Drogie mandaty w leasingu

Data: 2010-09-05 17:45:09
Autor: Bydlę
Drogie mandaty w leasingu
Cavallino wrote:
> Nieźle kogoś porąbało.

Ciekawsze jest czy zawsze się płaci.
A/ polucja (dzienna) przychodzi pytać komu mandat ma wysłać (tak, wezwanie)
B/ polucja przychodzi pytać czyje to auto, bo jakąś sprawę prowadzą i chcą zeznań od świadka, być może  jest nim  nim kierowca pojazdu o numerach....

Bo o ile nie obruszyłem się na pierwszy przypadek, to drugi jużż otworzyłby mi nóż w kieszeni...

> I tak to udowadnianie że leasing opłaca się bardziej niż kredyt może
> szybko wziąć w łeb.

Raczej nie - firmy prędzej zaczną ściągać z pracownika.
Skończy się poczucie bezkarności i anonimowości.
:-)

--
Bydlę

Data: 2010-09-05 17:54:51
Autor: Cavallino
Drogie mandaty w leasingu
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:

> I tak to udowadnianie że leasing opłaca się bardziej niż kredyt może
> szybko wziąć w łeb.

Raczej nie - firmy prędzej zaczną ściągać z pracownika.

A jeśli to Twoja działalność to z kogo ściągniesz?

Data: 2010-09-05 18:20:12
Autor: Bydlę
Drogie mandaty w leasingu
Cavallino wrote:
> [...]
>  > szybko wziąć w łeb.

> A jeśli to Twoja działalność to z kogo ściągniesz?

Z tego, kto łamał przepisy. (temat o mandatach i fotoradarach był)
To wydaje się dość rozsądne, by skutki czynów obarczały tego, kto czynił.

Cały czas podtrzymuję pytanie o to, czy płaci się również wtedy, gdy jest się tylko świadkiem...

--
Bydlę

Data: 2010-09-05 19:41:55
Autor: mister
Drogie mandaty w leasingu
W dniu 2010-09-05 18:20, Bydlę pisze:
Cały czas podtrzymuję pytanie o to, czy płaci się również wtedy, gdy
jest się tylko świadkiem...

a czytales artykul?

"W Ogólnych Warunkach Umowy Leasingu, które podpisuje każdy klient, znajduje się informacja, iż wszystkie czynności jakie obciążają firmę leasingową, a wykraczają poza podstawowy zakres umowy (czyli poza finansowanie zakupu i użytkowania przedmiotu leasingu) są przenoszone na Korzystającego z leasingu. Wysokość tych opłat podana jest w Tabeli Opłat Dodatkowych, która opublikowana jest na stronie internetowej spółki leasingowej"
"Udzielanie pisemnej informacji o przedmiocie umowy lub użytkowniku na wniosek organów ścigania lub organów administracji oraz innych podmiotów działających na ich zlecenie - 50 zł"

ich nie interesuje czy ty przekroczyles predkosc czy przejechales przedszkolaka i uciekles. placisz za to, ze musza sie fatygowac w twojej sprawie. a ty zgodziles sie na to, podpisujac umowe leasingu.

Data: 2010-09-05 23:43:42
Autor: Bydlę
Drogie mandaty w leasingu
mister wrote:

> a czytales artykul?

Nie.
Przeczytałem to, co zacytował tu autor wątku.
Pytanie nadal aktualne.

> [...]
> leasingową, a wykraczają poza podstawowy zakres umowy (czyli poza
> finansowanie zakupu i użytkowania przedmiotu leasingu) są przenoszone na

Kul. Nie ma niczego w leasingu, więc nie znam warunków.
Wróćmy do pytania.

> [...]
> działających na ich zlecenie - 50 zł"

> ich nie interesuje czy ty przekroczyles predkosc czy przejechales

Mnie interesowało, gdy w ogóle niczego złego nie zrobiłem, a policja tylko chce wiedzieć, bo chce sobie pogadać.

> placisz za to, ze musza sie fatygowac w twojej
> sprawie. a ty zgodziles sie na to, podpisujac umowe leasingu.

