Droga zapadła się przez braci Kaczyńskich

Data: 2011-07-15 05:19:01
Autor: u2
Droga zapadła się przez braci Kaczyńskich
.... bo przeszkadzali, żeby było dobrze :

http://auto.dziennik.pl/artykuly/345963,drogi-zapadaja-sie-pod-ziemie-bedzie-jeszcze-tragiczniej.html

"Uwaga kierowcy! Z minuty na minutę jest coraz gorzej. Jedna z
najważniejszych dróg krajowych zapadła się pod ziemię - krater w
jezdni sparaliżował pół Polski. Horror kierowców trwa...

Całkowicie nieprzejezdna jest droga krajowa nr 8 (Warszawa-Wrocław) w
miejscowości Babsk w powiecie rawskim (Łódzkie). Ulewne opady deszczu
spowodowały tam podmycie remontowanego odcinka trasy. Policja
organizuje objazdy przez Skierniewice i Rawę Mazowiecką.

Jak powiedział Radosław Gwis z łódzkiej policji, w miejscowości Babsk
- na remontowanym odcinku krajowej "ósemki" - woda podmyła jedną nitkę
trasy, którą odbywał się obecnie ruch. Trasa w tym miejscu została
zamknięta."

Data: 2011-07-15 14:51:26
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4891c590-b38f-43fa-92ab-16035ad71674u28g2000yqf.googlegroups.com...
.... bo przeszkadzali, żeby było dobrze :

Pierdolisz tłuściochu! Droga zapadła się z winy Tuska i Putina!

BomBel

Data: 2011-07-15 20:22:21
Autor: pluton
[...]

Truposlaw, do dziela. Obiecaj 3 miliony kilometrow autostrad.

Nullification

Data: 2011-07-16 11:51:35
Autor: raff

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:ivq0qf$ae4$1inews.gazeta.pl...
[...]

albo Olimpiade w Zakopanem.

R.

Data: 2011-07-16 17:25:06
Autor: pluton
[...]

eee... a co ma droga w poblizu Rawy Mazowieckiej do olimpiady w Zakopanem ?

Nullification

Data: 2011-07-16 10:02:50
Autor: Antenka
On 15 Lip, 14:19, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

A ja myślałam, że przez wieloryba na kółkach :-/

Antenka

Data: 2011-07-16 21:17:06
Autor: u2
W dniu 2011-07-16 19:02, Antenka pisze:
> [...]
> zamknięta."
A ja myślałam, że przez wieloryba na kółkach :-/

No co ty, woda to ma do siebie ze sie wzbiera i potem splywa do morza :)

Droga zapadła się przez braci Kaczyńskich