Droga do zapomnienia

Data: 2014-10-28 01:56:08
Autor: Titus Atomicus
Droga do zapomnienia
Witam,
http://pl.wikipedia.org/wiki/Droga_do_zapomnienia_(film)
Niby niezla obsada i pozytywne przeslanie, ale aktorstwo i film taki sobie.
Nicole Kidman niezle sie trzyma, Stellan Skarsgard niezle udaje bytyjskiego oficera (choc ja zawsze widze w nim Skandynawa, no i ten akcent...), a Colin Firth chyba lepiej sie komediach sprawdza.
5+/10 --
TA

Data: 2014-10-28 16:59:48
Autor: Skylla
Droga do zapomnienia
W dniu 2014-10-28 o 01:56, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Widzę, że dałem 6, więc podobny niedosyt musiał pozostać...

Data: 2014-10-28 18:44:08
Autor: FEniks
Droga do zapomnienia
W dniu 2014-10-28 01:56, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Nicole Kidman niezle sie trzyma

Chyba nieźle ją operują...

Ewa

Data: 2014-10-29 03:44:43
Autor: Titus Atomicus
Droga do zapomnienia
In article <544fd5e8$0$11147$65785112@news.neostrada.pl>,
 FEniks <xxx@poczta.fm> wrote:

W dniu 2014-10-28 01:56, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> Nicole Kidman niezle sie trzyma

Chyba nieźle ją operują...

Moze sie zdrowo odzywia?
--
TA

Data: 2014-10-29 10:33:12
Autor: FEniks
Droga do zapomnienia
  FEniks <xxx@poczta.fm> wrote:

W dniu 2014-10-28 01:56, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Nicole Kidman niezle sie trzyma
Chyba nieźle ją operują...

Moze sie zdrowo odzywia?

Ambrozją chyba.

http://www.bestdaily.co.uk/beauty/news/a570905/whats-happened-to-nicole-kidmans-face-star-seen-with-shiny-waxy-looking-skin-at-cannes-film-festival.html

Ewa

Data: 2014-10-29 17:37:56
Autor: Qrczak
Droga do zapomnienia
Dnia 2014-10-29 03:44, obywatel Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world uprzejmie donosi:
  FEniks<xxx@poczta.fm>  wrote:
W dniu 2014-10-28 01:56, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Nicole Kidman niezle sie trzyma

Chyba nieźle ją operują...

Moze sie zdrowo odzywia?

Wierzysz w homeopatię?

Data: 2014-10-29 19:09:42
Autor: Maciek
Droga do zapomnienia
Dnia Wed, 29 Oct 2014 17:37:56 +0100, Qrczak napisał(a):

Wierzysz w homeopatię?

Kieliszek dziennie jeszcze nikomu nie zaszkodzil, a ja to inaczej nazwac,
jesli nie homeopatia? :)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-10-29 19:20:31
Autor: Skylla
Droga do zapomnienia

Wierzysz w homeopatię?

Kieliszek dziennie jeszcze nikomu nie zaszkodzil, a ja to inaczej nazwac,
jesli nie homeopatia? :)

To  będzie homeopatia jeśli najpierw drinka 1000 razy rozcieńczysz i zostawisz w nim pamięć o alkoholu a nie alkohol :-)

Data: 2014-10-29 19:39:40
Autor: Maciek
Droga do zapomnienia
Dnia Wed, 29 Oct 2014 19:20:31 +0100, Skylla napisał(a):

To  będzie homeopatia jeśli najpierw drinka 1000 razy rozcieńczysz i zostawisz w nim pamięć o alkoholu a nie alkohol :-)

Jakby policzyc wszystie herbaty, ktore w ciagu dnia wypijam, to mysle ze
bylibysmy na odpowiednim poziomie stezen ;)

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-10-29 09:10:58
Autor: Maciek
Droga do zapomnienia
Dnia Tue, 28 Oct 2014 18:44:08 +0100, FEniks napisał(a):

Chyba nieźle ją operują...

Ewa

Jedna kobieta drugiej kobiecie nieba by przychylila!

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2014-10-29 10:34:54
Autor: FEniks
Droga do zapomnienia
W dniu 2014-10-29 09:10, Maciek pisze:
Dnia Tue, 28 Oct 2014 18:44:08 +0100, FEniks napisał(a):

Chyba nieźle ją operują...

Ewa
Jedna kobieta drugiej kobiecie nieba by przychylila!

Nieba jej nie życzę, bez przesady. Ale niech się chociaż starzeje z godnością.

Ewa

Data: 2014-10-29 20:49:22
Autor: Ghost
Droga do zapomnienia

Użytkownik "FEniks"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5450b4be$0$11132$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Po pierwsze co to znaczy "starzec sie z godnoscia" po drugie, aktor(ka) zyje przede wszystkim dzieki niestarzeniu (inaczej szybki wylot z branzy, no poza nielicznymi wyjatkami).

Data: 2014-10-29 20:47:57
Autor: Ghost
Droga do zapomnienia

Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:dumgxuxa4hqs.15voljvkh6bie$.dlg@40tude.net...

Dnia Tue, 28 Oct 2014 18:44:08 +0100, FEniks napisał(a):

Chyba nieźle ją operują...

Ewa

Jedna kobieta drugiej kobiecie nieba by przychylila!

ano :-)

Droga do zapomnienia