Droga wAw => Władysławowo

Data: 2012-07-17 17:05:50
Autor: Franc
Droga wAw => Władysławowo
W sobotę wyruszamy do Władkowa: jak się teraz jedzie "7" do Gdańska? Czy może
lepiej jechać autostrat±? A jeżeli tak, to jak do niej dojechać?
Pzdrw
Franc "Rowery Poziome Rule"

IMK P8 (SWB ASS/USS) under construction
On the road again: Gbike-3 SWB, ASS, FWD by Gemsi, Yesss
szary Modus z D4F
zielona Xantia kombi, 2.0HDi

Data: 2012-07-17 19:45:29
Autor: Docent Zylber
Droga wAw => Władysławowo
lepiej jechać autostrat±? A jeżeli tak, to jak do niej dojechać?

lepiej autostrad±, zwłaszcza jak zjedziesz wjazdem to nie zapłacisz:

http://youtu.be/_LsisBugEPw

Docent

Data: 2012-07-17 19:48:37
Autor: Arbiter
Droga wAw => Władysławowo

Użytkownik "Franc " <czolk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
W sobotę wyruszamy do Władkowa: jak się teraz jedzie "7" do Gdańska? Czy może
lepiej jechać autostrat±? A jeżeli tak, to jak do niej dojechać?

super się jedzie. Zmiany w stosunku do okresu sprzed 3-4 miesięcy ogromne na korzy¶ć. Np nie ma już objazdu tego z krowami z plastiku, wjazd do Gdańska jest super, od razu na obwodnicę Południow±.
Jad±c 110kmh do Gdańska dojedziesz w 4h (godziny poranne)

Data: 2012-07-17 23:09:57
Autor: V-Tec
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 2012-07-17 19:05, Franc pisze:
W sobotę wyruszamy do Władkowa: jak się teraz jedzie "7" do Gdańska? Czy może
lepiej jechać autostrat±? A jeżeli tak, to jak do niej dojechać?

hm, do niedawna bym proponował w Płońsku odbić na DK10, po Toruniem zjechać na A1 i cały czas prosto. Jednak niedawno otworzyli ł±cznik '7' z obwodnica 3city oraz chyba 35km ekspresówki na '7', więc teraz chyba wyjdzie tak samo. Na DK10 trudno się wyprzedza ciężarówki, ale możesz nadrobić na autostradzie, ale ;) jak pojedziesz o porze "jak wszyscy", to możesz stracić w kolejce na bramkach. Zajrzyj na jaki¶ portal wyliczaj±cy trasę i zobacz co wyjdzie, IMO w sobotę na '7' może być zno¶nie.

pozdrawiam,
W.

Data: 2012-07-18 06:28:22
Autor: P.B.
Droga wAw => Władysławowo
On Tue, 17 Jul 2012 17:05:50 +0000 (UTC), "Franc " <czolk@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
W sobotÄ™ wyruszamy do WĹ‚adkowa: jak siÄ™ teraz jedzie "7" do
Gdańska? Czy może
lepiej jechać autostratą? A jeżeli tak, to jak do niej dojechać?

Przemyśl jeszcze czy musisz jechać w sobotę. Z Gdyni do Władka będzie kocioł. Od dwóch tygodni jest tam wiecznie mega korek, a w soboty kumulacja. Lepiej tak zaplanować trasę by Gdynię mijać w środku nocy.

Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2012-07-18 07:26:07
Autor: K
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 17-07-2012 19:05, Franc pisze:
[...]

pomysl lepiej jak pokonac trase z gdyni na polwysep. proponuje znalezc sie w gdyni o 4-5, chyba ze chcesz ostatni kawalek pokonac w 3-4h. jesli planujesz tu byc w ciagu dnia, to proponuje:
1. z obwodnicy odbic na estakade (na terminal promowy) i dalej przez kosakowo, pierwoszyno odbic na mrzezino i dalej do pucka (wyremontowana betonowa droga)
*2. odbic z obwodnicy i zjechac na chwarzno, nastepnie dalej przez lężyce do rumi, tam zaraz za skrzyzowaniem obok galerii handlowej tuz przed wiaduktem odbijasz w prawo (w zeszlym roku jeszcze tego nie bylo, wiec nie ma tego na mapach) i jedziesz do samej redy wzdluz DK6. w redzie skrecasz w prawo (w kierunku gdyni) i po 500m jestes na krzyzowce na polwysep.
ta droga ma jeden mankament ostatnie 300m jest jeszcze nie utwardzone (prace trwaja), ale jest przejezdna.

*lokalni mnie zlinczuja za sprzedaz tajemnicy skrywanej przed warszawiakami ;]

Data: 2012-07-18 10:18:22
Autor: glang
Droga wAw => Władysławowo
[...]

taaa. jeżdżę tamtędy już z 7 lat co sezon :))
ostatnio nawet kilka aut "podci±gn±łem" z obwodnicy za sob± a korek było meega duży do Redy :)
pzdr
GL

Data: 2012-07-18 19:51:03
Autor: K
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 18-07-2012 10:18, glang pisze:
[...]

tylko ze teraz na calej dlugosci jest asfalt. a ty przez te 7 lat tlukles sie polna dziurawa droga z predkoscia 10km/h.

Data: 2012-07-18 15:01:18
Autor: krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 2012-07-18 07:26, K pisze:

*lokalni mnie zlinczuja za sprzedaz tajemnicy skrywanej przed
warszawiakami ;]

To jeszcze poradĽ, jak najlepiej przebijać się z Gdyni do Dębek, plizzz :)

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2012-07-18 19:50:02
Autor: K
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 18-07-2012 15:01, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:
W dniu 2012-07-18 07:26, K pisze:

*lokalni mnie zlinczuja za sprzedaz tajemnicy skrywanej przed
warszawiakami ;]

To jeszcze poradĽ, jak najlepiej przebijać się z Gdyni do Dębek, plizzz :)

ale z ktorej czesci gdyni?
na koncu obwodnicy w prawo, na krzyzowce znowu w prawo i dalej przez wiadukt nad obwodnica w strone lasu (ostatnia krzyzowka ma pierwszenstwo w prawo, my jedziemy prosto w las). lasem ul. Marszewska do koleczkowa. w koleczkowie w prawo na DK218 przez bieszkowice, nowy dw. wejherowski kierujemy sie na wejherowo. w wejherowie na rondzie prosto przez przejazd kolejowy, przecinamy DK6. dalej ul. ofiar piasnicy (DK218) do krokowej. na rondzie w krokowej w lewo na DK213 (ul. zarnowiecka) kierujemy sie na odargowo, dalej na pustki a nastepnie debki.

link do trasy:
http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,23,18.1426900,54.7924000?l=c2ceb4a99f7bf04d

oczywiscie jesli jedziesz z gdanska to mozna odbic duzo wczesniej i jechac przez chwaszczyno:
http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,23,18.4520100,54.4586400?l=c6f39acbcc13887f

Data: 2012-07-18 21:19:54
Autor: Albercik
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 18.07.2012 19:50, K pisze:

oczywiscie jesli jedziesz z gdanska to mozna odbic duzo wczesniej i
jechac przez chwaszczyno:
http://mapa.targeo.pl/Mapa_Polski,23,18.4520100,54.4586400?l=c6f39acbcc13887f

Dopytam bo tez się wybieram niebawem w tamte okolice (Karwia) jadę ze ¶l±ska, planowałem wjechać do Karwi mniej-więcej tak jak piszesz, ale z drugiej strony kusi mnie przejechać klasycznie przez Władka, spogl±daj±ca na zatokę puck± po drodze...

