Drogie mandaty w leasingu

Data: 2010-09-11 02:46:03
Autor: tort44
Drogie mandaty w leasingu
On 5 Wrz, 17:30, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:
> Nieźle kogoś porąbało.
Mandat można dostać za 50 zł, a leasingodawca skasuje 150.

I tak to udowadnianie żeleasingopłaca się bardziej niż kredyt może szybko
wziąć w łeb.

Niektore firmy leasingowe mają po kilkadziesiat tysiecy samochodow w
zarzadzaniu. Obsluga wezwan z policji, sm itp powoduje bardzo duze
koszty dla nich.
a koszty jak to koszty zawsze zaplaci klient tylko lepiej chyba ze
tylko ten ktory ma wezwania a nie rozlozy sie to na kazdego w postaci
drozszej ofertyy

Pozatym te wezwanie kosztuje przewaznie 50 zl, a nie 150 - to raczej
jakis ewenement.

Ogolnie to wiecej o tym tu pisali ludzie z branyz leasingowej
http://www.forumleasing.pl/viewtopic.php?f=7&t=2157

Data: 2010-09-11 17:08:35
Autor: Cavallino
Drogie mandaty w leasingu
wrote:
> [...]

Niektore firmy leasingowe mają po kilkadziesiat tysiecy samochodow w
zarzadzaniu. Obsluga wezwan z policji, sm itp powoduje bardzo duze

Taaa, 50-150 zł za sprawdzenie w bazie jednej informacji.
Drogich pracowników mają, nie ma co.

Data: 2010-09-13 03:14:40
Autor: tort44
Drogie mandaty w leasingu
wrote:

Taaa, 50-150 zł za sprawdzenie w bazie jednej informacji.
Drogich pracowników mają, nie ma co.

Masz troche wyobrazni? Myslisz ze policja, straz albo prokuratura
zadowoli sie odpowiedzia na telefon czy email?
Troche czasu trzeba temu poswiecic, zatrudnic ludzi i ich wyposazyc
przy tej ilosc dostosowac nawet system informatyczny. koszt
korespondencji moze jest maly ale tez jest.

Data: 2010-09-13 13:12:35
Autor: Cavallino
Drogie mandaty w leasingu
wrote:

Taaa, 50-150 zł za sprawdzenie w bazie jednej informacji.
Drogich pracowników mają, nie ma co.

Masz troche wyobrazni? Myslisz ze policja, straz albo prokuratura
zadowoli sie odpowiedzia na telefon czy email?

Nie, napisze pismo, na które da się odpowiedzieć standardowym wydrukiem.
Czyli jedno kliknięcie po znalezieniu auta, jeden podpis, a jak to tak dużo razy się zdarza, to pewnie korespondencja zautomatyzowana, więc nawet podpisywać nie trzeba.

Data: 2010-09-13 17:00:09
Autor: radekp@konto.pl
Drogie mandaty w leasingu
Mon, 13 Sep 2010 03:14:40 -0700 (PDT), w
<1c01fd69-0548-4a7e-af2a-249a2226b606@w4g2000vbh.googlegroups.com>, tort44

wrote:
> [...]

przy tej ilosc dostosowac nawet system informatyczny. koszt
korespondencji moze jest maly ale tez jest.

Za 50zł od informacji? To ja wezmę taką fuchę, mogę odpalić 20% łapówki :).

Data: 2010-09-13 18:06:53
Autor: Cavallino
Drogie mandaty w leasingu
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Jeśli to tyle razy rocznie działa, to nawet 80% i jeszcze wyszedłbyś na swoje i nieźle żył.

Drogie mandaty w leasingu