Droga ekspresowa S1

Data: 2009-10-04 00:13:16
Autor: yos
Droga ekspresowa S1
On 3 Paź, 18:43, CUT_INZ <C...@CUT.pl> wrote:
Obiło mi się o uszy, że przyjęto piąty wariant S1 (przez gm. Miedźna) -
może ktoś potwierdzić albo zaprzeczyć?

Gdzie można obejrzeć opisywane przez Was warianty?

--
yos

Data: 2009-10-04 11:31:01
Autor: CUT_INZ
Droga ekspresowa S1

Przykładowo tu ftp://S1_konsultacje:gminy@ftp.tebodinsap.pl/

Data: 2009-10-04 21:35:08
Autor: J_K_K
Droga ekspresowa S1

Użytkownik "yos" <kosamaxi@gmail.com> napisał w wiadomości news:75a0d423-e543-42c0-9453-72f19ae37d41p9g2000vbl.googlegroups.com...
On 3 Paź, 18:43, CUT_INZ <C...@CUT.pl> wrote:
Obiło mi się o uszy, że przyjęto piąty wariant S1 (przez gm. Miedźna) -
może ktoś potwierdzić albo zaprzeczyć?

Gdzie można obejrzeć opisywane przez Was warianty?

Obejrzeć można, tyle że droga "spadła" z planu do 2012.

Pzdr

JKK

Droga ekspresowa S1