Droga do nikąd Panie Krzysztofie

Data: 2010-07-08 05:37:46
Autor: Roberto
Droga do nikąd Panie Krzysztofie
Krzysztof Bukalski na stażu w Górniku Zabrze
Były piłkarz Wisły Kraków i Górnika Zabrze, Krzysztof Bukalski,
rozpoczął staż trenerski w beniaminku Ekstraklasy. Siedemnastokrotny
reprezentant Polski przebywa z zespołem na zgrupowaniu w Zakopanem.

- Od niedzieli podpatruję trenera Adama Nawałkę i jego asystentów i
pomagam im w pracy szkoleniowej. Jesienią uczyłem się od Macieja
Skorży w Wiśle Kraków, a teraz jestem w Górniku. W niedalekiej
przyszłości zamierzam poprosić jeszcze kilku trenerów polskich klubów
oraz Wernera Liczkę z Banika Ostrava o staż - wyjaśnił Bukalski.

- Jeśli mam być trenerem, to chcę być dobrym trenerem, dlatego staram
się regularnie podnosić swoje kwalifikacje.

Droga do nikąd Panie Krzysztofie