Droga Grudziądz - Kwidzyn przejezdna?

Data: 2010-02-12 09:47:34
Autor: Paweł Kajak
Droga Grudziądz - Kwidzyn przejezdna?
Witam!
Wybieram się dzisiaj w nocy do Kwidzyna i chciałem zapytać tamtejszych grupowiczów lub kogoś kto dzisiaj jedzie tą drogą o to jak ona wygląda? Da się jakoś spokojnie przejechać?
Chodzi mi o odcicnek między Grudziądzem a Kwidzynem

Pozdrawiam
Paweł Kajak
Biala MAZDA 323 '92 HB (chwilowo bez naklejki)
Renault ESPACE 2003 2.0 T (też bez naklejki)

Data: 2010-02-12 13:51:55
Autor: GUB

Użytkownik "Paweł Kajak" <arista@onet.pl> napisał w wiadomości news:hl34j9$8id$1news.onet.pl...
[...]

Tak, dk 55 jest w porządku dziś około 11-tej z Kwidzyna wyjeżdżałem

Data: 2010-02-12 14:42:19
Autor: Paweł Kajak
Droga Grudziądz - Kwidzyn przejezdna?
Witam!
Dziękuję za informację.
Czy będziesz wracał póżniej tą drogą? Jeśli tak to daj znać proszę jak wygląda sytuacja na drodze.
Spodziewam się jechać nią jutro około godz. 6 lub 7 rano
Mam nadzieję, że do tego czasu syuacja na drodze się nie pogorszy.

Paweł Kajak
Biala MAZDA 323 '92 HB (chwilowo bez naklejki)
Renault ESPACE 2003 2.0 T (też bez naklejki)
Użytkownik "GUB" <jojogub@op.pl> napisał w wiadomośc

i news:hl3ita$jog$1news.onet.pl...

Data: 2010-02-12 16:32:21
Autor: GUB

Użytkownik "Paweł Kajak" <arista@onet.pl> napisał w wiadomości news:hl3lrv$uis$1news.onet.pl...
[...]

Niestety to już była trasa powrotna, ale jak nie zacznie padać znów to pogorszyć się tam nie powinno.

Droga Grudziądz - Kwidzyn przejezdna?