Jadę w niedziele, planuje wyjazd rano, więc popołudniem będę w okolicy 3city. Czy w niedziele o tej porze też będzie duży problem z przejazdem? czy to raczej już tylko będ± wracać do domów z wakacji? ma kto¶ jakie¶ bież±ce obserwacje?

Pozdrawiam

Data: 2012-07-18 23:42:35
Autor: glang
Droga wAw => Władysławowo
[...]

a nie lepiej jechać jak na Władka i odbijać na Karwię a póĽniej na Krokow±??
w ostateczno¶ci ostatnie 7 km przeza las o Karwii :)
pzdr
GL

Data: 2012-07-19 08:22:26
Autor: K
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 18-07-2012 23:42, glang pisze:
[...]

jedzcie jak chcecie. ja codziennie jade do pracy z rumi do gdanska i z z powrotem. juz od piatku zaczynaja sie problemy w obu kierunkach (zmiany turnusow). jak chcecie jechac klasyczna trasa to proponuje byc tutaj o 5, max 6 rano.

wystarczy ze na jednym pasie sie ktos rozkraczy i jest korek na 7km. przyklad z wtorku:
na wiadukcie w rumi panu z ELdorado urwalo sie kolo w przyczepie kempingowej. korek byl w gdyni na morskiej jeszcze 2km przed obwodnica (z ktorej zjezdzaja przyjezdni) do samej rumi. a to byl srodek tygodnia.

Data: 2012-07-19 22:52:46
Autor: V-Tec
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 2012-07-18 19:50, K pisze:
[..]
[...]

a czy jest remont na odcinku Chwaszczyno-Koleczkowo jest już skończony? Jutro tam przejadę i sprawdzę, jak jechałem tym odcinkiem ~2 mies. temu to niezłej k...cy dostałem - poprzecznie wycięty pasek asfaltu co ~100m przez jakie¶ 3km. Co chwilę trzeba było zwalniać do 5-10km/h.

--
pozdro
W.

Data: 2012-07-19 23:01:51
Autor: K
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 19-07-2012 22:52, V-Tec pisze:
W dniu 2012-07-18 19:50, K pisze:
[..]
[...]

jechalem tydzien temu i nie byl skonczony, ale nigdzie nie bylo wahadelka.

Data: 2012-07-20 17:42:30
Autor: V-Tec
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 2012-07-19 23:01, K pisze:
W dniu 19-07-2012 22:52, V-Tec pisze:
W dniu 2012-07-18 19:50, K pisze:
[..]
[...]

ja jechałem przed chwil± i skrzyżowanie w Karczemkach totalnie rozpieprzone. Przejazd odcinka rondo Chwaszczyno-skrzyżowanie Karczemki (~3km) zaj±ł mi 24 minuty, ale jechałem w godzinach szczytu (16:30). Potem nieco poprzecznych garbów i jazdy po jakiej¶ warstwie podkładowej, ale do przeżycia. Jest to jaka¶ opcja żeby omin±ć korek na końcu obwodnicy (zjazd w Chyloni), Redzie, potem Pucku i Władku ale IMO tylko dla tych, co jad± przez Wejherowo Do Karwi albo Dębek. Je¶li celem jest Władysławowo albo półwysep to chyba bym nie kombinował. Można omin±ć Chwaszczyno zjeżdżaj±c jeszcze wcze¶niej z obwodnicy. Je¶li kto¶ będzie jechał o "dziwnej porze" (rano, wieczorem) to IMO nie ma sensu tylko jechać normalnie przez Gdynię i Redę.
Można też jechać przez Obwodnica - Gdynia port- Obłuże - Babie Doły-Mrzezino-Puck - tam już nie ma remontów (proszę uważać na rowerzystów - sam czasami tamtędy jeżdżę :)

--
pozdrawiam,
W.

Data: 2012-07-21 20:48:09
Autor: K
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 20-07-2012 17:42, V-Tec pisze:

[...]

widziales co sie dzisiaj dzialo na "normalnej drodze"?

