Droga Kraków-Rzeszów (i Piotrków-Rzes zów)?

Data: 2009-08-27 08:58:20
Autor: kauzyperda
Droga Kraków-Rzeszów (i Piotrków-Rzes zów)?
Ahoj!

Czeka mnie wycieczka z Poznania do Rzeszowa, a ze tzw "sciana wschodnia"
to dla mnie lad kompletnie niezbadany ;-) chcialem sie upewnic jak mniej
wiecej wyglada droga Kraków-Rzeszow (szeroka rowna i jak na "polski
standard" da sie w miare jechac, czy waziutka, non-stop roboty i inne
utrudnienia)

W zasadzie patrzac na mape i dojazd do Kraka inna opcja raczej nie
wchodzi w gre (no chyba ze np. trasa najkrotsza przez Lodz z Piotrkowa
do Rzeszowa to jakas super droga, duzo lepsza niz Krakow-Rzeszow?)

Za wszelkie konstruktywne info bede bardzo wdzieczny

pozdr
luck

Droga Kraków-Rzeszów (i Piotrków-Rzes zów)?