Drogi zaufania ... bezpieczna ósemka i skur*iała czwórka/siedemdziesiątka siódemka ...

Data: 2009-04-01 15:45:49
Autor: Jacek
Drogi zaufania ... bezpieczna ósemka i skur*iała czwórka/siedemdziesiątka siódemka ...
Jeszcze jeden przykład na to jak władza "uczy" społeczeństwo aby  nie szanowac prawa.
Koło mnie jest ulica, gdzie od zawsze po obu stronach parkowało się auta. Gdy postawiono zakaz auto "przeniosły się" na chodnik (wtedy jeszcze wolno było na chodniku.
Jest na tyle szeroko, że nikomu to nie przeszkadza.
Po ostatniej zmianie przepisów nikt nie ruszył dupska zza biurka i nie powiesił tabliczki "nie dotyczy chodnika" i tym sposobem zakaz rozciągnął się na chodnik mimo, że nie wystapiły żadne zmiany, które by to miały uzasadnić. Ludzie nadal parkuja na chodniku, bo nie ma gdzie indziej ale łamią tzw. prawo.
Jacek
PS
inny przykład z mojego sasiedztwa to zakaz postoju z tabliczką "dotyczy czwartku i soboty". Dokładnie w te dni jest targ i miejsc parkingowych brakuje najbardziej, więc władza idzie na reke obywatelom i co robi? Ano to, co najłatwiej i najtaniej - ZAKAZ. Q...a mać . Kończę, bo mi obiad nie będzie smakował.

Drogi zaufania ... bezpieczna ósemka i skur*iała czwórka/siedemdziesiątka siódemka ...