I w przypadku takim, jaki opisałem, nóż w kieszeni mi się otwiera na taką wiadomość.

Dziękuję za wyjaśnienia!

--
Bydlę

Data: 2010-09-05 23:13:34
Autor: Cavallino
Drogie mandaty w leasingu
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:i60g00$tbs$1cougar.axelspringer.pl...
Cavallino wrote:
> [...]

Z tego, kto łamał przepisy. (temat o mandatach i fotoradarach był)
To wydaje się dość rozsądne, by skutki czynów obarczały tego, kto czynił.

Nie zrozumiałeś.
Auto masz jedno, działalność jedną i jedną osobę która ją wykonuje - siebie samego.
150 zł za każdą fotkę z FR wpływa na opłacalność leasingu, czy jednak nie?
Jak Ci się faktura leasingowa nagle podwoi w jakimś miesiącu, to mówisz że tego nie odczujesz?

Data: 2010-09-05 23:47:30
Autor: Bydlę
Drogie mandaty w leasingu
Cavallino wrote:
> [...]
>  >
>  > A jeśli to Twoja działalność to z kogo ściągniesz?

Doskonale zrozumiałem.

> Auto masz jedno, działalność jedną i jedną osobę która ją wykonuje -
> siebie samego.

A co zrozumiałeś, gdy pisałem to:
"To wydaje się dość rozsądne, by skutki czynów obarczały tego, kto czynił."
?
:-)

> 150 zł za każdą fotkę z FR wpływa na opłacalność leasingu, czy jednak nie?

Postawiłbym to  inaczej:
- nieumiejętność jazdy bez wpadania w sidła radarów, świadczy nie o nieumiejętności zawierania umów leasingowych, a niezdatności danego człowieka do życia na tej planecie...

> Jak Ci się faktura leasingowa nagle podwoi w jakimś miesiącu, to mówisz
> że tego nie odczujesz?

Nie ja, a debil, którego nie stać na taką jazdę, a jednak tak jeździ.
:-)

--
Bydlę

Data: 2010-09-05 23:58:53
Autor: Cavallino
Drogie mandaty w leasingu
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:

"To wydaje się dość rozsądne, by skutki czynów obarczały tego, kto czynił."
?

Że nie zrozumiałeś o czym gadasz.
Jeśli było inaczej, to jeszcze gorzej, widać Twój rozsądek od takiego normalnego różni się jak dzień od nocy, jeśli takie opłaty są dla Ciebie rozsądne.
EOD

Data: 2010-09-08 18:36:05
Autor: Bydlę
Drogie mandaty w leasingu
Cavallino wrote:

> Że nie zrozumiałeś o czym gadasz.

Tierdzisz, że nie rozumiem tego, co myślę o odpowiedzialnośći?
Że nie rozumiem mojej tezy, iż ten, kto uczynił daną rzecz, musi ponieść konsekwencję swojego czynu?
Wyjaśnij mi, proszę, jak to wg ciebie jest możliwe, że nie rozumiem mojego własnego postulatu?
Bo logika mówi, źe co najwyżej odbiorcy mogą nie zrozumieć mojej tezy, a nie ja.
;>

> Jeśli było inaczej, to jeszcze gorzej,

???
Co było inaczej?
Nie twierdziłem tego, co napisłem, a coś innego?
Przemyślałeś swoją wypowiedź, czy pomyliłeś osobę?
;>

> widać Twój rozsądek od takiego
> normalnego różni się jak dzień od nocy, jeśli takie opłaty są dla Ciebie
> rozsądne.

To ja wolę stać w tej grupie, którą nazwiesz nienormalną i nadal będę twierdził, że skończonym idiotą jest ktoś, kto jeździ stylem, na który go nie stać, ale potem drze mordę, jakoby krzywda mu się działa.

I nadal podtrzymuję pytanie, które chyba jest niewygodne...
;>

--
Bydlę

Data: 2010-09-08 18:52:58
Autor: Cavallino
Drogie mandaty w leasingu
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:i68e1l$cll$1cougar.axelspringer.pl...
Cavallino wrote:

> Że nie zrozumiałeś o czym gadasz.

Tierdzisz, że nie rozumiem tego, co myślę o odpowiedzialnośći?

