Droga Warszawa-Szczawnica

Data: 2010-09-19 21:09:50
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Droga Warszawa-Szczawnica
MariuszM pisze:
Witam,

w najbliższy wtorek jadę do Szczawnicy, będę jechał z Warszawy krajową 7. Poważnie zastanawiam się nad ominięciem Krakowa, gdyż nie chcę tracić kilku godzin na stanie w korkach.
Mapa podpowiada mi dwie opcje trasy:
1 - Warszawa, Kielce, Słomniki, Proszowice, Nowe Brzesko, Limanowa, Nowy Sącz, Szczawnica
2 - Warszawa, Kielce, Słomniki, Proszowice, Nowe Brzesko, Dobczyce, Mszana Dolna, Szczawnica.

Proszę osoby znające powyższe drogi o opinię, czy warto się tamtędy pchać. Kilka lat temu jechałem tamtędy do Krynicy i był dramat jeżeli chodzi o stan nawierzchni (dziury, koleiny).
Może jednak przez Kraków i odbić z Zakopianki? Byłbym w Krakowie około 10.00-11.00.

Jechał bym: Radom, Kraków, z Zakopianki w lewo w Lubniu na Mszanę, w Zabrzeży w prawo na Szczawnicę. Szczególnie że Białobrzegi, Jędrzejów mają obwodnice.

Ewentualnie, jak KRK ma potworne korki, pozostaje Gierkówka i wylatujesz na Zakopiankę za Krakowem.

Seco

Ps. A w Szczawnicy obowiązkowo droga pieszo/rowerowa nad Dunajcem na Słowacji (warto wypożyczyć rower), Sokolica, Rez. Biała Woda za Jaworkami, Wąwóz Homole :-)

Seco

Data: 2010-09-19 21:24:26
Autor: MariuszM
Droga Warszawa-Szczawnica
W dniu 19-09-2010 21:09, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

Ps. A w Szczawnicy obowiązkowo droga pieszo/rowerowa nad Dunajcem na
Słowacji (warto wypożyczyć rower), Sokolica, Rez. Biała Woda za
Jaworkami, Wąwóz Homole :-)
:-)
Byłem tam kilka lat temu, a teraz jadę na 4-5 dni odpocząć od moich dwóch wrzaskunów i porobić zdjęcia
Planuję Wysoką, 3 Korony, Sokolicę, przełom Dunajca do Czerwonego Klasztoru no i obowiązkowo koncert w Owczarni w piątkowy wieczór. Jak starczy czasu Czorsztyn.

M.

Droga Warszawa-Szczawnica