Droga wAw => Władysławowo

Data: 2012-07-18 10:22:44
Autor: glang
Droga wAw => Władysławowo
W sobotę wyruszamy do Władkowa: jak się teraz jedzie "7" do Gdańska? Czy może
lepiej jechać autostratą? A jeżeli tak, to jak do niej dojechać?

1 lipca jechałem do Władka "7". ale w nocy było REWELKA!! Ruch znikomy. Ani jeden samochód mnie nie wyprzedził a miałem 4 rowery na haku więc jazda raczej ekonomiczna :)

Wracałem 13 lipca "1". Wyjazd 21.
Powiem tylko jedno.
TRAGEDIA!!!!!!!!!!!!
Autostrada OK ale później to jakiś koszmar. Siódemka przy tej drodze to rarytas. Non stop wioski, wysepki, nawigacja "przegrzewała" sięod komunikatów o "możliwych radarach" a wiadomo jak nie znasz trasy to męczy.
Nie wspomnę już o tym że na trasie spotkałem 2 razy konwój z ponagabarytami. Za pierwszym jechałem jakieś 25 km w korku około 40-50 km/h i powoli powoli udało mi sięwszystkich wyprzedzić. Drugi dogoniłem w Płońsku. Dzięki CB wiedziałem że stojana rondach więc szybko uciekłem przez miasteczko do obwodnicy.
Nigdy więcej "1"chyba że się połączy z A2 !!
pzdr
GL

Data: 2012-07-18 11:18:33
Autor: Chris
Droga wAw => Władysławowo
glang nabazgrał(a):

[...]

Ostania moja trasa tą drogą kosztowała mnie 300 zł i parę pkt. :)

[...]

Ja się jednak chyba zdecyduję jeszcze raz zaryzykować w sierpniu, może będzie mniejszy ruch i nie jadę w weekend tylko poniedziałek i wracam w czwartek wiec weekendowy szał odpada.

Droga wAw => Władysławowo