

[...]

Ale ciekawo¶æ z¿era, jak daleko tym razem siê posunie. W "Bêkartach wojny" by³ ciut delikatniejszy.

A ja Smarzowskiego kupujê od (mnie znanego) pocz±tku, od Wesela. Chocia¿ te¿ by³ mocno podszyty, chocia¿by s³ynny bigos.

Ja te¿ kupujê od pocz±tku. "Wesele" obejrza³am x lat temu w TV, kiedy jeszcze w ogóle o Smarzowskim nic nie by³o s³ychaæ. I namawia³am mê¿a, ¿eby ogl±da³ ze mn±, bo ¶wietny film, a on nie chcia³ "bo to pewnie polska nuda". Teraz ka¿dego Smarzowskiego obowi±zkowo musimy zaliczyæ. ;)

Ewa

Drogówka