Droga wAw => Władysławowo

Data: 2012-07-19 15:09:49
Autor: Dman-666
Droga wAw => Władysławowo
Tak se patrze i patrze jak Franc  nawija makaron na uszy:

W sobotę wyruszamy do Władkowa: jak się teraz jedzie "7" do Gdańska? Czy może
lepiej jechać autostrat±? A jeżeli tak, to jak do niej dojechać?

Tydzien temu lecialem: 7 do Plonska, potem 10 do Torunia, tam autoban, potem obwodnica 3miasta, Wladyslawowo, Kuznica.
Niedziela, wyjazd o 10:00, trasa pokonana w 5 godzin z 2 postojami.

Z powrotem proponuje uciec z autobana przedostatnim zjazdem bo na ostatnim bedzie korek do 10tki (nieposluchalem kolegi i stalem 40 minut).
Przed Plonskiem w niedziele wieczorem korek ponad 30 km - ucieklem polnymi drogami na poludnie i wpadlem przed samym Plonskiem. Powrot zajal 2 godziny wiecej.

Ogolnie wypadl mi tez podczas wyjazdu kurs do Olsztyna i mialem okazje wracac 7mka do trojmiasta - raczej pusto i tez bezstresowo.
Ogolnie co kto lubi - wyglada na to, ze ruch sie rozlozyl.

--
Dman-666
AUY ASB

Data: 2012-07-19 15:21:39
Autor: jerzu
Droga wAw => Władysławowo
On Thu, 19 Jul 2012 15:09:49 +0200, Dman-666
<dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> wrote:

Z powrotem proponuje uciec z autobana przedostatnim zjazdem bo na ostatnim bedzie korek do 10tki (nieposluchalem kolegi i stalem 40 minut).

W poniedzia³ek wraca³em z okolic Dar³owa, A1 dojecha³em do Lubicza,
by³em pierwszy na bramkach.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-19 22:41:32
Autor: V-Tec
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 2012-07-19 15:21, jerzu pisze:
[...]

W poniedziałek wracałem z okolic Darłowa, A1 dojechałem do Lubicza,
byłem pierwszy na bramkach.

w dni powszednie to tam nie ma dużego ruchu. IMO najgorsze są weekendy i nazwijmy to "zmiany turnusów" ;)

--
pozdrawiam,
W.

Data: 2012-07-19 15:37:47
Autor: Chris
Droga wAw => Władysławowo
Dman-666 nabazgrał(a):

Ogolnie wypadl mi tez podczas wyjazdu kurs do Olsztyna i mialem okazje
wracac 7mka do trojmiasta - raczej pusto i tez bezstresowo.
Ogolnie co kto lubi - wyglada na to, ze ruch sie rozlozyl.

Mnie kusi chyba tylko restauracja auteria jak przystanek bo zawsze lubiłem tam zjeść :)

Jak na autobanie jest z postojami typu stacja benzynowa albo jakiś przytulny postój bo będę jechał z dzieckiem a nie chcę go wieść w foteliku całą trasę bez żadnego postoju.

Data: 2012-07-19 16:19:42
Autor: Dman-666
Droga wAw => Władysławowo
Tak se patrze i patrze jak Chris nawija makaron na uszy:

Dman-666 nabazgrał(a):

> [...]

Jak na autobanie jest z postojami typu stacja benzynowa albo jakiś przytulny postój bo będę jechał z dzieckiem a nie chcę go wieść w foteliku całą trasę bez żadnego postoju.

Ze stacjami szalu nie ma (przy powrocie naliczylem zdaje sie 2), ale sa parkingi praktycznie co kazdy zjazd - bardzo podobne jak w DE, NL. Wszystko nowe, pachnace i nie zdewastowane (jeszcze).
Co do postoju to bez stresu...natomiast zadbaj o tankowanie wczesniej ze wzgledu na mala ilosc stacji - moga byc korki do nalewakow (powracajacy opener stojacy na autobanie) lub inne (plonace auta na pasach).

--
Dman-666
AUY ASB

Data: 2012-07-19 16:25:55
Autor: Dman-666
Droga wAw => Władysławowo
Tak se patrze i patrze jak Dman-666 nawija makaron na uszy:

> Mnie kusi chyba tylko restauracja auteria jak przystanek bo zawsze lubiłem > tam zjeść :)

To tez jest argument...bo ja na ten przyklad nie znam zadnego gastronimicznego przystanku na 10tce...wiec jak nie zjem w Toruniu to dopiero Plonsk i abarot (knajpy sa...nawet na nawi, ale szkoda sie truc).
Chyba, ze ktos z PMSowiczow cos poleci na DK10...

--
Dman-666
AUY ASB

Data: 2012-07-19 20:06:14
Autor: jerzu
Droga wAw => Władysławowo
On Thu, 19 Jul 2012 16:25:55 +0200, Dman-666
<dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> wrote:

Chyba, ze ktos z PMSowiczow cos poleci na DK10...

Jedyne co mi przychodzi do g³owy to knajpki na obwodnicy Skêpego.

Data: 2012-07-20 10:22:33
Autor: Dman-666
Droga wAw => Władysławowo
Tak se patrze i patrze jak jerzu nawija makaron na uszy:

On Thu, 19 Jul 2012 16:25:55 +0200, Dman-666
<dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> wrote:

>Chyba, ze ktos z PMSowiczow cos poleci na DK10...

Jedyne co mi przychodzi do głowy to knajpki na obwodnicy Skępego.

I tu jest gwozdz pogrzebany ;-)...nikt tego (raczej) nie testowal...
Od siebie dodam, ze zarcie dla calej familii wymagane - przekroj wiekowy dosc znaczny ;-)

--
Dman-666
AUY ASB

Data: 2012-07-20 17:34:30
Autor: V-Tec
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 2012-07-19 16:25, Dman-666 pisze:
[...]

Ja mogę polecić restaurację DaVinci w Czernikowie. (po lewej stronie, jak będziesz jechał od Płońska do Torunia)

pozdrawiam,
W.

Data: 2012-07-19 22:44:08
Autor: V-Tec
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 2012-07-19 15:37, Chris pisze:
[..]

Jak na autobanie jest z postojami typu stacja benzynowa albo jakiÅ›
przytulny postój bo będę jechał z dzieckiem a nie chcę go wieść w
foteliku całą trasę bez żadnego postoju.

spokojnie, jest jedna stacja benzynowa, są regularnie tzw. MOPy, czyli parkingi. Jak można było wymyślić taką nazwę: MOP - miejsce odpoczynku podróżnych. Chociaż w sumie może i dobra jest :)

--
pozdro
W.

Droga wAw => Władysławowo