Droga rowerowa - z serii "Co autor miał na myśli?"

Data: 2010-09-18 12:39:48
Autor: adm
Droga rowerowa - z serii "Co autor miał na myśli?"
Ostatnio jadąc rowerem natrafiłem na takie "coś". Pytanie za sto
punktów - co to jest ;) i jak tędy jechać zgodnie z przepisami?

Znak sugeruje, że cała jezdnia jest drogą dla rowerów i pieszych:
http://rowerowaostroleka.pl/album_pic.php?pic_id=859
http://rowerowaostroleka.pl/album_pic.php?pic_id=860

Jednak jadąc z przeciwka znak jest z lewej strony, a DDRiP jakoś tu
nie widzę...
http://rowerowaostroleka.pl/album_pic.php?pic_id=861
http://rowerowaostroleka.pl/album_pic.php?pic_id=862

Pozdrawiam!

Data: 2010-09-19 10:23:55
Autor: Wojtek Paszkowski
Droga rowerowa - z serii "Co autor miał na myśli?"
-- -- - Original Message -- -- - From: "adm" <adm89pl@gmail.com>
Data: 2010-09-19 22:18:18
Autor: Menel
Droga rowerowa - z serii
durni administratorzy dróg wymyslają durne znaki a durni administratorzy forum durne aplety biegające po stronie

--

Droga rowerowa - z serii "Co autor miał na myśli?"