Droga Z³oty Stok - L±dek (pytanie)

Data: 2010-01-20 10:08:49
Autor: Mirek
Droga Z³oty Stok - L±dek (pytanie)
Cze¶æ,

Czy kto¶ z odwiedzaj±cych ostatnio Czarn± Górê jecha³ mo¿e tras± Z³oty Stok -
L±dek, jak tam ona w zimie wygl±da ?, czy jest na bie¿±co od¶nie¿ana ? Mirek

Data: 2010-01-20 12:11:46
Autor: Wojtek
Droga Z³oty Stok - L±dek (pytanie)
Czy kto¶ z odwiedzaj±cych ostatnio Czarn± Górê jecha³ mo¿e tras± Z³oty Stok -
L±dek, jak tam ona w zimie wygl±da ?, czy jest na bie¿±co od¶nie¿ana ?

Z do¶wiadczenia (wieloletniego) - Droga bêdzie przejezdna...
Czasami zdarza siê niestety (po nocnych opadach), ¿e odcinek Prze³êcz Jaworowa - Or³owiec - L±dek Zdrój bywa nieod¶nie¿ony.
Odcinek prze³êcz - Z³oty Stok - zazwyczaj jest lepiej od¶nioe¿ony i posypany.

Jednak¿e ze wzglêdu na charakter tej drogi, je¶li nie je¼dzi³e¶ tamtêdy nigdy, (do¶æ krête i w±skie odcinki) albo nie masz zimówek na ko³ach - stanowczo odradzam.
Zdecydowanie lepiej utrzymana jest zawsze droga Z³oty Stok - K³odzko - L±dek... ale to zawsze parena¶cie km wiêcej

pzdr
--
Wojtek

Data: 2010-01-20 15:57:43
Autor: J.F.
Droga Z³oty Stok - L±dek (pytanie)
U¿ytkownik "Wojtek" <woytaski@op.pl> napisa³
Czy kto¶ z odwiedzaj±cych ostatnio Czarn± Górê jecha³ mo¿e tras± Z³oty Stok - L±dek, jak tam ona w zimie wygl±da ?, czy jest na bie¿±co od¶nie¿ana ?

Z do¶wiadczenia (wieloletniego) - Droga bêdzie przejezdna...

Ale jest kreta, waska - i moze oznaczac duza strate czasu.

Zdecydowanie lepiej utrzymana jest zawsze droga Z³oty Stok - K³odzko - L±dek... ale to zawsze parena¶cie km wiêcej

Jesli jedzie gdzies z Nysy, to chyba nawet wiecej.

J.

Data: 2010-01-21 10:50:17
Autor: M
Droga Z³oty Stok - L±dek (pytanie)
Cze¶æ,
Dziêki wszystkim za info, jecha³em ju¿ raz t± drog± 3 lata temu, droga fajna ale wtedy to by³ marzec i
¶nieg zobaczy³em dopiero na stoku.   W okolicach Nysy podobaj± mi siê 2 miejsca - CzG i Ramzowa, mo¿e jest jeszcze jakie¶ warte polecenia.

pzdr
M.

Data: 2010-01-21 12:10:56
Autor: Wojtek
Droga Z³oty Stok - L±dek (pytanie)
W okolicach Nysy podobaj± mi siê 2 miejsca - CzG i Ramzowa,
mo¿e jest jeszcze jakie¶ warte polecenia.

Jesli nie zale¿y Ci na kanapie i nartostradach o d³ugo¶ci > 1km...:

- L±dek Zdrój - nowa stacja - naprawdê fajnie zrobiona i ¶wietnie zarz±dzana (2 wyci±gi: 1x talerzyk = 400 m i 1x orczyk = 600m). Stok codziennie dwukrotnie ratrakowany, jazda nocna przy ca³kowicie o¶wietlonym d³uzszym wyci±gu... http://www.narty.ladek.pl/

- Kamienica - w zasadzie jak powy¿ej - ale wyci±gów 4, o d³. 270-460 m. dwa z nich równie¿ o¶wietlane.