Twierdzę, że leasingodawcy nie płaci się z tytułu przewinienia, tylko głupoty tego kto podpisywał taką umowę leasingową.
Niech więc sobie sam płaci powstałe z tego tytułu opłaty.

> Jeśli było inaczej, to jeszcze gorzej,

???
Co było inaczej?
Nie twierdziłem tego, co napisłem, a coś innego?

Było wyjaśnione.
Jeśli wyjaśnienia też nie zrozumiałeś, to tym gorzej dla Ciebie.

Każdy ma wybór.

Data: 2010-09-08 19:55:36
Autor: Bydlę
Drogie mandaty w leasingu
Cavallino wrote:
> [...]
>  >
>  > Że nie zrozumiałeś o czym gadasz.

> Twierdzę, że leasingodawcy nie płaci się z tytułu przewinienia,

A ja piszę, o czym łaskawie zapomniałeś, o tym, kto powienien płacić za swoje czyny.
Pamiętasz? Kogo obciążyć kosztem, którym obciążył nas leasingodawca.
Więc raz jeszcze: sprawcę.
Jeśli to pracownik, to ciąć po pensji aż się nauczy.
A jeśli właściciel, to jest skończonym idiotą, drąc mordę,  że go nie stać na jego własny styl jazdy.
Więc nmorda w kubeł i płacić, a, nie bulgotać.

> Było wyjaśnione.
> Jeśli wyjaśnienia też nie zrozumiałeś, to tym gorzej dla Ciebie.

Ale to ty jakieś dzwiloągi nie natemat wypisujesz.
Czego tym razem nie rozumiesz?
;>>>

(i oczywiście zero odpowiedz na pytanie - niewygodne?)

--
Bydlę

Data: 2010-09-08 21:16:25
Autor: Cavallino
Drogie mandaty w leasingu
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:

> Twierdzę, że leasingodawcy nie płaci się z tytułu przewinienia,

A ja piszę, o czym łaskawie zapomniałeś, o tym, kto powienien płacić za swoje czyny.

No to Ci przecież piszę - ten który podpisał w firmie umowę leasingową z takim cennikiem, powinien za to zapłacić.
Głupota kosztuje.

Pamiętasz? Kogo obciążyć kosztem, którym obciążył nas leasingodawca.

J.w.

> Jeśli wyjaśnienia też nie zrozumiałeś, to tym gorzej dla Ciebie.

Ale to ty jakieś dzwiloągi nie natemat wypisujesz.

Na temat, tylko nie łapiesz o czym mowa.

Data: 2010-09-09 10:35:53
Autor: Bydlę
Drogie mandaty w leasingu
Cavallino wrote:
> [...]
>

> No to Ci przecież piszę - ten który podpisał w firmie umowę leasingową z
> takim cennikiem, powinien za to zapłacić.

Nie. Ten, kto dał się złapać fotoradarowi.
Przemyśl to.

--
Bydlę

Data: 2010-09-09 10:40:12
Autor: Cavallino
Drogie mandaty w leasingu
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:

> No to Ci przecież piszę - ten który podpisał w firmie umowę leasingową z
> takim cennikiem, powinien za to zapłacić.
> Głupota kosztuje.

Nie.

Tak.

Ten, kto dał się złapać fotoradarowi.

Ten dostanie mandat.
Choć gdyby szef był bardziej ludzki, to by olał polucję i nie skazywał pracownika na mandat.

Data: 2010-09-09 14:08:15
Autor: Bydlę
Drogie mandaty w leasingu
Cavallino wrote:
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:

 > No to Ci przecież piszę - ten który podpisał w firmie umowę leasingową z
 > takim cennikiem, powinien za to zapłacić.
 > Głupota kosztuje.

Nie.

Tak.

Manilupujesz.
Nie dotyczy nie tego, że głupota kosztuje, a czego innego.
Masz zły dzień, czy tutaj też się ktoś pod ciebie podszywa?

Ten, kto dał się złapać fotoradarowi.

Ten dostanie mandat.

