Drogie mandaty w leasingu

Data: 2010-09-06 10:57:02
Autor: Rychu
Drogie mandaty w leasingu
W dniu 2010-09-05 17:30, Cavallino pisze:
http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,8309662,Poczet_dziwnych_prowizji_bankowych___odcinek_5.html
Nieźle kogoś porąbało.
Mandat można dostać za 50 zł, a leasingodawca skasuje 150.

Kiedyś z ciekawości sprawdziłem.

Dostałem wezwanie od Straży Miejskiej. Nie stawiłem się.
Po miesiącu dostałem fakturę z GetIN na OIDP 45 zł netto
i opisem "opłata manipulacyjna za udzielenie informacji
organowi upoważnionemu" czy jakoś tak. Dwa tygodnie później
pismo od straży miejskiej, więc już się tym razem stawiłem
i sami mnie namawiali, żebym jednak nie wskazał, że to ja tam
zaparkowałem (?!) po czym dostałem 50 zł mandatu za niewskazanie.

Fotki jeszcze nigdy nie dostałem.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-09-06 20:22:26
Autor: megrims
Drogie mandaty w leasingu
W dniu 2010-09-06 10:57, Rychu pisze:
[...]

Jajca!

Dziś przyszło z Masterlease 50 PLN za udzielenie informacji
dla SM. Kierowca lekko zdruzgotany: mandat + punkty i teraz
jeszcze dopłaci do leasingu.

Kto zgadnie jaka trasa? Oczywiście Poznań-Słupsk.
I powiem jedno: jeszcze się nie zdarzyło od 2 lat, aby
na tej trasie ktoś wrócił bez zdjęcia. Zawsze jest zdjęcie.
A taki jeden to miał pecha i dostał dwa z jednego dnia.
Jedno rano od tyłu a drugie po południu z przodu.
I to wiadomo - Biały Bór i te rejony.

pzdr

Data: 2010-09-06 20:42:46
Autor: Artur 'futrzak' Maśląg
Drogie mandaty w leasingu
W dniu 2010-09-06 20:22, megrims pisze:
(...)
Dziś przyszło z Masterlease 50 PLN za udzielenie informacji
dla SM. Kierowca lekko zdruzgotany: mandat + punkty i teraz
jeszcze dopłaci do leasingu.

Czym niby zdruzgotany? Jeździ nie swoim samochodem i jeszcze się
dziwi, że takie operacje trochę kosztują? W sumie to jakieś groszowe
sprawy - gdyby koszt był wyższy, to być może mniej dowolności by
na drogach było.

[...]

Z powyższego wynika, że cytowani 'pechowcy' to stado baranów,
a nie pechowcy.

Data: 2010-09-06 20:45:59
Autor: megrims
Drogie mandaty w leasingu
W dniu 2010-09-06 20:42, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
W dniu 2010-09-06 20:22, megrims pisze:
Z powyższego wynika, że cytowani 'pechowcy' to stado baranów,
a nie pechowcy.

Zwolnić dyscyplinarnie?

Data: 2010-09-06 20:58:21
Autor: kml
Drogie mandaty w leasingu

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:i63ct4$dbo$3usenet.news.interia.pl...
[...]

Za mandat? Nie wybronisz tego w sądzie pracy.

kml

Data: 2010-09-06 22:09:35
Autor: Jaroslaw Berezowski
Drogie mandaty w leasingu
Dnia Mon, 06 Sep 2010 20:45:59 +0200, megrims napisał(a):

W dniu 2010-09-06 20:42, Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
W dniu 2010-09-06 20:22, megrims pisze: Z powyĹźszego wynika, Ĺźe
cytowani 'pechowcy' to stado baranĂłw, a nie pechowcy.

Zwolnić dyscyplinarnie?
Raczej z powodu niespelniania minimum IQ.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-09-06 21:21:37
Autor: P_ablo
Drogie mandaty w leasingu
Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:i63cni$ukt$1cyberdyne-t3.futrzak.net...