Data: 2012-07-22 13:51:46
Autor: V-Tec
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 2012-07-21 20:48, K pisze:
[..]

widziales co sie dzisiaj dzialo na "normalnej drodze"?

tak, o 11 jechałem w druga stronę. Ot, urok wakacji :) Wszyscy na raz jad± w to samo miejsce, autostrady na półwysep nie pobuduj±. Rumia na jakie¶ 20 minut stania, zjazd z obwodnicy Gdynia Chylonia jakie¶ 15 minut, jak Reda to nie wiem. No i jeszcze korek do ronda we "Władku". A, na zjeĽdzie z A1 w Rusocinie też kolejka. Przynajmniej na ten tydzień zapowiadaj± dobr± pogodę :)

--
pozdrawiam,
W.

Data: 2012-07-18 10:22:44
Autor: glang
Droga wAw => Władysławowo
W sobotę wyruszamy do Władkowa: jak się teraz jedzie "7" do Gdańska? Czy może
lepiej jechać autostrat±? A jeżeli tak, to jak do niej dojechać?

1 lipca jechałem do Władka "7". ale w nocy było REWELKA!! Ruch znikomy. Ani jeden samochód mnie nie wyprzedził a miałem 4 rowery na haku więc jazda raczej ekonomiczna :)

Wracałem 13 lipca "1". Wyjazd 21.
Powiem tylko jedno.
TRAGEDIA!!!!!!!!!!!!
Autostrada OK ale póĽniej to jaki¶ koszmar. Siódemka przy tej drodze to rarytas. Non stop wioski, wysepki, nawigacja "przegrzewała" sięod komunikatów o "możliwych radarach" a wiadomo jak nie znasz trasy to męczy.
Nie wspomnę już o tym że na trasie spotkałem 2 razy konwój z ponagabarytami. Za pierwszym jechałem jakie¶ 25 km w korku około 40-50 km/h i powoli powoli udało mi sięwszystkich wyprzedzić. Drugi dogoniłem w Płońsku. Dzięki CB wiedziałem że stojana rondach więc szybko uciekłem przez miasteczko do obwodnicy.
Nigdy więcej "1"chyba że się poł±czy z A2 !!
pzdr
GL

Data: 2012-07-18 11:18:33
Autor: Chris
Droga wAw => Władysławowo
glang nabazgrał(a):

[...]

Ostania moja trasa t± drog± kosztowała mnie 300 zł i parę pkt. :)

[...]

Ja się jednak chyba zdecyduję jeszcze raz zaryzykować w sierpniu, może będzie mniejszy ruch i nie jadę w weekend tylko poniedziałek i wracam w czwartek wiec weekendowy szał odpada.

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2012-07-19 15:09:49
Autor: Dman-666
Droga wAw => Władysławowo
Tak se patrze i patrze jak Franc  nawija makaron na uszy:

W sobotę wyruszamy do Władkowa: jak się teraz jedzie "7" do Gdańska? Czy może
lepiej jechać autostrat±? A jeżeli tak, to jak do niej dojechać?

Tydzien temu lecialem: 7 do Plonska, potem 10 do Torunia, tam autoban, potem obwodnica 3miasta, Wladyslawowo, Kuznica.
Niedziela, wyjazd o 10:00, trasa pokonana w 5 godzin z 2 postojami.

Z powrotem proponuje uciec z autobana przedostatnim zjazdem bo na ostatnim bedzie korek do 10tki (nieposluchalem kolegi i stalem 40 minut).
Przed Plonskiem w niedziele wieczorem korek ponad 30 km - ucieklem polnymi drogami na poludnie i wpadlem przed samym Plonskiem. Powrot zajal 2 godziny wiecej.

Ogolnie wypadl mi tez podczas wyjazdu kurs do Olsztyna i mialem okazje wracac 7mka do trojmiasta - raczej pusto i tez bezstresowo.
Ogolnie co kto lubi - wyglada na to, ze ruch sie rozlozyl.