I powienien zostać obciążony kosztami dodatkowymi, bo gdyby  nie jechał jak idiota, to tych kosztów nie byłoby.
I tu wracamy do tego, że jeśli kogoś nie stać na dany styl jazdy, to nie powinien go stosować.

--
Bydlę

Data: 2010-09-09 14:36:01
Autor: Cavallino
Drogie mandaty w leasingu
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:i6ainf$ljt$3cougar.axelspringer.pl...
Cavallino wrote:
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:

 > No to Ci przecież piszę - ten który podpisał w firmie umowę leasingową z
 > takim cennikiem, powinien za to zapłacić.
 > Głupota kosztuje.

Nie.

Tak.

Manilupujesz.

Nie - po prostu myślę.

Ten, kto dał się złapać fotoradarowi.

Ten dostanie mandat.

I powienien zostać obciążony kosztami dodatkowymi,

Nie powinien, koszty te są spowodowane tylko i wyłącznie podpisaniem niekorzystnej umowy.

Data: 2010-09-10 15:12:39
Autor: Bydlę
Drogie mandaty w leasingu
Cavallino wrote:
> Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości

> Nie - po prostu myślę.

Manipulujesz - głupota kosztuje, bo jeśli jakiś idiota dał się złapać radarowi, to potem nie może drzeć mordy, że jest pokrzywdzony przez los, bo musi ponieść konsekwencje swoich czynów.
Tak, jakby był dorosły.
Więc głupota kosztuje..
Masz prawo być mądry i nie dać się łapać - wtedy nie płacisz.
Jesteś sprytny, nie masz kosztów.
Jesteś idiotą? Masz.
Proste niczym kontrukcja cepa.

> Nie powinien, koszty te są spowodowane tylko i wyłącznie podpisaniem
> niekorzystnej umowy.

Nie.
Są spowodowane tym, że idiota jechał za szybko, choć go na taką jazdę nie stać.
Do tego intelekualnie jest na poziomie gówniarza z gimanzjum ,skoro płacze, że musi ponieść kosekwencje swoich czynów.

A wystrczyłoby jechać tak, jak go stać.
Czyli myśleć.
I tu wracamy do tego, że głupota kosztuje.

Ale jeśli chcesz zniknąć odpowiedzialność za swoje czyny (zapominamy na chwilę, że winny jest za szybko jadący debil, a winy jest prezes firmy zatrudniającej debila), to ta głupota też kosztuje - bo trzeba płacić.
Więc jakbyś nie kombinował - głupota kosztuje, choć chciałbyś, by było gratis...

--
Bydlę

Data: 2010-09-10 18:48:03
Autor: Cavallino
Drogie mandaty w leasingu
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:i6das7$2bo$1cougar.axelspringer.pl...
Cavallino wrote:
> Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości

> Nie - po prostu myślę.

Manipulujesz - głupota kosztuje,

Więc dlaczego głupol godzący się na taką klauzulę w umowie leasingowej nie miałby płacić?

> Nie powinien, koszty te są spowodowane tylko i wyłącznie podpisaniem
> niekorzystnej umowy.

Nie.

Tak.

Data: 2010-09-06 10:46:32
Autor: Jakub Witkowski
Drogie mandaty w leasingu
W dniu 2010-09-05 23:13, Cavallino pisze:

Nie zrozumiałeś.
Auto masz jedno, działalność jedną i jedną osobę która ją wykonuje - siebie samego.
150 zł za każdą fotkę z FR wpływa na opłacalność leasingu, czy jednak nie?

Trzeba to wkalkulować w koszta, w zależności od indywidualnych predyspozycji.
Osobiście doliczył bym te 0 zł i już.

Data: 2010-09-06 10:51:55
Autor: Cavallino
Drogie mandaty w leasingu
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:i629p8$2rv7$1news2.ipartners.pl...
[...]

Ano właśnie.
Ilość FR rośnie, zresztą nie ma ograniczenia tylko do FR.
Wszystko może się zdarzyć, lepiej przyjąc przynajmniej 1 takie zdarzenie rocznie i już masz kilkaset zł w plecy przez kilka lat.
A jak jeździsz dużo, to kilkaset zł rocznie.

Drogie mandaty w leasingu