Droga Wydminy - Ostrów Mazowiecka

Data: 2009-07-26 10:07:42
Autor: monowalker
Droga Wydminy - Ostrów Mazowiecka
Cześć!

W środę jechałem "z pamięci": Ostrów Maz.-> Łomża -> Pisz -> Orzysz -> Wydminy, o ile remonty w Piszu nie dały mi się we znaki, to droga Ostrów -> Łomża załamuje, zarówno jakością nawierzchni jak i natężeniem ruchu "tirów".

Wyjeżdzam w środę ok. 6 rano. NaviExpert sugeruje drogę Wydminy -> Ełk -> Grajewo -> Łomża -> Ostrów Mazowiecka. Możecie podzielić się swoimi doświadczeniami? W tej chwili mam zamiar jechać przez Ełk i tak jak ktoś napisał w wątku "Katowice - Ełk", tzn. z Łomży do Ostrowi przez Zambrów.

Z góry dzięki, chętnie sam bym poszukał, jednak połączenie GPRS dość skutecznie mnie ogranicza.

Być może niesłusznie założyłem, że większość wie gdzie są Wydminy, ostatnio pojawiły się na grupie w kontekście Rajdu Polski.

--
Pozdrawiam,
monowalker

Data: 2009-07-26 11:09:57
Autor: akara0
Droga Wydminy - Ostrów Mazowiecka
Użytkownik "monowalker" napisał
[...]
to podpowiem jeszcze coś. ostatnio w Łomży frezowali nawierzchnię i mieli coś tam jeszcze robić właśnie od strony wjazdu z Mazur, nie wiem czy już to zrobili. Jakbyś chciał to ominąć to na światłach w Piątnicy (przed samą Łomżą) skręć w lewo w drogę 64 i po ok.200 metrach zjeżdżasz na rondku z sześćdziesiątki czwórki pierwszym zjazdem. Po ok 1,5 km będziesz miał zjazd w prawo na most. Przejeżdżasz przez most i grzejesz cały czas tą ulicą (Sikorskiego) aż do ronda (po prawej stronie ronda będziesz miał ZUS, PZU i jakiś bank). Z ronda zjeżdżasz OIDP trzecim wyjazdem na Zambrów.

pzdr
Tomek

Droga Wydminy - Ostrów Mazowiecka