--
Dman-666
AUY ASB

Data: 2012-07-19 15:21:39
Autor: jerzu
Droga wAw => Władysławowo
On Thu, 19 Jul 2012 15:09:49 +0200, Dman-666
<dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> wrote:

Z powrotem proponuje uciec z autobana przedostatnim zjazdem bo na ostatnim bedzie korek do 10tki (nieposluchalem kolegi i stalem 40 minut).

W poniedziałek wracałem z okolic Darłowa, A1 dojechałem do Lubicza,
byłem pierwszy na bramkach.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-19 22:41:32
Autor: V-Tec
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 2012-07-19 15:21, jerzu pisze:
[...]

w dni powszednie to tam nie ma duĹĽego ruchu. IMO najgorsze sÄ… weekendy i nazwijmy to "zmiany turnusĂłw" ;)

--
pozdrawiam,
W.

Data: 2012-07-19 15:37:47
Autor: Chris
Droga wAw => Władysławowo
Dman-666 nabazgrał(a):

Ogolnie wypadl mi tez podczas wyjazdu kurs do Olsztyna i mialem okazje
wracac 7mka do trojmiasta - raczej pusto i tez bezstresowo.
Ogolnie co kto lubi - wyglada na to, ze ruch sie rozlozyl.

Mnie kusi chyba tylko restauracja auteria jak przystanek bo zawsze lubiłem tam zjeść :)

Jak na autobanie jest z postojami typu stacja benzynowa albo jakiś przytulny postój bo będę jechał z dzieckiem a nie chcę go wieść w foteliku całą trasę bez żadnego postoju.

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2012-07-19 16:19:42
Autor: Dman-666
Droga wAw => Władysławowo
Tak se patrze i patrze jak Chris nawija makaron na uszy:

Dman-666 nabazgrał(a):

> [...]

Jak na autobanie jest z postojami typu stacja benzynowa albo jakiś przytulny postój bo będę jechał z dzieckiem a nie chcę go wieść w foteliku całą trasę bez żadnego postoju.

Ze stacjami szalu nie ma (przy powrocie naliczylem zdaje sie 2), ale sa parkingi praktycznie co kazdy zjazd - bardzo podobne jak w DE, NL. Wszystko nowe, pachnace i nie zdewastowane (jeszcze).
Co do postoju to bez stresu...natomiast zadbaj o tankowanie wczesniej ze wzgledu na mala ilosc stacji - moga byc korki do nalewakow (powracajacy opener stojacy na autobanie) lub inne (plonace auta na pasach).

--
Dman-666
AUY ASB

Data: 2012-07-19 16:25:55
Autor: Dman-666
Droga wAw => Władysławowo
Tak se patrze i patrze jak Dman-666 nawija makaron na uszy:

> Mnie kusi chyba tylko restauracja auteria jak przystanek bo zawsze lubiłem > tam zjeść :)

To tez jest argument...bo ja na ten przyklad nie znam zadnego gastronimicznego przystanku na 10tce...wiec jak nie zjem w Toruniu to dopiero Plonsk i abarot (knajpy sa...nawet na nawi, ale szkoda sie truc).
Chyba, ze ktos z PMSowiczow cos poleci na DK10...

--
Dman-666
AUY ASB

Data: 2012-07-19 20:06:14
Autor: jerzu
Droga wAw => Władysławowo
On Thu, 19 Jul 2012 16:25:55 +0200, Dman-666
<dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> wrote:

Chyba, ze ktos z PMSowiczow cos poleci na DK10...

Jedyne co mi przychodzi do głowy to knajpki na obwodnicy Skępego.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-07-20 10:22:33
Autor: Dman-666
Droga wAw => Władysławowo
Tak se patrze i patrze jak jerzu nawija makaron na uszy:

On Thu, 19 Jul 2012 16:25:55 +0200, Dman-666
<dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> wrote:

>Chyba, ze ktos z PMSowiczow cos poleci na DK10...

