Drogi, najm³odszy emeryt.

Data: 2011-07-12 12:58:55
Autor: HaMMeR
Drogi, najm³odszy emeryt.
ciach,
--
stevep

Widze, ty coorvi synu, ze dali wam, kapustom niezly poped!
Macie zdominowac grupe , by przed wyborami bylo
'czysto i schludnie' nieprawdaz swirrusie sprzedajny?
Nigdy nie byles, nedzny inzynieruniu, tak aktywny w 'prychaniu
goownem',
jak ostatnie miesiace, stad wnioskuje, ze przetrzepali wam
te swinskich, leniwe mordy wasi prowadzacy...
Pisze 'waszych' bo mam na mysli rowniez kaleckiego i inna swolocz
agenturalnego chowu.

Data: 2011-07-13 02:33:10
Autor: cirrus
Drogi, najmlodszy emeryt.
Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:25847d5f-c2df-4b8b-ba6e-0bdd7cb4d87cv7g2000vbk.googlegroups.com...
ciach,
--
[...]

Spadaj imbecylu.

--
stevep

Data: 2011-07-13 02:33:31
Autor:
Drogi, najmlodszy emeryt.
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisa³(a):
> [...]
> te swinskich, leniwe mordy wasi prowadzacy...
> Pisze 'waszych' bo mam na mysli rowniez kaleckiego i inna swolocz

Spadaj imbecylu.

Prawde ci napisal, zes qurwi syn. Wklejasz propagandowe brednie i plujesz inwektywami, jak malpa w ZOO.

--

Drogi, najm³odszy emeryt.