Droga do totalitaryzmu

Data: 2016-05-03 11:53:11
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
Droga do totalitaryzmu
użytkownik Pomian napisał:
Totalitaryzm to jest globalny podbój, eliminacja indywidualnej godności. To jest sposób myślenia, którego istotą jest ekstremalne nadużycie władzy. (...)

-podsłuchiwanie dziennikarzy -zaklejanie ust na wystąpieniu u Bronka
-prowokacja Sienkiewicza z podpaleniem budki
-wymuszanie na skarbówce "by kontrola była pozytywna"
-blokowanie geotermii rydzyka wyłącznie za poglądy
-próba kradzieży laptopa dziennikarzowi
-prowokacja pod "krzyżem"
-przeprowadzone totalne odpisiorzanie mediów

Zgadnij kiedy było?

Orać, nie pierdolić się.

Data: 2016-05-03 13:07:07
Autor: Pomian
Droga do totalitaryzmu
W dniu wtorek, 3 maja 2016 20:53:12 UTC+2 użytkownik koszmar z ulicy czerskiej napisał:
użytkownik Pomian napisał:
> [...]

-próba kradzieży laptopa dziennikarzowi
-prowokacja pod "krzyżem"
-przeprowadzone totalne odpisiorzanie mediów

Przeczytaj tekst do którego się odnosisz a potem porównaj z pierdołami, na które się poskarżyłeś.

tp

Data: 2016-05-03 13:36:34
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
Droga do totalitaryzmu
użytkownik Pomian napisał:

Przeczytaj tekst do którego się odnosisz a potem porównaj z pierdołami, na które się poskarżyłeś.

tp

Po chuj? Wystarczy mi wiedza kto złożył podpis przy powołaniu szefa IPNu i kierunek w jakim
on ma śpiewać.

Totalitaryzm? Kurwa chłopie, na wschodzie rozróby,
u niemca pobili 60 policjantów, w europie co kwartał
zamachy, a ty smarujesz nikomu nie znanego profesora
co pierdoli o totalitaryzmie?

Na początku jest ograniczenie wolności słowa

sa media pro pisowskie i pro platformiane czyli jest jakaś
tam różnica, jak mi napiszesz jak pis wpływa na media prywatne, wtedy się zastanowię. Ktoś z KODu
został aresztowany za protesty?

 następnie kontrola sądownictwa

Trójpodział władzy i podstawy się kłaniają.
Poszczególne rodzaje władz nawzajem się kontrolują

 później politycy zastępują wybieralnych przedstawicieli

Konkursy w spółkach? Były fikcja i będą.

następnie więzieni są krytycy reżimu

I będzie wojna z ruskimi i euro po 10zł i pszczoły wyzdychają.

Co z tym elewarem co PSL chciał go przejąć za pieniądze z konta
elewaru, pomysłodawca powinien stanąć przed sądem
czy dreptać na marsze KODu i drzeć się wolność nam zabierają?

kolejny krok to odwoływanie wyborów

Jak na razie to Bolek rozwiązał rząd i stary system rozpierdolił
kaczystów w 2007r.

później władza wojskowa
Pierdolisz.
https://youtu.be/WVZcpFA7rTc