Jedyne co mi przychodzi do głowy to knajpki na obwodnicy Skępego.

I tu jest gwozdz pogrzebany ;-)...nikt tego (raczej) nie testowal...
Od siebie dodam, ze zarcie dla calej familii wymagane - przekroj wiekowy dosc znaczny ;-)

--
Dman-666
AUY ASB

Data: 2012-07-20 17:34:30
Autor: V-Tec
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 2012-07-19 16:25, Dman-666 pisze:
[...]

Ja mogę polecić restaurację DaVinci w Czernikowie. (po lewej stronie, jak będziesz jechał od Płońska do Torunia)

pozdrawiam,
W.

Data: 2012-07-19 22:44:08
Autor: V-Tec
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 2012-07-19 15:37, Chris pisze:
[..]

Jak na autobanie jest z postojami typu stacja benzynowa albo jakiĹ›
przytulny postój bo będę jechał z dzieckiem a nie chcę go wieść w
foteliku całą trasę bez żadnego postoju.

spokojnie, jest jedna stacja benzynowa, są regularnie tzw. MOPy, czyli parkingi. Jak można było wymyślić taką nazwę: MOP - miejsce odpoczynku podróżnych. Chociaż w sumie może i dobra jest :)

--
pozdro
W.

Data: 2012-07-21 20:01:50
Autor: Chris
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 2012-07-17 19:05, Franc pisze:
W sobotę wyruszamy do Władkowa: jak się teraz jedzie "7" do Gdańska? Czy może
lepiej jechać autostrat±? A jeżeli tak, to jak do niej dojechać?

Na ¶wieżo, brat dzi¶ jechał t± tras± i wła¶nie zameldował że dojechał.

Wawa wyjazd 12:15 > Łomianki postój do 13 z min (roboty drogowe lepiej szukać objazdu) > trasa na A10 bez problemu prawie pusta > Autostrada bramki pusto > Trasa A10 cała pusta + 4 długie postoje bo jechali z dzieckiem > trasa na Rumię pusta > dojazd do Pucka (no prawie Władek) parę min po 19.

Tak więc jak na sobotę rewelacyjnie, pogoda na miejscu słoneczna ale zimno :)

--
www.bezwypadkowy.net - sprawdĽ auto i zobacz jego historię na forum.
www.automo.pl - sprawdĽ od ręki po VIN historię, wyposażenie auta.

Data: 2012-07-22 02:41:49
Autor: Dman-666
Droga wAw => Władysławowo
Tak se patrze i patrze jak Chris nawija makaron na uszy:

Tak więc jak na sobotę rewelacyjnie, pogoda na miejscu słoneczna ale zimno :)

Jak to nad bautykiem ;-)....ale trasa fajna, nie?

--
Dman-666
AUY ASB

Data: 2012-07-22 13:55:48
Autor: V-Tec
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 2012-07-21 20:01, Chris pisze:
[...]

chyba DK10

bramki pusto > Trasa A10 cała pusta + 4 długie postoje bo jechali z

chyba A1

dzieckiem > trasa na Rumię pusta > dojazd do Pucka (no prawie Władek)
parę min po 19.

jakby wyjechał wcze¶nie rano to by mógł jeszcze 1,5-2h na korki doliczyć. Także dobrze, że się niepotrzebnie nie spieszył z wyjazdem.

--
pozdrawiam,
W.

Data: 2012-07-22 22:13:44
Autor: Chris
Droga wAw => Władysławowo
W dniu 2012-07-22 13:55, V-Tec pisze:

[...]

Bo mi się mieszaj± te drogi :)

bramki pusto > Trasa A10 cała pusta + 4 długie postoje bo jechali z

chyba A1

Uppps  0 add   :)

[...]

Dobrze że dziecku się nie spieszyło :) ważne że spokojnie dojechał do celu.