Drogi (NIE!) tylko dal rowerów.

Data: 2012-02-28 18:49:10
Autor: Robert Ostrowski
Drogi (NIE!) tylko dal rowerów.
Data: 2012-02-28 20:52:36
Autor: rmikke
Drogi (NIE!) tylko dal rowerów.
Dnia Tue, 28 Feb 2012 18:49:10 +0000 (UTC), Robert Ostrowski naskrobał/a:

http://www.czasnarower.pl/artykul/4958

http://u.42.pl/2I3w

--
rmikke                       Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
                                     | http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Data: 2012-02-28 22:30:50
Autor: szufla
Drogi (NIE!) tylko dal rowerów.
http://u.42.pl/2I3w

Tak , ale jak ktos ma przypadkiem w aucie skrobaczke, zwlaszcza mosiezna (modna ostatnio) i plyn do spryskiwaczy to wiele czasu mu to nie zajmie.

sz.

Data: 2012-02-28 22:55:24
Autor: Wojtas
Drogi (NIE!) tylko dal rowerów.
W dniu 2012-02-28 22:30, szufla pisze:

Tak , ale jak ktos ma przypadkiem w aucie skrobaczke, zwlaszcza mosiezna
(modna ostatnio) i plyn do spryskiwaczy to wiele czasu mu to nie zajmie.

Na nic skrobaczka jak mu wkleisz w lusterko.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym ¶wiecie, proszę państwa.

Data: 2012-02-28 23:10:45
Autor: szufla
Drogi (NIE!) tylko dal rowerów.
Na nic skrobaczka jak mu wkleisz w lusterko.

Dlaczego, przeciez wklady lusterek sa szklane. Mozna nakleic na plastikowe reflektory albo tylne lampy. Co prawda umozliwia to jazde ale wyglada paskudnie :)

sz.

Data: 2012-02-29 01:50:38
Autor: Wojtas
Drogi (NIE!) tylko dal rowerów.
W dniu 2012-02-28 23:10, szufla pisze:

Na nic skrobaczka jak mu wkleisz w lusterko.

Dlaczego, przeciez wklady lusterek sa szklane.

Ale dostęp do nich utrudniony :)

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym ¶wiecie, proszę państwa.

Data: 2012-02-29 09:23:34
Autor: rmikke
Drogi (NIE!) tylko dal rowerów.
Dnia Tue, 28 Feb 2012 22:55:24 +0100, Wojtas naskrobał/a:

[...]

To dla recydywistow. I jakos nie musialem sie do tego uciekac.

Data: 2012-02-29 09:22:30
Autor: rmikke
Drogi (NIE!) tylko dal rowerów.
Dnia Tue, 28 Feb 2012 22:30:50 +0100, szufla naskrobał/a:

http://u.42.pl/2I3w

Tak , ale jak ktos ma przypadkiem w aucie skrobaczke, zwlaszcza mosiezna (modna ostatnio) i plyn do spryskiwaczy to wiele czasu mu to nie zajmie.

Wiesz, tu nie chodzi o kare, ani tym bardziej o to, zeby jak najdluzej tam
sterczal i zdrapywal.

Chodzi o przekazanie wiadomosci, ze jednak komus przeszkadzal. I wystarczy, ze
nie da sie tej wiadomosci plynnym ruchem wyjac zza wycieraczki i ciepnac na
chodnik przy samochodzie, zeby wiadomosc zapadla troche w pamiec.

U mnie pod domem juz wiedza, gdzie nie nalezy zastawiac drogi i chodnika -
nalepiam znacznie rzadziej, niz pol roku temu. Ze stu nabytych wowczas nalepek,
nadal mam 51. I kilka rozdalem, a nie nakleilem.

Data: 2012-02-29 10:39:44
Autor: szufla
Drogi (NIE!) tylko dal rowerów.

Wiesz, tu nie chodzi o kare, ani tym bardziej o to, zeby jak najdluzej tam
sterczal i zdrapywal.

Powaznie ? Jakos nie zauwazylem.

