Drogi krajowe płatne

Data: 2011-03-30 08:20:45
Autor: news-gazeta
Drogi krajowe płatne
Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości news:imui03$ap1$1news.net.icm.edu.pl...
Media donoszą, że od lipca drogi krajowe będą płatne. Mniej więcej tyle co autostrady...

Moze dodaj ze tylko wybrane i tylko dla aut powyzej 3.5 tony.

Data: 2011-03-30 08:36:22
Autor: Krzysiek Kielczewski
Drogi krajowe płatne
On 2011-03-30, news-gazeta <news-gazeta@gazeta.pl> wrote:

Media donosz±, ¿e od lipca drogi krajowe bêd± p³atne. Mniej wiêcej tyle co autostrady...

Moze dodaj ze tylko wybrane i tylko dla aut powyzej 3.5 tony.

Do czasu, do czasu...

Pzdr,
Krzysiek Kie³czewski

Data: 2011-04-01 15:17:21
Autor: J.F.
Drogi krajowe p³atne
U¿ytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisa³ w
On 2011-03-30, news-gazeta <news-gazeta@gazeta.pl> wrote:
Media donosz±, ¿e od lipca drogi krajowe bêd± p³atne. Mniej wiêcej tyle co
autostrady...
Moze dodaj ze tylko wybrane i tylko dla aut powyzej 3.5 tony.

Do czasu, do czasu...

Ta jest. W miare rozwoju systemu beda dokladali kolejne drogi, a potem ktos wpadnie na pomysl ze przeciez nic nie bedzie kosztowalo zeby osobowki tez placily :-)

J.

Data: 2011-03-30 08:57:11
Autor: niusy.pl
Drogi krajowe płatne

Użytkownik "news-gazeta" <news-gazeta@gazeta.pl>

Media donoszą, że od lipca drogi krajowe będą płatne. Mniej więcej tyle co autostrady...

Moze dodaj ze tylko wybrane i tylko dla aut powyzej 3.5 tony.

Ale co, że nie masz auta powyżej 3,5 tony ? Wydaje mi się, że właśnie takimi autami dowożą towary.

Że wybrane ? Wprowadzają opłatę np na jednojezdniowej drodze Kraków-Olkusz. I na obwodnicy Krakowa.

Data: 2011-03-30 09:17:18
Autor: Cavallino
Drogi krajowe płatne
Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał w wiadomości news:imuk88$enk$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

I teraz też płacą, więc nie truj.

Data: 2011-03-30 19:46:51
Autor: jerzu
Drogi krajowe p³atne
On Wed, 30 Mar 2011 09:17:18 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

I teraz te¿ p³ac±, wiêc nie truj.

P³ac± te o DMC pow. 12 ton.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-03-30 20:47:19
Autor: Cavallino
Drogi krajowe p³atne
U¿ytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:q3r6p65lcfmhmj1k86ghbu0qnvmlirptvt4ax.com...
On Wed, 30 Mar 2011 09:17:18 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

I teraz te¿ p³ac±, wiêc nie truj.

P³ac± te o DMC pow. 12 ton.

Teraz bêd± jakie dodatkowo?

Data: 2011-03-31 08:54:33
Autor: niusy.pl
Drogi krajowe p³atne

U¿ytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl>

I teraz te¿ p³ac±, wiêc nie truj.

P³ac± te o DMC pow. 12 ton.

Ale gdzie p³ac± ? Przecie¿ nie ma systemu rozliczania.

Data: 2011-03-31 09:02:39
Autor: Cavallino
Drogi krajowe p³atne
U¿ytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:in18fa$qo$1news.net.icm.edu.pl...

U¿ytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl>

I teraz te¿ p³ac±, wiêc nie truj.

P³ac± te o DMC pow. 12 ton.

Ale gdzie p³ac± ? Przecie¿ nie ma systemu rozliczania.

Jest.
Kupuje siê winiety.

Data: 2011-03-31 15:45:33
Autor: niusy.pl
Drogi krajowe p³atne

U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl>

I teraz te¿ p³ac±, wiêc nie truj.

P³ac± te o DMC pow. 12 ton.

Ale gdzie p³ac± ? Przecie¿ nie ma systemu rozliczania.

Jest.
Kupuje siê winiety.

Wiesz co to rozliczanie ?

Data: 2011-03-31 15:55:16
Autor: Cavallino
Drogi krajowe p³atne
U¿ytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:in20hu$vjl$1news.net.icm.edu.pl...

[...]

Wiem, ale zapewne to co¶ innego ni¿ sobie znowu ubzdura³e¶.

Data: 2011-03-30 09:27:06
Autor: J_K_K
Drogi krajowe płatne
[...]

Już od początku roku mówiło się o wprowadzeniu elektronicznego systemu poboru opłat
od ciężarówek, co równa się większe stawki transportu od połowy roku,
co równa się wyższe ceny wszystkiego (po raz kolejny).

Pzdr

JKK

Data: 2011-04-01 15:22:40
Autor: J.F.
Drogi krajowe płatne
Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:imum08$uuk$1speranza.aioe.org...
Już od poczÄ…tku roku mówiÅ‚o siÄ™ o wprowadzeniu elektronicznego systemu poboru opÅ‚at  od ciężarówek, co równa siÄ™ wiÄ™ksze stawki transportu od poÅ‚owy roku,

A tak naprawde - w pazdzierniku rozstrzygnieto przetarg,
http://www.motofakty.pl/artykul/kapsch_pobierze_oplaty_za_autostrady.html

wiec ogloszony musial byc sporo wczesniej, a decyzja ze w ogole w te strone idziemy - to na poczatku roku 2010, albo i 2009.

A swoja droga - 5 mld zl za system sciagania oplat - ciekawe po ilu latach sie zwroci .. a wszystko z powodu nierozpoznania tematu autostrad.

J.

Data: 2011-03-30 10:18:16
Autor: MMS
Drogi krajowe płatne
W dniu 30.03.2011 08:57, niusy.pl pisze:

Że wybrane ? Wprowadzają opłatę np na jednojezdniowej drodze
Kraków-Olkusz. I na obwodnicy Krakowa.

Czyli bez opłaty towaru nie dowieziesz.
Może chcą aby kierowcy mieli większą przyjemność z pracy i oglądali mało
znane małopolskie krajobrazy zamiast wąchać spaliny ;)

Na poważnie, to zawsze wydawało mi się, że obwodnice są po to aby ruch
"ciężki" nie wjeżdżał do miasta. Czy mi się źle wydaje, czy "oni"
dupami myślą ?

Data: 2011-03-30 10:55:35
Autor: niusy.pl
Drogi krajowe płatne

Użytkownik "MMS" <nntp11@SPAM_interia.fm>

[...]

Gdyby się tak chociaż dało. Na drodze Alwernia-Kraków mostek remontują i zrobili objazd przez wsie gdzie jesienią zaczęli remontować drogę, ale gdy tylko drogę rozgrzebali nadeszła zima więc porzucili, by zima dokończyła dzieła i nim wznowili prace objazd po tych werterpach zrobili.

Na poważnie, to zawsze wydawało mi się, że obwodnice są po to aby ruch
"ciężki" nie wjeżdżał do miasta. Czy mi się źle wydaje, czy "oni"
dupami myślą ?

"By żyło się lepiej".

Data: 2011-03-30 11:13:48
Autor: Marcin Luty
Drogi krajowe p³atne
¯e wybrane ? Wprowadzaj± op³atê np na jednojezdniowej drodze Kraków-Olkusz.

Raczej Olkusz - D±browa Górnicza. Do Krakowa na razie nie.

--
ml

Drogi krajowe płatne