Drogie mandaty w leasingu

Data: 2010-09-16 22:49:06
Autor: PaPi
Drogie mandaty w leasingu
Nieźle kogoś porąbało.
Mandat można dostać za 50 zł, a leasingodawca skasuje 150.

U mojego leasingodawcy kosztuje to 50zl netto czy 61zl brutto.

I tak to udowadnianie że leasing opłaca się bardziej niż kredyt może
szybko wziąć w łeb.

Leasing nie jest alternatywa dla kredytu. Stac mnie na kupienie auta za gotowke, ale taki zakup bedzie nieoplacalny ze wzgledu na brak mozliwosci wliczenia w koszty calosci zakupu w okresie 3 lat.
Amortyzacja nowego auta kupionego za gotowke trwa 6 lat. Leasing mozna wrzucic w koszty w 3 lata caly.

Data: 2010-09-16 23:35:11
Autor: Cavallino
Drogie mandaty w leasingu
Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:

[...]

Eeee tam.
I tak będziesz to musiał oddać, jak auto sprzedasz.
Bo opcja bez wykupu nie ma raczej sensu.

Drogie mandaty w leasingu