Z powyższego wynika, że cytowani 'pechowcy' to stado baranów,
a nie pechowcy.

Cos mi sie wydaje, ze przyklad biora z gory :)

--
Picasso

Data: 2010-09-06 21:25:14
Autor: megrims
Drogie mandaty w leasingu
W dniu 2010-09-06 21:21, P_ablo pisze:
Uďż˝ytkownik "Artur 'futrzak' Maďż˝lďż˝g"<futrzak@polbox.com>  napisaďż˝ w
wiadomo�ci news:i63cni$ukt$1cyberdyne-t3.futrzak.net...

Z powy�szego wynika, �e cytowani 'pechowcy' to stado baran�w,
a nie pechowcy.

Cos mi sie wydaje, ze przyklad biora z gory :)

ale tam.. ;)

Data: 2010-09-09 19:15:29
Autor: radekp@konto.pl
Drogie mandaty w leasingu
Mon, 06 Sep 2010 20:22:26 +0200, w <i63bgv$bht$1@usenet.news.interia.pl>,
megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(-a):

Kto zgadnie jaka trasa? Oczywiście Poznań-Słupsk.
I powiem jedno: jeszcze się nie zdarzyło od 2 lat, aby
na tej trasie ktoś wrócił bez zdjęcia. Zawsze jest zdjęcie.

A nie taniej/lepiej wyposażyć ich w GPS?

Data: 2010-09-09 21:05:52
Autor: Przemysław Bernat
Drogie mandaty w leasingu
Dnia Thu, 9 Sep 2010 20:18:39 +0200, Cavallino napisał(a):

A nie taniej/lepiej wyposażyć ich w GPS?

A co im GPS pomoże?

Po pierwszej utracie premii będą jeździć jak na egzaminie nauki jazdy.
Każdy regulamin użytkowania samochodu służbowego zawiera punkt mówiący o
tym, że użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania przepisów. --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-09-30 23:43:51
Autor: jerzu
Drogie mandaty w leasingu
On Thu, 9 Sep 2010 21:05:52 +0200, Przemysław Bernat <pbernat@wp.pl>
wrote:

Każdy regulamin użytkowania samochodu służbowego zawiera punkt mówiący o
tym, że użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania przepisów.

W życiu takowego nie podpisywałem. A jeździłem kilkoma służbowymi
autami.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-10-01 03:44:47
Autor: p 47
Drogie mandaty w leasingu

wrote:

[...]

Zdarzyło  mi sie w życiu kilka takich regulaminów zatwierdzać (fakt, za bardzo w nie to sie nie wczytywałem..;-) i gdybym znalazł w nich taki punkt to bym projektodawcę opier..czył a potem wysmiał,  tak samo zresztą, (bo z takich samych powodów),  gdyby w regulaminie pracy chciał ktoś wprowadzić np. punkt- solenne zobowiązanie, że pracownik nie będzie kradł, zabijał, czy podpalał..

Data: 2010-10-01 00:27:13
Autor: Adam Płaszczyca
Drogie mandaty w leasingu
Dnia Thu, 9 Sep 2010 21:05:52 +0200, Przemysław Bernat napisał(a):

Po pierwszej utracie premii będą jeździć jak na egzaminie nauki jazdy.
Każdy regulamin użytkowania samochodu służbowego zawiera punkt mówiący o
tym, że użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania przepisów.

Kłamiesz. --
     ___________ (R)

Data: 2010-09-10 13:09:03
Autor: radekp@konto.pl
Drogie mandaty w leasingu
Thu, 9 Sep 2010 20:18:39 +0200, w <i6b8dv$hq3$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

> na tej trasie ktoś wrócił bez zdjęcia. Zawsze jest zdjęcie.

>A nie taniej/lepiej wyposażyć ich w GPS?

Wskaże miejsca stacjonowania wojsk FR.

Data: 2010-09-10 13:17:44
Autor: Cavallino
Drogie mandaty w leasingu
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:od4k86h4tsgat0ce8lf02kanetf0opqu3r4ax.com...
> [...]