Ze wzglêdu na b. dobre warunki jakie panuj± w tamtej okolicy obecnie - polecam obie stacje.

pozdr.
--
Wojtek

Data: 2010-01-21 14:19:36
Autor: J.F.
Droga Z³oty Stok - L±dek (pytanie)
U¿ytkownik "M" <mirekpaWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisa³
W okolicach Nysy podobaj± mi siê 2 miejsca - CzG i Ramzowa,
mo¿e jest jeszcze jakie¶ warte polecenia.

nie bylem, ale mam ochote zwiedzic:
-Zlate Hory
-Miroslav - nowa kanapa 800m

no i moze Cervenohorske Sedlo - zreszta spojrz sam na holidayinfo.cz w Jeseniky.

J.

Data: 2010-01-25 09:18:42
Autor: mirekpaWYTNIJTO
> [...]

-Miroslav - nowa kanapa 800m

no i moze Cervenohorske Sedlo - zreszta spojrz sam na holidayinfo.cz w Jeseniky.

W³a¶nie wróci³em i w sumie je¼dzi³em 3 dni w Czechach, trochê pozwiedza³em to ma³e podsumowanie (IMHO).
W pi±tek Ramzowa na 4 godz, lubiê to miejsce za d³ug± trasê, ale trasa s³abo przygotowana, u góry wychodzi³ ¶nieg betonik
(czy Czesi j± ratrakuj± w tygoniu ?).
Brenna - jest kanapa ale miejsce raczej dla pocz±tkuj±cych.
(ok. 500 m czerwonej, albo z 900 niebieskiej - ³atwej)
Miroslav - trochê lepiej ni¿ w Brennej, ale kanapa wieczorem nie chodzi,
je¼dzi³em tylko po dwóch o¶wietlonych niebieskich - nawet fajne.
Mo¿na siê tam wybraæ ca³± rodzin±.
Zlate Hory - (by³em w sobotê rano - mróz a¿ piszczy), chwal± siê 1,3 km trasy,
ale ok. po³owa to czerwona trasa reszta to nartostrada - da siê za to wsi±¶æ na
kanapê w po³owie wyci±gu, stok o¶wietlony - mi podoba³o siê ¶rednio.  Pojecha³em sobie jeszcze obejrzeæ Filipowice i Cervenohorske Sedlo.
Filipowice - dla pocz±tkuj±cych, nie je¼dzi³em. Cervenohorske Sedlo - obejrza³em i w niedzielê ¶miga³em do po³udnia.
Po stronie parkingu stoki niebieskie ³atwe, po drugiej stronie ulicy,
2 niebieskie (³atwa i trochê trudniejsza), czerwona bardzo fajna - rano po
¶wie¿ym sztruksie "miód-malina", ostra i równa a na dole 2 ¶cianki,
czarna - po³owa szeroko¶ci stoku betonik a druga kopny ¶nieg i muldy,
trzeba lubiæ freeride, 1 zjecha³em po muldach i mia³em do¶æ - za to trasa jest
pu¶ciutka.

pzdr

Data: 2010-01-20 14:04:52
Autor: nalesnik
W dniu 20.01.2010 10:08, Mirek pisze:
Czy kto¶ z odwiedzaj±cych ostatnio Czarn± Górê jecha³ mo¿e tras± Z³oty Stok -
L±dek, jak tam ona w zimie wygl±da ?, czy jest na bie¿±co od¶nie¿ana ?

Jecha³em tamtêdy raz, oko³o 2tyg. temu, bardzo malownicza trasa, robi³a wra¿enie nigdy niedotkniêtej
przez p³ugo-piaskarkê. Z ³añcuchami na ko³ach przejecha³em bez wiêkszego problemu.

--
pozdr
nalesnik

Droga Z³oty Stok - L±dek (pytanie)