Drogi nasze piękne.

Data: 2014-01-01 23:32:31
Autor: wt
Drogi nasze piękne.
 U nas na "gierkówce" jest zakaz do 70 km/h. Oglądałem "Uwaga pirat!" gdzie facet jechał tam 136 km/h. Zna ktoś teorię znaki ograniczenia prędkości * 2 ?

Dowiedziałem się od specjalistów, że nie istnieje prędkość nadmierna tylko bezpieczna i niebezpieczna. Poza tym współczesne samochody nie są przystosowane do stałej jazdy z prędkością 40 czy 50 km na godzinę. Bezpieczna prędkość zależy od samochodu, kierowcy... i dochodzi do 90 w miejscu trudnym i do 140 w miejscu łatwym. Motywem do ograniczenia prędkości zwykle bywa inna przyczyna niż bezpieczeństwo. Na przykład zabezpieczenie się przed odpowiedzialnością za uszkodzenia pojazdów. Jeśli ktoś bezwzględnie zacznie stosować się do ograniczeń prędkości to zaczyna stwarzać zagrożenie dla siebie i innych. Warto się zastanowić nad prawidłowością wielu przepisów drogowych i ich ilością.

Drogi nasze piękne.