[DŁUGIE] Droga dla rowerów - niezgodna z prawem?

Data: 2010-04-14 18:10:10
Autor: cranky
[DŁUGIE] Droga dla rowerów - niezgodna z prawem?
Dnia Fri, 2 Apr 2010 23:04:04 +0200, MadMan napisał(a):
wdrożone
rozwiązanie jest przyjętym kompromisem pomiędzy zwiększeniem
bezpieczeństwa rowerzystów poruszających się po ul. Gliwickiej
(natężenie ruchu pojazdów jest bardzo duże) a obowiązującymi przepisami.

Przyznali że łamie przepisy. Jaki kretyn pisze o kompromisie między
przestrzeganiem przepisów a... ??
Napisz kolejne pismo sugerując że KK nie zna kompromisu między przepisami a
życiem

Data: 2010-04-14 18:41:29
Autor: MadMan
Dnia Wed, 14 Apr 2010 18:10:10 +0200, cranky napisał(a):

Napisz kolejne pismo sugerując że KK nie zna kompromisu między przepisami a
życiem

Już napisałem, nie będę cytował, ale w zasadzie zpafrazowałem pismo
znajomego (za jego zgodą i radą):
http://rowerowy.bialystok.pl/index.php?art=1155 (dział "Odpowiedź RB). No i odpisali mi że nic nie zmienią. Zaraz chyba wrzucę moją korespondencję z nimi na jakiś serwer/stronę. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-04-14 18:54:58
Autor: MadMan
[DŁUGIE] Droga dla rowerów - niezgodna z prawem?
http://pokazywarka.pl/cpr_gliwicka_rybnik/ - cała korespondencja (z ew.
wyciętymi podpisami/wstępami itp.). Myślę że wyczerpałem już drogę pisemną próby załatwienia tego potworka.
Zostało mi albo udać się do urzędu, albo zainteresować prasę...

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

[DŁUGIE] Droga dla rowerów - niezgodna z prawem?