Droga Wolności

Data: 2017-04-12 07:15:20
Autor: Stachu Chebel
Droga Wolności
To ta "autostrada" do niemiec. Co chwila kierowcy są informowania o jej nazwie.. "Droga Wolności". I co chwila kierowcy są zatrzymywani.. Myto psze państwa trza zabulić !! Najdroższe !!  Ku.......

Data: 2017-04-12 20:00:15
Autor: silvio balconetti
Droga Wolności
Am 12.04.2017 um 16:15 schrieb Stachu Chebel:
To ta "autostrada" do niemiec. Co chwila kierowcy są informowania o jej nazwie.. "Droga Wolności". I co chwila kierowcy są zatrzymywani. Myto psze państwa trza zabulić !! Najdroższe !!  Ku.......

Gdzie to jest, bo ja z innych stron? Mysle, ze nie ma przymusu jezdzic tam gdzie kasuja myto. Mozna skoczyc do np. Austrii, Wloch, Hiszpanii, Francji, Slowenii, Chorwacji, Szwajcarii. Tam powitaja chlebem i sola oraz dadza jeszcze pare groszy na droge.

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-04-12 20:10:33
Autor: A. Filip
Droga Wolności
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
[...]

A ty byś chciał taniej wolności?  Wolność *MUSI* być tobie droga! ;-)

https://pl.wikiquote.org/wiki/My%C5%9Bli_nieuczesane

Data: 2017-04-12 11:32:43
Autor: V.L. Pinkley
Droga Wolności
użytkownik A. Filip napisał:

https://pl.wikiquote.org/wiki/My%C5%9Bli_nieuczesane
| "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać."

Hitler musiał mieć wąsik, jaki właśnie miał, ale uważajcie! Następny może mieć loki i baczki.

:)

Droga Wolności