> na tej trasie ktoś wrócił bez zdjęcia. Zawsze jest zdjęcie.

>A nie taniej/lepiej wyposażyć ich w GPS?

Znaczy granicę gminy?
To nie są stacjonarne radary zazwyczaj.

Sam nawet nie wiem gdzie stało badziewie które mnie cyknęło pod Białym Borem, mimo że navi była włączona.

Data: 2010-09-10 13:46:47
Autor: radekp@konto.pl
Drogie mandaty w leasingu
Fri, 10 Sep 2010 13:17:44 +0200, w <i6d44n$poa$1@news.onet.pl>, "Cavallino"

> A co im GPS pomoże?

>Wskaże miejsca stacjonowania wojsk FR.

Znaczy granicę gminy?
To nie są stacjonarne radary zazwyczaj.

Na miplo są zaznaczone również miejsca pobytu mobilnych FR.

Sam nawet nie wiem gdzie stało badziewie które mnie cyknęło pod Białym Borem, mimo że navi była włączona.

Poka fotkę, nanieś :).
Chyba jakieś dane identyfikacyjne/lokalizacyjne są na zdjęciu.

Data: 2010-09-10 13:53:15
Autor: Cavallino
Drogie mandaty w leasingu
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:

Na miplo są zaznaczone również miejsca pobytu mobilnych FR.

Aktualnego, czy takiego co kiedyś stali?
Bo to drugie jest nie do użycia, musiałbyś hamować co kilkaset metrów gdzieniegdzie.

Sam nawet nie wiem gdzie stało badziewie które mnie cyknęło pod Białym
Borem, mimo że navi była włączona.

Poka fotkę, nanieś :).

Poszła z dymem.

Chyba jakieś dane identyfikacyjne/lokalizacyjne są na zdjęciu.

Niedawno minęło 2 lata, więc nie pamiętam nawet miejscowości.

Data: 2010-09-10 16:29:00
Autor: radekp@konto.pl
Drogie mandaty w leasingu
Fri, 10 Sep 2010 13:53:15 +0200, w <i6d67a$as$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
> [...]

Aktualnego, czy takiego co kiedyś stali?
Bo to drugie jest nie do użycia, musiałbyś hamować co kilkaset metrów gdzieniegdzie.

Używam, nie narzekam, choć są i takie miejsca.
Ale jest wyjątkowo mało.

Data: 2010-09-10 19:06:54
Autor: Cavallino
Drogie mandaty w leasingu
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:d4gk869tke4na2s3bhq9r9hg65khjoui9b4ax.com...
> [...]

gdzieniegdzie.

Używam, nie narzekam, choć są i takie miejsca.

Przejedź się do Austrii, tam taka funkcja drze się przed każdym tunelem na drodze do Włoch.
Wściku można dostać.

Data: 2010-09-10 16:28:19
Autor: radekp@konto.pl
Drogie mandaty w leasingu
[...]

Pewnie tutaj:
http://www.miplo.pl/point.php?p=l7ol4Dzd

Data: 2010-09-10 19:05:39
Autor: Cavallino
Drogie mandaty w leasingu
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:vsfk86h1mvepc56usl6c567a7ka58vf8484ax.com...
[...]

Nie, ale coś mi chodzi po glowie że w tej następnej miejscowości - nazwa jakaś znajoma - Trzebiele.

Data: 2010-09-10 19:17:15
Autor: radekp@konto.pl
Drogie mandaty w leasingu
Fri, 10 Sep 2010 19:05:39 +0200, w <i6doh2$hds$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
> [...]

>http://www.miplo.pl/point.php?p=l7ol4Dzd

Nie, ale coś mi chodzi po glowie że w tej następnej miejscowości - nazwa jakaś znajoma - Trzebiele.

Ten FR jest w zasadzie bliżej Trzebieli niż Białego Boru.

Drogie mandaty w leasingu