[WAW] Droga kolejowa wzdłuż Modlińskiej

Data: 2010-07-24 14:16:12
Autor: SERG
[WAW] Droga kolejowa wzdłuż Modlińskiej
Wybieram się jutro nad Zegrze związku z tym mam pytanie czy droga techniczna wiodąca wzdłuż torów obok ul. Modlińskiej jest przejezdna na całym odcinku od Starzyńskiego do kanału?
Już dawno tamtędy  nie jechałem i nie wiem czy jest przejezdny odcinek pod wiaduktem trasy Toruńskiej?

Data: 2010-07-24 14:22:27
Autor: mostek
[WAW] Droga kolejowa wzdłuż Modlińskiej
Witam,

droga jak najbardziej przejezdna. Sprawdzane przedwczoraj :-)
Jak zwykle pod wiaduktem w pobliżu Kanału napotkasz na kałuże, ale remontów nie masz co się obawiać.

pzdr,
most

Data: 2010-07-24 14:56:13
Autor: SERG
W dniu 2010-07-24 14:22, mostek pisze:
Witam,

droga jak najbardziej przejezdna. Sprawdzane przedwczoraj :-)
Jak zwykle pod wiaduktem w pobliżu Kanału napotkasz na kałuże, ale
remontów nie masz co się obawiać.

Wielkie dzięki za info z pierwszej ręki:)

Pozdrawiam.

Data: 2010-07-26 11:11:03
Autor: ::-::dysmorfofob::-::
[WAW] Droga kolejowa wzdluz Modlinskiej
> droga jak najbardziej przejezdna. Sprawdzane przedwczoraj :-)

A jak jest z legalnoscia przejazdu. Tam kiedys byly (mocno wyblakle) zakazy wjazdu. Gonia jacys SOKisci, itp.?

::f::

Data: 2010-07-26 02:54:10
Autor: AlbertStonoga
Droga kolejowa wzdluz Modlinskiej
On 26 Lip, 11:11, "::-::dysmorfofob::-::" <lookas_2...@poczta.onet.pl>
wrote:
 > droga jak najbardziej przejezdna. Sprawdzane przedwczoraj :-)

A jak jest z legalnoscia przejazdu. Tam kiedys byly (mocno wyblakle) zakazy
wjazdu. Gonia jacys SOKisci, itp.?

::f::

Jak już kiedyś pisałem, mnie pogonili na początku tego roku. Ale ja
wtedy próbowałem ominąć roboty prawą stroną i możliwe, że sokistom nie
spodobało się moje zbytnie kręcenie się między torami.

Albert Stonoga

Data: 2010-07-26 12:34:04
Autor: SERG
W dniu 2010-07-26 11:11, ::-::dysmorfofob::-:: pisze:
 > droga jak najbardziej przejezdna. Sprawdzane przedwczoraj :-)

A jak jest z legalnoscia przejazdu. Tam kiedys byly (mocno wyblakle)
zakazy wjazdu. Gonia jacys SOKisci, itp.?

::f::

Z racji tego, iż jechałem tamtędy wczoraj to mogę się wypowiedzieć: :)

Znak zakazu wjazdu rzucił mi się w oczy jakieś 150 m przed wiaduktem trasy Toruńskiej (jadąc od Starzyńskiego). Z racji tego, że żywej duszy nie było więc nikt mnie nie pogonił, minąłem tylko jednego dziadka jadącego z naprzeciwka rowerem.
Jakieś 2 lata temu SOK-iści też mnie pogonili ale na ok. 10 przejazdów jeden taki incydent to dla mnie margines ;)

Data: 2010-07-26 16:21:20
Autor: mostek
> [...]

A jak jest z legalnoscia przejazdu. Tam kiedys byly (mocno wyblakle)
zakazy wjazdu. Gonia jacys SOKisci, itp.?

Na moje kilkanaście (a może nawet dziesiąt) przejazdów nigdy nie miałem problemów z SOKistami. Nie wiem nawet, czy ten odcinek nie jest traktowany jako "ścieżka" rowerowa - w jakimiś przewodniku gazetowym widziałem coś takiego. Odcinek idealnie łączy z jednej strony Most Gdański, a z drugiej dochodzi do ścieżki rowerowej nad Zegrze wzdłuż Kanału Żerańskiego.
Oczywiście, sprawa się zmienia, gdy człowiek zamiast trzymać się drogi zacznie się kręcić po terenach kolei (a sporo tam ciekawostek)... :-)

pzdr,
most

Data: 2010-07-26 09:38:31
Autor: AlbertStonoga
On 26 Lip, 16:21, mostek <prostecWYTNIJCOTRZ...@wp.pl> wrote:
> [...]

