Droga do totalitaryzmu

Data: 2016-05-03 08:47:17
Autor: Pomian
Droga do totalitaryzmu
Fragmenty wykładu prof. Philipa Zimbardo, wygłoszonego na zaproszenie IPN we Wrocławiu
 Totalitaryzm to jest globalny podbój, eliminacja indywidualnej godności.. To jest sposób myślenia, którego istotą jest ekstremalne nadużycie władzy. (...)

Na początku jest ograniczenie wolności słowa, później kontrola mediów, następnie kontrola sądownictwa, później politycy zastępują wybieralnych przedstawicieli, następnie więzieni są krytycy reżimu, kolejny krok to odwoływanie wyborów, później władza wojskowa bądź religijna i w ostateczności całkowita dominacja polityczna. (....)

Ustrój totalitarny, o ile nie jest rezultatem zamachu stanu, zwykle powstaje w wyniku małych kroków. Ważną rolę przy tym spełnia "właściwa" edukacja i propaganda.

Źródło:Tok FM Nie trudno w tym opisie totalitaryzmu i drogi do niego, nie znaleźć wyraźnych paraleli do obecnej sytuacji w Polsce, do rodzenia się i umacniania katobolszewizmu, totalitaryzmu na podłożu religijnym - katolickim. Katolicyzm w Polsce ma charakter mafijny. Jak wiadomo, mafia to organizacja kryminalna, mająca dostęp do najwyższych poziomów legalnej władzy, oraz ma na swoich usługach policję. Czyż nie jest tak w Polsce ? Czy to nie w naszym kraju całe zastępy umundurowanego zwierzchnictwa policji, klęczą pokornie w kościelnych ławach ? Czy to nie polski prezydent i polska premier nie przegapią żadnej okazji, żeby paść na twarz przed dostojnikami kościelnymi ? Polski Kościół Katolicki, kradnie i wyłudza bez skrupułów, a skorumpowani przez niego przedstawiciele władzy podają im wszystko na tacy i pytają, czy czegoś jeszcze nie trzeba ? Ale mniejsza o to, to są straty do odrobienia. Najgorsze jest to i to są straty nie do powetowania, że Kościół Katolicki zawładną wychowaniem młodzieży. Produkuje seryjnie wyborców dla swojej przybudówki politycznej czyli PiS. Jeżeli nie odetniemy Kościołowi dostępu do kształtowania młodych umysłów na masową skalę w szkołach, to czeka nas niedługo końcowa faza scenariusza przedstawionego przez prof. Zimbardo.
Źródło : http://pomian.webd.pl/katobolszewia/

tp

Data: 2016-05-03 11:53:11
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
Droga do totalitaryzmu
użytkownik Pomian napisał:
Totalitaryzm to jest globalny podbój, eliminacja indywidualnej godności. To jest sposób myślenia, którego istotą jest ekstremalne nadużycie władzy. (...)

-podsłuchiwanie dziennikarzy -zaklejanie ust na wystąpieniu u Bronka
-prowokacja Sienkiewicza z podpaleniem budki
-wymuszanie na skarbówce "by kontrola była pozytywna"
-blokowanie geotermii rydzyka wyłącznie za poglądy
-próba kradzieży laptopa dziennikarzowi
-prowokacja pod "krzyżem"
-przeprowadzone totalne odpisiorzanie mediów

Zgadnij kiedy było?

Orać, nie pierdolić się.

Data: 2016-05-03 13:07:07
Autor: Pomian
Droga do totalitaryzmu
W dniu wtorek, 3 maja 2016 20:53:12 UTC+2 użytkownik koszmar z ulicy czerskiej napisał:
użytkownik Pomian napisał:
> [...]

-próba kradzieży laptopa dziennikarzowi
-prowokacja pod "krzyżem"
-przeprowadzone totalne odpisiorzanie mediów

Przeczytaj tekst do którego się odnosisz a potem porównaj z pierdołami, na które się poskarżyłeś.

tp

Data: 2016-05-03 13:36:34
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
Droga do totalitaryzmu
użytkownik Pomian napisał:

Przeczytaj tekst do którego się odnosisz a potem porównaj z pierdołami, na które się poskarżyłeś.

tp

Po chuj? Wystarczy mi wiedza kto złożył podpis przy powołaniu szefa IPNu i kierunek w jakim
on ma śpiewać.

Totalitaryzm? Kurwa chłopie, na wschodzie rozróby,
u niemca pobili 60 policjantów, w europie co kwartał
zamachy, a ty smarujesz nikomu nie znanego profesora
co pierdoli o totalitaryzmie?

Na początku jest ograniczenie wolności słowa

sa media pro pisowskie i pro platformiane czyli jest jakaś
tam różnica, jak mi napiszesz jak pis wpływa na media prywatne, wtedy się zastanowię. Ktoś z KODu
został aresztowany za protesty?

 następnie kontrola sądownictwa

Trójpodział władzy i podstawy się kłaniają.
Poszczególne rodzaje władz nawzajem się kontrolują

 później politycy zastępują wybieralnych przedstawicieli

Konkursy w spółkach? Były fikcja i będą.

następnie więzieni są krytycy reżimu

I będzie wojna z ruskimi i euro po 10zł i pszczoły wyzdychają.

Co z tym elewarem co PSL chciał go przejąć za pieniądze z konta
elewaru, pomysłodawca powinien stanąć przed sądem
czy dreptać na marsze KODu i drzeć się wolność nam zabierają?

kolejny krok to odwoływanie wyborów

Jak na razie to Bolek rozwiązał rząd i stary system rozpierdolił
kaczystów w 2007r.

później władza wojskowa
Pierdolisz.
https://youtu.be/WVZcpFA7rTc