Drogi kolego na żółciutkim nowym Tr ansalpie

Data: 2009-06-02 15:33:36
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Drogi kolego na żółciutkim nowym Tr ansalpie
Nikanor napisał(a):
Jesteś początkujący, nie umiesz jeździć między samochodami - tak?
Świetnie - wszyscy się uczymy. Za miesiąc będziesz już ładnie i
bezstresowo sunął kanionem. A na razie nie rób buractwa i nie jeździj
po ścieżkach rowerowych i chodnikach. Na Wisłostradzie kierowcy są
grzeczni i uprzejmi jak mało gdzie. Po co ich wkurwiać tanim
cwaniactwem?

to gildor

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-06-02 15:41:21
Autor: gildor
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Nikanor napisał(a):
[...]

na transalpie?

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-02 15:47:17
Autor: Jasio

Użytkownik "gildor" napisał w wiadomości news:h03a61$s02$8news.onet.pl...
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Nikanor napisał(a):
[...]

A jak mówili, że to Ty odpalałeś po pijaku harleja, toś nie protestował.
To co Ci szkodzi za czarną owcę i tym razem robić?

--
Jasio
vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541

Data: 2009-06-02 16:50:06
Autor: gildor
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Nikanor napisał(a):
[...]

bo taaaaki podooooobny. a ja mam luki z kilku imprez, to kto wie.

To co Ci szkodzi za czarną owcę i tym razem robić?

jak czarną jak na żółciutkim? charlej był czarny chociaż.

--
gildor
9'99

deja vu

Data: 2009-06-02 16:01:41
Autor: Jasio

Użytkownik "gildor" napisał w wiadomości news:h03e6u$s02$15news.onet.pl...
Jasio pisze:

to gildor
na transalpie?

A jak mówili, że to Ty odpalałeś po pijaku harleja, toś nie protestował.

bo taaaaki podooooobny. a ja mam luki z kilku imprez, to kto wie.

To musiałeś nieźle na tej siłowni stresów się pozbywać.
Raz czy dwa Cię na żywo widziałem i muszę przyznać, niezłe masz odżywki, skoroś się taki "męski" zrobił. (:

To co Ci szkodzi za czarną owcę i tym razem robić?

jak czarną jak na żółciutkim? charlej był czarny chociaż.

Wiesz, ja nie twierdzę, że czarne musi na czerwonym jechać po zielonym. *

--
Jasio
vfr vx etz http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1324541
* starsze od wróbelka, więc nawet nie pisnę puenty

Data: 2009-06-02 17:04:11
Autor: gildor
Jasio pisze:
Wiesz, ja nie twierdzę, że czarne musi na czerwonym jechać po zielonym. *

kurwano, bo znowu na siłownie będę musiał iść. a potem znowu wyjebie się na charleju i powiem, że to przez Ciebie.

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-02 16:08:51
Autor: Jasio

Użytkownik "gildor" napisał w wiadomości news:h03f1b$s02$18news.onet.pl...
Jasio pisze:
Wiesz, ja nie twierdzę, że czarne musi na czerwonym jechać po zielonym. *

kurwano, bo znowu na siłownie będę musiał iść. a potem znowu wyjebie się na charleju i powiem, że to przez Ciebie.

I deżawu też przeze mnie?

Data: 2009-06-02 17:11:47
Autor: gildor
Jasio pisze:
[...]

nie, przez błąd matrixa

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-02 18:44:19
Autor: ZBYSZEK

Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Nikanor napisał(a):
> bo taaaaki podooooobny. a ja mam luki z kilku imprez, to kto wie.

To co Ci szkodzi za czarną owcę i tym razem robić?

jak czarną jak na żółciutkim? charlej był czarny chociaż.

-- znów i jak zawsze , najwiecej mowia ci , co nie maja nic do powiedzenia

Data: 2009-06-02 18:03:34
Autor: (pj)
Drogi kolego na żółciutkim nowym Tr ansalpie
gildor pisze:
Kamil Nowak 'Amil' pisze:

to gildor

na transalpie?

kurwa, ale jestescie nudni z tym pierdoleniem bez sensu w kazdym watku.

p.s. Grzybol is my idol

--

pozdr
pj

Data: 2009-06-02 18:06:55
Autor: gildor
(pj) pisze:
gildor pisze:
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
to gildor
na transalpie?

kurwa, ale jestescie nudni z tym pierdoleniem bez sensu w kazdym watku.

p.s. Grzybol is my idol

ja nie przeproszę

--
gildor
9'99

Data: 2009-06-02 18:13:02
Autor: Arni
(pj) pisze:
gildor pisze:
Kamil Nowak 'Amil' pisze:

to gildor

na transalpie?

kurwa, ale jestescie nudni z tym pierdoleniem bez sensu w kazdym watku.

nudni to dobre słowo. Ten sam dowcip odgrzewany tysieczny raz przestaje smieszyc.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-06-02 18:20:53
Autor: (pj)
Arni pisze:

nudni to dobre słowo. Ten sam dowcip odgrzewany tysieczny raz przestaje smieszyc.

jaki "dowcip"? Pioro miesiaca na sikaczu?

--

pozdr
pj

Data: 2009-06-02 18:34:32
Autor: Arni
(pj) pisze:
Arni pisze:

nudni to dobre słowo. Ten sam dowcip odgrzewany tysieczny raz przestaje smieszyc.

jaki "dowcip"? Pioro miesiaca na sikaczu?

to była analogia proszę Pana :)
tzn ze pierdolenie ciagle w kołko o tym samy traci swóje pierwotne znaczenie i zwieksza tylko zużycie klawisza "k"