Oczywiście, sprawa się zmienia, gdy człowiek zamiast trzymać się drogi
zacznie się kręcić po terenach kolei (a sporo tam ciekawostek)... :-)

Na moje kilkadziesiąt przejazdów raz spisali mnie sokiści (gdy
próbowałem ominąć budowę), bodajże dwa razy zmuszony byłem do
zawrócenia z powodu pociągów stojących na torach i kolejny raz z
powodu chyba jakiegoś wycieku, w akcję neutralizacji którego nie
chciałem się pchać.

Nie jest to ścieżka rowerowa i rowerzyści nie powinni tamtędy
jeździć.

Albert Stonoga

Data: 2010-07-26 18:48:14
Autor: SERG
Droga kolejowa wzdluz Modlinskiej

Nie jest to ścieżka rowerowa i rowerzyści nie powinni tamtędy
jeździć.

Co nie zmienia faktu, że w lecie przy ładnej pogodzie ruch rowerowy jest tam całkiem sporawy :)

Data: 2010-07-26 12:06:22
Autor: Publius
[...]

O proszę - człowiek się uczy całę życie. Do Jabłonny (czy Jabłonnej? nigdy nie wiem :P) zwykle jechałem po Modlińskiej, ale to męka. Techniczną lepiej? A jak na nią się dostać z mostu Grota?

Karol

Data: 2010-07-26 03:58:04
Autor: AlbertStonoga
On 26 Lip, 12:06, Publius <"publius-enigma[nospam]"@o2.pl> wrote:
> [...]

nigdy nie wiem :P) zwykle jechałem po Modlińskiej, ale to męka.
Techniczną lepiej? A jak na nią się dostać z mostu Grota?

Elektronową.
http://img811.imageshack.us/img811/3738/zgrota.jpg

Data: 2010-07-26 13:09:04
Autor: Publius
W dniu 2010-07-26 12:58, AlbertStonoga pisze:
Elektronową.
http://img811.imageshack.us/img811/3738/zgrota.jpg

A to już wiem jak, nawet widzę potencjalną trasę do samej Jabłonny z wykorzystaniem bocznych uliczek, wypróbuję w weekend. Dzięki.

Karol

Data: 2010-07-27 12:50:21
Autor: granat
Publius pisze:

A to już wiem jak, nawet widzę potencjalną trasę do samej Jabłonny z wykorzystaniem bocznych uliczek, wypróbuję w weekend. Dzięki.

o ile nie ma duzego wiatru to po wale bardzo przyjemnie sie jedzie do jablonnej, nowego dworu albo i dalej.

granat

Data: 2010-07-27 14:04:44
Autor: Publius
W dniu 2010-07-27 12:50, granat pisze:
Publius pisze:

[...]

Masz na myśli wał wzdłuż Wisły? Po zjeździe z mostu Grota pokonuje kanał i jak dalej?

Będę wdzięczny za ewentualnie inne warianty, bo mam działkę za Chotomowem (droga przez Jabłonnę/nną) i trasę rowerem pokonuje praktycznie każdego tygodnia ;)

Karol

Data: 2010-07-27 12:31:49
Autor: Krees
Publius <publius-enigma[nospam]@o2.pl> napisał(a):

> [...]
>
> granat

Masz na myśli wał wzdłuż Wisły? Po zjeździe z mostu Grota pokonuje kanał i jak dalej?

Jedziesz Modlińską do MacDonalda, skręcasz w lewo w Konwaliową, po jakichś 100
m skręcasz w lewo (Konwaliowa) lub w prawo (w Klembowską). Następnie, zależnie
od wariantu, albo skręt w prawo w Konwaliową i prosto po czym w prawo w
Delfinią (jej przedłużeniem jest Myśliborska - to Twój cel), lub w lewo w
ulicę Dorodną i dalej prosto do Myśliborskiej. Myśliborską jedziesz mając po
lewej ręce płot i hałdę ciepłowni. Po kilkuset metrach dojeżdżasz do ronda, na
którym kierujesz się w lewo w ul. Świderską (pojawia się śmieszka rowerowa).
Jedziesz cały czas śmieszką aż do parkingu po prawej. Tuż przed nim jest
skrzyżowanie z jakąś osiedlówką. W tym miejscy odbijasz w lewo w wyraźną,
rozjeżdżoną ścieżkę, która zaprowadzi Cię prościutko na wał. Ewentualnie
możesz jechać dalej prosto Świderską (uwaga, ścieżka w pewnym momencie odbija
w prawo), aż do skrzyżowania z ulicą Maciejewskiego. Maciejewskiego kończy się
na wale, nie da się nie trafić :).
Wałem jedziesz sobie wygodnie dokąd Ci się zamarzy :).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-07-27 14:56:49
Autor: granat
Krees pisze:

Wałem jedziesz sobie wygodnie dokąd Ci się zamarzy :).

bo jedzie sie po nim cakiem przyjemna sciezka... zupelne przeciwienstwo walu po drugiej stronie wisly (łomianki-kazuń).

granat

Data: 2010-07-27 13:05:35
Autor: Krees
granat <granat_99@poczta.onet.pl> napisał(a):
Krees pisze:

> Wałem jedziesz sobie wygodnie dokąd Ci się zamarzy :).

bo jedzie sie po nim cakiem przyjemna sciezka... zupelne przeciwienstwo walu po drugiej stronie wisly (łomianki-kazuń).

granat

Też tamtędy jeździłem. Zgodzę się z Tobą w zupełności. Dorzucę jeszcze, że ta
strona jest po prostu nudna jak flaki z olejem.