U mnie pod domem juz wiedza, gdzie nie nalezy zastawiac drogi i chodnika -
nalepiam znacznie rzadziej, niz pol roku temu.

Troche przeczysz samemu sobie, bo wiesz ja np. nie nalepilem jeszcze zadnej.

sz.

Data: 2012-02-29 11:17:47
Autor: rmikke
Drogi (NIE!) tylko dal rowerów.
Dnia Wed, 29 Feb 2012 10:39:44 +0100, szufla naskrobał/a:

Wiesz, tu nie chodzi o kare, ani tym bardziej o to, zeby jak najdluzej tam
sterczal i zdrapywal.

Powaznie ? Jakos nie zauwazylem.

A szkoda, bo to jedyne skuteczne podejscie do sprawy.

U mnie pod domem juz wiedza, gdzie nie nalezy zastawiac drogi i chodnika -
nalepiam znacznie rzadziej, niz pol roku temu.

Troche przeczysz samemu sobie, bo wiesz ja np. nie nalepilem jeszcze zadnej.

Wez wylecz tego kaca, bo bez sensu sie dzis czepiasz...

Data: 2012-02-29 13:26:04
Autor: szufla
Drogi (NIE!) tylko dal rowerów.
Wez wylecz tego kaca, bo bez sensu sie dzis czepiasz...

Raczej z sensem, bo po co w takim razie naklejasz "trudnozrywalne naklejki" skoro nie o to chodzi ?

sz.

Data: 2012-02-29 13:59:58
Autor: rmikke
Drogi (NIE!) tylko dal rowerów.
Dnia Wed, 29 Feb 2012 13:26:04 +0100, szufla naskrobał/a:

Wez wylecz tego kaca, bo bez sensu sie dzis czepiasz...

Raczej z sensem, bo po co w takim razie naklejasz "trudnozrywalne naklejki" skoro nie o to chodzi ?

Bylo napisane. Jakas uciazliwosc musi byc, inaczej wzruszy ramionami i jeszcze
nasmieci. Natomiast nie ma sensu kombinowac, zeby ta uciazliwosc byla jak
najwieksza.

Data: 2012-02-29 08:28:50
Autor: Wojciech Waga
Drogi (NIE!) tylko dal rowerĂłw.
On 28/02/12 21:52, rmikke wrote:
Dnia Tue, 28 Feb 2012 18:49:10 +0000 (UTC), Robert Ostrowski naskrobaďż˝/a:

http://www.czasnarower.pl/artykul/4958

http://u.42.pl/2I3w

Byłoby to trochę lepsze gdyby nie te rymy częstochowskie.

"Ch* parkujesz karnego kutasa otrzymujesz"
"ĹĽle parkujesz to zdrapujesz"

Pomijając już sam fakt niecenzuralnych słów za które można pewnie oberwać.

No i raczej nie jest to pocięte na 200 kawałków ;)

pozdr.
w.

Data: 2012-02-29 09:30:19
Autor: rmikke
Drogi (NIE!) tylko dal rowerĂłw.
Dnia Wed, 29 Feb 2012 08:28:50 +0100, Wojciech Waga naskrobał/a:

On 28/02/12 21:52, rmikke wrote:
[...]

Vox populi, pewnie takie lepiej sie sprzedaja...

Pomijając już sam fakt niecenzuralnych słów za które można pewnie
oberwać.

Widzialem teraz wersje z losiem, nie bylo takich, jak kupowalem.

No i raczej nie jest to pocięte na 200 kawałków ;)

Ale przy probie zdarcia rozwarstwia sie i trzeba sie jednak troszke naskrobac.
Wystarczajaco, zeby nie zapomniec przez jakis czas - i wiecej nie trzeba.

To w zalaczonym linku nie jest dokladnie tym, co ja kupilem (nie znalazlem
teraz), moze wiec byc mniej upierdliwe w zdejmowaniu. Przy tych "moich" byl
opis, dlaczego to ciezko zdjac i ten opis mnie zachecil. Sprawdzilo sie,
rzeczywiscie tak dziala, jak opisywali.