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-07-27 15:05:22
Autor: Publius
W dniu 2010-07-27 14:31, Krees pisze:

[...]

No brzmi pięknie, nawet piękniej niż droga techniczna z tematu. Koniecznie wypróbuje, może już tego piątku jak pogoda się poprawi trochę :] Tym bardziej że właśnie odcinek pokonywany Modlińską (Od Grota do samej Jabłonny/nnej) mi najmniej przyjemności sprawiał.

Karol

Data: 2010-07-27 15:44:04
Autor: Publius
Droga kolejowa wzdłuż Modlińskiej
A zapomniałem jeszcze o jednym - przez budowę mostu północnego da się tam przejechać?

Karol

Data: 2010-07-27 16:25:32
Autor: Krees
Droga kolejowa wzdłuż Modlińskiej
Publius <publius-enigma[nospam]@o2.pl> napisał(a):
A zapomniałem jeszcze o jednym - przez budowę mostu północnego da się tam przejechać?

Dobre pytanie. Dawno tam nie byłem, a opis tworzyłem z pamięci, bo kiedyś
pracowałem na Konwaliowej i często tamtędy jeździłem. Ale skoro koledzy
proponują Ci przejazd przez tereny elektrociepłowni do wału, to pewnie da się
przebić również przez budowę mostu.
Myśliborska-Świderska powinna być przejezdna, być może skorygowano jej
przebieg w okolicy ronda. Tak czy owak wydaje mi się, że możesz jechać do
oporu ulicą wzdłuż wału, aż pojawi się możliwość skrętu w lewo do Wisły (np. w
Maciejewskiego).

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2010-07-27 21:07:25
Autor: Publius
W dniu 2010-07-27 18:25, Krees pisze:

[...]

Najwyżej będe improwizował, w końcu wyjazd na działkę to nie maraton na czas ;)

Karol

Data: 2010-07-27 15:27:56
Autor: granat
Krees pisze:

[...]

proponowal bym zamiast mysliborskiej przejazd przez teren osadnikow elektrocieplowni... wyasfaltowane alejki bez zadnego ruchu samochodowego tylko spacerujacy piesi.
mozna wjechac od ul zarzecze (kolejnymi rownoleglymi zapewne tez, ale pewnosci nie mam, az tak nie znam tych okolic) a wyjezdza sie prosto na wal.

granat

Data: 2010-07-27 15:37:44
Autor: Publius
W dniu 2010-07-27 15:27, granat pisze:

[...]

Widziałem osadniki, bo lustruje teren na google maps właśnie. Nie ma problemu z wjazdem tam? Nikt sie nie czepia (ochrona)?

Karol

Data: 2010-07-27 07:03:02
Autor: AlbertStonoga
Droga kolejowa wzdłuż Modlińskiej
Moja trasa na dzisiejsze popołudnie:
Z Gdańskiego przez tereny PKP do liroja. Dalej przez most, Zarzecze,
Myśliborską w stronę wału. Wałem do Sprawnej i  będę w domu, to znaczy
w robocie. I będzie za piętnaście siódma! To jeszcze będę miał
kwadrans. To sobie kanapkę zjem.

Albert Stonoga

Data: 2010-07-27 16:08:58
Autor: granat
Publius pisze:

Widziałem osadniki, bo lustruje teren na google maps właśnie. Nie ma problemu z wjazdem tam? Nikt sie nie czepia (ochrona)?

w zeszlym roku zadnej ochrony nie bylo. tylko niepilnowany szlaban taki jak przy wjazdach do lasu.

granat

Data: 2010-07-27 16:12:45
Autor: granat
Droga kolejowa wzdłuż Modlińskiej
zapomnialem o dosc istotnej sprawie... jadac walami w kierunku jablonnej mija sie chyba ze dwa miejsca typu grill, piwko, laweczki parasole...
przynajmniej w minionych latach tak bylo.

granat

Data: 2010-07-31 15:12:46
Autor: Publius
Droga kolejowa wzdłuż Modlińskiej
Przejechałem dziś. Jest trochę syfu przy budowie mostu, ale da się ominąć dość twardymi drogami ;)

[WAW] Droga kolejowa wzdłuż Modlińskiej